MuscleMeat

Problemen in de cut.. Radeloos.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GThomas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
316
Waardering
473
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen,

Ik zit nu zo'n 12 weken in de cut, van 89 naar nu 82.1 en zeker wel droger alleen gewoon echt nog teveel vet vooral om veins te gaan zien en defenitie. Dit omdat ik vooral veel vet bij mijn glutes, benen en heupen vast hield. Nu heb ik vorige week een probleem met mijn hiel opgelopen waar ik nog niet naar heb kunnen laten kijken maar ik kan er nieteens op lopen, is ontstaan tijdens cardio wat ik sinds vorige week ben gaan toevoegen. Ik zie het dus zeker gebeuren dat ik nu mijn benen niet kan blijven trainen voor sowiso de hele cut en ook cardio nu kan opgeven, wat zal resulteren in het blijven verlagen van mijn koolhydraten en vetten wat ik voor de cardio (eerste 11 weken) deed maar daar is al zo weinig van over dus dat lijkt me ook niet slim. Daarnaast ga ik een weekje weg de 26e deze maand waarna ik weer wou gaan bulken(wou dus in die vakantie ook wel beetje van eten genieten), al ben ik bang dat ik langer nodig zou hebben daarna nog dus nog verder te cutten na de vakantie,mnadeel dan weer is dat ik zowat een half jaar aan het cutten ben....

Ik ben dus best radeloos, hoe doe ik dat met het blijven verlagen van de calorieen nu de cardio wegvalt, en het niet trainen van benen in de cut een lange tijd is ook niet slim. Toch wil ik wel richting mijn streefdoel van 8% waar ik zeker nog niet ben. Nou verwacht ik geen sprookjes als antwoorden maar misschien enige tips over wat jullie zouden doen als je in mijn schoenen zou staan, de gewonnen massa van de bulk wil ik hierdoor allemaal ook niet gaan kwijtraken.

Echt heel erg bedankt voor de evt komende adviezen!
 
gaan zwemmen ;-)
 
Je kan er niet op staan.
Maar kan je nog wel oefeningen als leg extension en zittend of liggend leg curl doen? dus zonder kracht op je voet te zetten?
Dan zou je mogelijk hier wat meer focus op kunnen leggen
 
Dat is zeker een heel goed idee waar ik al aan dacht, al heb ik een inmiddel best forse homegym, die apperatuur heb ik niet dus zou dan bijv daarvoor naar de sportschool kunnen al is dat best prijzig bij ons hier voor een kort tijdje haha maar misschien toch maar doen ja! Bedankt voor de reactie ;)
 
Kun je niets fietsen als cardio?
 
Hoeveel eet je onder je behoefte?
 
een ironmaster bankje met een leg curl/extension attachment kopen?
 
Wat heb je precies gedaan met je voet? Komt het van impact of strenuous activity? Weet je zeker dat het geen shin splint is? Welke cardio deed je?
 
de cardio die ik sinds een weekje deed was simpelweg joggen, deed ik na mijn trainingen en toen kreeg ik last van mijn hiel iets voor het midden wat eerst niet echt een big deal leek maar tegen het einde echt forse pijn gaf, nou was ik toen ook al wel klaar maar anders had ik wel gestopt.

Wat het is weet ik niet, morgen ga ik er sowiso even naar laten kijken. De pijn zit hem bij de aanhechting van de achillespees veel van onder en aan de zijkanten van mn hiel paar cm boven de ondekant. Ik voel bij strekken van mijn kuiten ook een beetje iets kraken/verschieten ofzo bij dat punt wat ik links niet heb.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van 4800 eind bulk naar nu 2500 inmiddels gegaan, daartussen zit het afbouwen naar het cutten ook nog. Het is best een groot verschil daar schrok ik later ook van ondanks dat ik maar een beetje carbs afbouwde elke week maar na al deze weken is dat best veel. Daarom wil ik er niet te veel meer in droppen gezien ik dan echt niks meer eet. (Ps elke week wel mooi 03-0.5kg eraf)

Heb helaas net de barbarian warrior aangeschaft maandje geleden die zonder voor attachment dus das weer zonde voor nu haha

Fietsen doet niet veel pijn maar als ik intensief ga fietsen wel iets meer, zat er ook aan te denken maar wil niet op de achtergrond toch iets kapot gaan maken, maar misschien dat ik morgen meer hoor dat helpt ook weer.
 
Doet een crosstrainer ook zeer? Daarmee zet je veel minder druk op je hielen.
 
Uitslag van de huisarts is een ontsteking aan de aanhechting van de achillespees.. Mag hem nu twee weken sowiso niet belasten, dat word voor mij dus in totaal een maand geen benen trainen tijdens het cutten waar ik echt heel erg van baal. Ik denk dat ik cardio op de fiets oid wat geen pijn doet wel blijf doen want ik voel dan in iedergeval niets. En ernaast diclofenac gebruiken tegen de ontsteking natuurlijk.

Ik baal :mad:
 
Uitslag van de huisarts is een ontsteking aan de aanhechting van de achillespees.. Mag hem nu twee weken sowiso niet belasten, dat word voor mij dus in totaal een maand geen benen trainen tijdens het cutten waar ik echt heel erg van baal. Ik denk dat ik cardio op de fiets oid wat geen pijn doet wel blijf doen want ik voel dan in iedergeval niets. En ernaast diclofenac gebruiken tegen de ontsteking natuurlijk.

Ik baal :mad:

Zijn ergere dingen ;) Gewoon je kcal verlagen.
 
Back
Naar boven