Fitness Seller

Breaking News Primeur voor Nederlandse & B. BB fora: Interview met 8x Mr. Olympia Winnaar Ronnie Coleman!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
What is more important in your opinion, eating or training?
 
of het "pindakaas op de buik smeren" nou echt werkt?
soort mythbusters met Ronnie Coleman!

serieus >
-of hij nog een echte tip heeft voor de jonge nieuwkomers (en niet > ga er voor blablabla)
-Wat zijn echte beginners fouten waren!
 
vragen:

Do you know the new dutch bodybuilding sensation killy, and when are you starting to sponsor him!
 
vragen:

Do you know the new dutch bodybuilding sensation killy, and when are you starting to sponsor him!

Ronnie Coleman: who the **** is Killy?
 
Wat hij vind van krachtsporten zoals powerlifting, gewichtheffen en strongman.
 
Wat hij vind van krachtsporten zoals powerlifting, gewichtheffen en strongman.

Hij is zelf powerlifter geweest, dus dat vind ik dan niet zo'n interessante vraag eigenlijk. :p

Het lijkt mij leuk om te weten wat zijn zwakste spiergroep was. Of de spiergroep waar hij de meeste aandacht aan moest besteden om die in verhouding met de rest te houden.
 
Vraag wat hij van de huidige size-game vindt in vergelijking met de fysieken gouden jaren van het bben.
 
Hij is zelf powerlifter geweest, dus dat vind ik dan niet zo'n interessante vraag eigenlijk. :p

Het lijkt mij leuk om te weten wat zijn zwakste spiergroep was. Of de spiergroep waar hij de meeste aandacht aan moest besteden om die in verhouding met de rest te houden.


Ik weet dat hij powerlifter is geweest, maar ik zou graag zijn visie op krachtsport in het algemeen weten. :)
 
Vraag wat hij van de huidige size-game vindt in vergelijking met de fysieken gouden jaren van het bben.

Hij was zelfs het grootst van iedereen, denk niet dat de bodybuilders van nu gaat afkraken he:roflol:
 
Goed geregeld zeg!
 
vragen:

Do you know the new dutch bodybuilding sensation killy, and when are you starting to sponsor him!

Dit is nieuw:D, iemand die zichzelf trollt..:roflol:
 
Leuk! Ik weet helaas even geen leuke/originele vragen, maar ik ben heel benieuwd naar het interview!
 
Wat ik zelf graag zou willen weten is:
Wat de negatieve kanten van bodybuilding voor hem zijn geweest. Fysiek maar ook op persoonlijk vlak
 
If you never started bodybuilding, would have crappy genetics and would weigh 120 lb, how would your life look like?

Have you ever been to Holland?

If so, have you ever paid a visit to our coffeeshops?

What kind of bear is best?

Which daily problems are a result of your size? (e.g. don't fit in public transport)

Have you ever aspired to be a moviestar, such as Arnold?

Have you ever considered taking anabolic steroids?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:


Ik zou graag willen weten of er een oly titel tussen zat, die eigenlijk / misschien wel naar iemand anders had moeten gaan (of dat hij had verwacht dat iemand anders zou winnen), en waarom.
 
Zelfspot noemen ze dat, moet je ook eens proberen :rolleyes:

Probeer jij eerst eens een nuttige bijdrage te leveren, komt niks zinnigs uit bij jou. Er word gevraagd mee te denken voor vragen mbt een interview van een bb icoon en jij komt weer desperetly seeking for e-fame. Wordt een beetje sneu man.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Never power lifting ambitious?

When did u start saying LIGHTWEIGHT
 
Wat zijn mening is over het aandeel van genen in bodybuilding, gaat het vooral om bouw/structuur of lengte spieren of mogelijkheid om snel massa aan te (blijven) zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven