XXL Nutrition

ProudPizza's first log

Bezoekers in dit topic

Mocht je echt pl wedstrijd willen doen lijkt mij een coach wel makkelijk om te hebben.

Nah sowieso wil ik eerst een beginnerswedstrijd doen als dit al er van gaat komen. Mij kennende kan ik ook iets keihard tegen vinden vallen. Dan doe ik het eerst liever zonder al teveel poes-pas (en money probably).
 
Nah sowieso wil ik eerst een beginnerswedstrijd doen als dit al er van gaat komen. Mij kennende kan ik ook iets keihard tegen vinden vallen. Dan doe ik het eerst liever zonder al teveel poes-pas (en money probably).

Die pl coaches kan je gewoon in chocomelk betalen :p
 
11/10/2016 - Dag 2, week 9 (B)
Pre: 1.18gr Taurine

Loopband (ik had het extreem koud): 5 min

DL (week 9 - max)
1x10 bw RDL's
1x10 30 kg
1x3 67.5 kg
1x2 87.5 kg
1x1 105 kg (PR)
1x1 110 kg fail
1x1 110 kg (PR :D )
De wu gewichten waren heel anders dan ik gepland had. Was helemaal in de war door het gebruiken van 20 kg's, welke ik bijna nooit gebruik. Heb in theorie veelste grote stappen genomen maar ging echt goed, 105 knalde eruit. M'n planning was: 1x10x30 - 1x3x47.5 - 1x2x67.5 - 1x1x85 - 1x1x97.5 - 1x1x105 - 1x1x110

Heb voor de 105 en 110 de belt van iemand geleend, ik denk dat ik dit ook wil gaan gebruiken voor zware deadlifts, het beviel me goed. Voor squats lijkt het me minder fijn.

BOR
1x10 20 kg
3x5 40 kg

Ab rollouts
3x5
Ga deze weer doen, ik denk dat het het fijnste is om het op deze dag te doen. Vind het belangrijk dat core voor mijn begrippen goed is, voor de compounds die steeds zwaarder lukken & omdat ik relatief veel lower back dominante oefeningen heb.

Aankomende tijd niet veel trainen gok ik. Nog steeds ziek en dinsdag operatie (niet iets heel groots). Even ruim een weekje rust kan ook geen kwaad gok ik, vind het zelf alleen jammer :)
 
Mooie pr.
 
Congrats met je pr:D
 
15/10/2016 - Dag 3, week 9 (C)
OHP

1x10 10 kg
1x2 20 kg
3x5 30 kg
Stond eigenlijk 27.5 op de planning maar heb me vergist. Was erg zwaar maar wel gelukt.

Squat
1x10 20 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
5x5 60 kg
Riem gepakt vd basic fit. Conclusie: super fijn
smile.gif


V-bar pulldown
3x8 40 kg
Ipv chinups. Deed 3x8 paar maanden terug met 35, mooie vooruitgang. Waren geen cheats dus dat is mooi.

Walking lunges
1x7 10 kg per kant
2x6 10 kg per kant (ipv 4x6)

CGBP
1x10 20 kg
1x3 25 kg
2x8 32.5 kg (ipv 3x8)

Hyperextension
2x10 bw (ipv 3x10)
Rip glutes bij eerste setje, nog van het DL'en.

Ik was erg misselijk al vanaf het begin en hoofdpijn begon op te spelen vanaf de cgbp werksetjes. Kak training, had graag meer willen geven.

Waarschijnlijk pas vrijdag of zaterdag weer trainen. Ga dan een proefweekje Sheiko draaien, ben benieuwd! Ik laat trouwens m'n squatmax op 82.5kg staan, theoretisch gezien zou 85 moeten lukken maar dat heb ik nooit getest. Bench 50 en deadlift 110
 
Theoretische maxen nooit gebruiken, altijd wat je in praktijk hebt gehaald.
 
Lekker Tara! Ik ben benieuwd naar je Sheiko ervaring
 
Goed bezig, mooie pr!
 
24/10/2016 - Soort van rug/schouders
Loopband
: 4 min

Deadlift from boxes
1x10 30 kg
1x4 50 kg deze snatch
1x3 65 kg
3x3 75 kg
Eerste keer from boxes (om te kijken hoe dat is, alvorens ik met Sheiko start en vanaf de grond zou nog te diep zijn denk ik) & eerste keer snatch (voor de leuk). Erg wennen, met name voetpositie. Voelde het snel in m'n rug. En merkte dat ik nog niet helemaal flexibel was.

Incline db row ss seated db press
3x12 8 kg -- 3x8 8 kg
Het zitten ging hierbij prima.

Full rom lateral raises
3x8 4 kg

Kon bijna niet meer uit m'n bidon drinken hierna en heb nog steeds trillende armen nu het omkleden haha.
 
26-10-2016
Squats

1x10 bw
1x10 20 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
3x5 60 kg
Wist niet of squaten al zou lukken, gelukkig wel. De 60kg voelde aan als 70 haha.

RDL
1x10 20 kg
1x3 35 kg
2x8 45 kg

Incline db press
Nee dit was geen goed idee.

T-bar rows
3x8 20 kg aan schijven
Wat meer rechtopstaand dan normaal.

Standing calve raises
3x12
In de smith met gewichten

Hyperextensions
2x10 bw

Bicep curl
1x8 + 2x10 7 kg

Erg voldaan! Ben vooral blij dat ik ook lekker wat compounds heb kunnen doen.
 
Interessante sheikovariant
 
28-10-2016
Chinups

1x4 bw
2x3 bw

Dips
3x4 bw
Nog maar 2x eerder gedaan maar kreeg toen teveel last van ellebogen en schouders, viel nu erg mee. Alsnog niet een leuke oefening. Laatste setje erg zwaar voor borst.

Pushup
2x7 bw
1x6 bw
Voor grotere rom had ik twee kettlebels op de grond waarop ik m'n handen zette.

Full rom lateral raises ss front raises
2x8 -- 2x8 8 kg

Cable flies
1x4 5 kg
1x10 5 kg
Voelde vooral lats, helemaal niks dit.

Tricep rope pushdown
1x12 10 kg
2x12 12.5 kg

Gisteren langs de arts geweest. Operatiewond is afgelopen weekend gaan ontsteken, waardoor er een hechting uitgegaan was en de wond open ging. Heb daar dikke pech mee want heb koort met vlagen en wat algehele malaise op zo'n moment. Vanochtend de andere hechtingen eruit laten halen. Wond is nu dus geheel open, maar dit is goed omdat de ontsteking zo weg kan gaan.

Vandaar dat ik even alleen oefeningen doe waarbij vrijwel geen heupflexie nodig is, om het extra rust te geven. Sheiko zal helaas nog even op me moeten wachten :treuren:
 
Waarvoor was je geopereerd dan?
 
Waarvoor was je geopereerd dan?

Haarnestcyste (sinus pilonidalis). Zat bij mij aan het einde vd bilspleet / thv stuitje.

Iets wat vaak alleen dikke behaarde mannen krijgen, wat geregeld terugkeert (zelfs na operatie), wat ontzettend veel pijn kan geven bij zitten/liggen/toiletteren als het op een dergelijk moment actief ontsteekt. En gewoon erg irritant is. Kan wel maanden duren voordat het dicht is...
 
Back
Naar boven