AndroidHealthClinic

proviron? en lasix? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1985_2

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2003
Berichten
5.432
Waardering
134
ik ben nu met mijn kuur bezig en wou aan het einde van mijn kuur week 10 weer nieuwe fotos maken. maar khou op moment wel een beetje vocht vast.
zou het dan een goed id wezen om een paar week proviron te nemen? in welke dosering? en zal dit de resultaten beinvloeden?

en zou ik een paar dagen voor de fotos lasix of een andere diurectica kunnen nemen? ik heb geen ervaring met diurectica dus als ik wat doms zeg ik weeet er gewoo n nog nix van. hoe moet je dit gebruiken? en waar moet ik op letten?
 
Geen diuretica namen als niet podium athleet, waar steroiden niet direct dodelijk zijn bij misbruik is diuretica dat wel. Een tekort van bepaalde mineralen heeft direct de dood als gevolg. Veel te gevaarlijk, neem een paar weken proviron en je bent ook hard, met een goed dieet erbij.
 
Als er in je kuur op het einde niet te veel waterophoudende producten zitten zal je geholpen zijn met proviron. Ook moet je dieet er dan een zijn die naar het einde toe lager is in calorien. Anders zal je weer het effect van de proviron minder merken.
Wat je dan nog kan doen is wanneer de voorgaande punten er zijn enkele uren voor de foto's genomen worden glycerol gebruiken.

Bruiningsmiddelen (tan) zou ik eens aan de jongens van de shop hier vragen!
 
!!BarmaN!! zei:


Dient er voor om je aders beter uit te laten komen, het is een soort alcohol ;) ...30 minuten voor de shoot..1 a 2 eetlepels zorgen voor de effect.
 
hoorde ook iets van een naturel bodybuilder die jeneverbessen nam voor een diureties effect? hoe denken jullie daarover. en hoe moet je de proviron en glycerol en eventuueel jeneverbessen doseren?

en glycerol en jeneverbessen waarkun je dat krijgen?
glycerol en ook nog een vit. b3 erbij?
 
Laatst bewerkt:
nog een stukje over lasix als ik dit zo lees klinkt dit wel interesant

lasix