MuscleMeat

Pr's

Bezoekers in dit topic

Nogmaals ik ben absoluut niet trots op mijn huidige fysiek. Ik kom van veel zwaarder en ben langzaam bezig met vetpercentage naar beneden te halen. Gek genoeg zit bij het vet vooral rond mijn buik en rug.

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

valt eigenlijk enorm mee, kan best onder de 30% zitten denk ik :thumbs:
 
Squat heb ik me pr het laatst een jaar geleden gedaan haha toen woog ik 10kg meer maar goed. Train zo'n 1.5 jaar serieus en altijd in kleine cut omdat nog wat kilo's kwijt wil

Squat 100kg ( werksetje is nu 70kg 3x5 )
Deadlift 100kg
Benchpress 47.5kg
 
Squat 80 kg 5 x 5
Deadlift 120 kg 5 x 5 (laatste set lukt soms niet meer)
Bench 50 kg 5 x 5

Train nu een jaar 5/6 x per week.
 
Vanmiddag met deadliften mijn pr weer verbeterd, van 90 naar 95. Mijn ego werd wakker en wilde ook 100 proberen, ik stond bijna recht.. toen verloor mn linkerhand grip en moest ik weer naar beneden. Soon :flexgrin: haha donderdag of maandag nieuwe poging.
 
Deadlift nieuwe pr. Van 100 naar 105kg. Gaat wel heel snel vooruit. Dan denk ik dat ik dit al langer kon tillen maar zelf nog niet doorhad. Hah
 
Zal verlopig geen pr meer halen met deadliften ben ik bang. Helaas een spiertje verrekt in mijn rug. Terwijl ik er zo zeker van was dat mijn houding goed was. Even een poosje rustig aan doen
 
Ik ben trouwens niet zo sterk als de meeste chicks hier. :(
1,65, 59 kilo, zit nog steeds in eeuwig durende cut en daardoor niet zo erg met pl'en & pr's bezig.

SQ 4x10x45
DL 2x2x70 > Maar die ging laatste keer "te" makkelijk dus zal iets hoger worden.
BP 2x2x40
Laatste twee bouw ik af naar beneden op het moment van 10 naar 2 dus zou denk ook wel hoger kunnen zijn als ik er fresh mee zou starten.

En denk over een week of twee 1 normale pull up.:o *Fingers crossed*
 
Zal verlopig geen pr meer halen met deadliften ben ik bang. Helaas een spiertje verrekt in mijn rug. Terwijl ik er zo zeker van was dat mijn houding goed was. Even een poosje rustig aan doen
Waarom ook zo gefocust op pr's? Beter eerst aan techniek werken en eens opbouwen naar een pr.
 
Ik ben trouwens niet zo sterk als de meeste chicks hier. :(
1,65, 59 kilo, zit nog steeds in eeuwig durende cut en daardoor niet zo erg met pl'en & pr's bezig.

SQ 4x10x45
DL 2x2x70 > Maar die ging laatste keer "te" makkelijk dus zal iets hoger worden.
BP 2x2x40
Laatste twee bouw ik af naar beneden op het moment van 10 naar 2 dus zou denk ook wel hoger kunnen zijn als ik er fresh mee zou starten.

En denk over een week of twee 1 normale pull up.:o *Fingers crossed*
Toch al netjes!
 
161cm 53 kg vetpercentage 21%

Squat: 70kg 10x
Deadlift 60kg 10x
 
Waarom ook zo gefocust op pr's? Beter eerst aan techniek werken en eens opbouwen naar een pr.

Ow niet eens gezien.

Maar ik was iets te enthousiast dat ik zo snel zwaarder ging. Wilde graag snel sterker worden. Maar heb nu mn lesje geleerd dat ik wat geduldiger moet zijn. Voel mijn rug nog steeds helaas. Maandag weer naar de fysio. Iets met wie niet horen wil moet maar voelen..
 
Nogmaals ik ben absoluut niet trots op mijn huidige fysiek. Ik kom van veel zwaarder en ben langzaam bezig met vetpercentage naar beneden te halen. Gek genoeg zit bij het vet vooral rond mijn buik en rug.

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]
Buffer dan de meeste mannen op dbb :D En sterker ook hahahaha
 
Back
Naar boven