AndroidHealthClinic

proviron? en lasix? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1985_2

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2003
Berichten
5.432
Waardering
134
ik ben nu met mijn kuur bezig en wou aan het einde van mijn kuur week 10 weer nieuwe fotos maken. maar khou op moment wel een beetje vocht vast.
zou het dan een goed id wezen om een paar week proviron te nemen? in welke dosering? en zal dit de resultaten beinvloeden?

en zou ik een paar dagen voor de fotos lasix of een andere diurectica kunnen nemen? ik heb geen ervaring met diurectica dus als ik wat doms zeg ik weeet er gewoo n nog nix van. hoe moet je dit gebruiken? en waar moet ik op letten?
 
Geen diuretica namen als niet podium athleet, waar steroiden niet direct dodelijk zijn bij misbruik is diuretica dat wel. Een tekort van bepaalde mineralen heeft direct de dood als gevolg. Veel te gevaarlijk, neem een paar weken proviron en je bent ook hard, met een goed dieet erbij.
 
Als er in je kuur op het einde niet te veel waterophoudende producten zitten zal je geholpen zijn met proviron. Ook moet je dieet er dan een zijn die naar het einde toe lager is in calorien. Anders zal je weer het effect van de proviron minder merken.
Wat je dan nog kan doen is wanneer de voorgaande punten er zijn enkele uren voor de foto's genomen worden glycerol gebruiken.

Bruiningsmiddelen (tan) zou ik eens aan de jongens van de shop hier vragen!
 
!!BarmaN!! zei:


Dient er voor om je aders beter uit te laten komen, het is een soort alcohol ;) ...30 minuten voor de shoot..1 a 2 eetlepels zorgen voor de effect.
 
hoorde ook iets van een naturel bodybuilder die jeneverbessen nam voor een diureties effect? hoe denken jullie daarover. en hoe moet je de proviron en glycerol en eventuueel jeneverbessen doseren?

en glycerol en jeneverbessen waarkun je dat krijgen?
glycerol en ook nog een vit. b3 erbij?
 
Laatst bewerkt:
nog een stukje over lasix als ik dit zo lees klinkt dit wel interesant

lasix
What is Lasix?
Lasix is a diuretic. It belongs to the group of saluretic diuretics. Its effect consists of distinctly increased excretion of sodium, chloride, potassium, and water. Due to its intense effect on water excretion Lasix is used for treatment of edema (Water Retention) and high blood pressure. Bodybuilders use Lasix shortly before a competition or after a bulk cycle to excrete excessive, mostly subcutaneous, water so that they appear less bloated, a little more defined and ripped.

*Comes in 20mg, 40mgs & 500mgs... Although The 500 mg tablet version must not be used under any circumstances by persons with a normal kidney function and by Bodybuilders!


Will Lasix be helpful for me while on a AS cycle?

Yes, mostly on bulking cycles because of its real good effect in loosing extra water.. and eliminating that ugly puffy look some of us users experience while on cycles that contain drugs like Anadrol, Dianabol, Suspension and Enanthate, ETC...


Should i use Lasix?

It all depends on wether you are satisfide with your final results of your cycle... or if you want to loose the excess water in your system in order to see how much you mostly gained in muscle!


How should i use Lasix?

Lasix should be used in 3-4 day periods at a time. and should be use according to your body weight:

120lbs - 160lbs

10mgs at 9:00 a.m & 10mgs at 2:00 p.m


160lbs - 210lbs

20mgs at 9:00 a.m & 10mgs at 2:00 p.m


210lbs - 250lbs

20mgs at 9:00 a.m & 20mgs at 2:00 p.m

or if you feel you have alot of bloatness and feel you need alot of water to loose.. then do it this way:

20-40mgs at 6:00 a.m & 20mgs at 10:00 a.m then at 4:00 p.m take another 20mgs!*

*NOTE* if you are doing this last technic you should only do those doses the first day... then cut them in half for the other 2-3 days!!!

if you still feel you need morwe water to loose after this treatment... then repeat next week!


What else should i take while on Lasix?

* Eat at least 6 bananas ED (Natural Potassium is much better and safer than the Potassium Chloride pills!

* Drink 8 oz. of Whole Milk for each 2 bananas you eat!

* Potassium Chloride tablets are fine to use also... however.. only in low doses.. thus the overdose of these may cause a certant risk and lead to possible Cardiac arest!

What are the possible Side-Effects of Lasix?

Side effects can include circulatory disturbances, dizziness, dehy-dration, muscle cramps, vomiting, circulatory collapse, diarrhea, and fainting. In extreme cases cardiac arrest is possible.

If the vomiting occurs within 15 minutes after Lasix is taken, give the entire dose again. If more than 15 minutes have passed, do not give it again until the next scheduled dose.

Can Lasix help with the natural puffy nipple look?

Yes, it has been known for doctors in Venezuela to prescribe Lasix in small doses of 10mgs ED for 2 weeks to lower the natural puffyness look of some of us that have undesired puffy nips.


__________________
Disclaimer: Steeddriver is presenting fictitious opinions and does in no way, shape or form encourage, use nor condone the use of any illegal substances or the use of legal substances in an illegal manner. The information discussed is strictly for entertainment purposes only and shall not take the place of qualified medical advice.
 
Je bent geschift als je met lasix gaat kloten, je zal niet de eerste zijn die er aan overlijd, vrijwel elke bb die sterft voor een wedstrijd of in het ziekenhuis belandt met problemen zoals bv. hartinfarct en hartaanval daarbij komt het door uitdroging en diuretica. Flex zijn nieren zijn naar de kloten erdoor en jij gaat als amateur aan lasix?? 18 jaar en kuren vind ik ronduit geschift en onverantwoord, maar ook nog lasix. Bro, als je zo graag van je leven af wilt zijn er ook andere manieren hoor.
 
!!BarmaN!! zei:
hoorde ook iets van een naturel bodybuilder die jeneverbessen nam voor een diureties effect? hoe denken jullie daarover. en hoe moet je de proviron en glycerol en eventuueel jeneverbessen doseren?

en glycerol en jeneverbessen waarkun je dat krijgen?
glycerol en ook nog een vit. b3 erbij?


weet je hier een antwoord op?

en soulraver ik word trouwens 16 februari 19
 
Laatst bewerkt:
Je lichaam is volop in ontwikkeling hormonaal gezien, je natuurlijke hormoonproductie en bijbehorende processen op dit moment verstoren is ronduit stom en achtelijk. andere woorden heb ik er niet voor bro. En dan ook nog met lasix gaan knoeien?
 
soulraver volgens mij begrijp jij me niet helemaal ik vroeg alleen om info? jij leest het woord lasix en zegt gelijk van je bent gek. lees mijn vraag even helemaal

Quote:
Originally Posted by !!BarmaN!!
hoorde ook iets van een naturel bodybuilder die jeneverbessen nam voor een diureties effect? hoe denken jullie daarover. en hoe moet je de proviron en glycerol en eventuueel jeneverbessen doseren?

en glycerol en jeneverbessen waarkun je dat krijgen?
glycerol en ook nog een vit. b3 erbij?
 
Aan lasix denken als niet wedstrijd athleet op je 18e vind ik gek ja..

op je vragen heb ik geen antwoord, draai geen wedstrijden en dus nog nooit glycerol e.d. aan de hand gehad, vraag het zwier, die weet dat wel, die heeft onlangs een natural wedstrijd gedraaid.
 
heb vorig jr s n programma op tv gezien over BB's...die gasten waren zo uitgedroogd voor n wedstrijd, dat 1 ervan voor ie t podium opmoest van zn stokje ging, hij heeft weinig van zn massa kunnen showen.T werd dr niet bijgezegd maar kunt dr wel van uitgaan dat die ook aan de plaspillen was.

Ziet dr horizontaal niet zo imposant uit :D
 
iedereen heeft zo zijn eigen MENING over wat goed en slecht is, maar sommigen vinden blijkbaar alles slecht.
ik denk dat barman deze vraag het beste aan jerry koolhoven voor kan leggen want hij weet over dit onderwerp veel.
ik vind dat je een beginner zeker niet met een prof kunt vergelijken zoals gedaan wordt met flex1 deze gasten plegen echt grote roofbouw op hun body, maar als barman een lichte dosis lasix wil nemen om wat vocht af tedrijven lijkt me dat geen punt mits hij het voorzichtig doet en geen mega dosis neemt.
je raakt inderdaad mineralen kwijt en moet je dus extra potasium erbij nemen.
maar het beste en eerlijkste antwoord op je vraag kan denk ik koolhoven je geven.

succes
 
pipo zei:
iedereen heeft zo zijn eigen MENING over wat goed en slecht is, maar sommigen vinden blijkbaar alles slecht.
ik denk dat barman deze vraag het beste aan jerry koolhoven voor kan leggen want hij weet over dit onderwerp veel.
ik vind dat je een beginner zeker niet met een prof kunt vergelijken zoals gedaan wordt met flex1 deze gasten plegen echt grote roofbouw op hun body, maar als barman een lichte dosis lasix wil nemen om wat vocht af tedrijven lijkt me dat geen punt mits hij het voorzichtig doet en geen mega dosis neemt.
je raakt inderdaad mineralen kwijt en moet je dus extra potasium erbij nemen.
maar het beste en eerlijkste antwoord op je vraag kan denk ik koolhoven je geven.

succes

vind niet alles slecht, op je 18e kuren en lasix nemen wel.
 
Back
Naar boven