XXL Nutrition

Raad het liedje !

Bezoekers in dit topic

lief-konijntje.jpg


vlieg.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
Sionnach probeert een leven op te bouwen naast Facebook en DBB, no thanks to Sanca
ik ga mij terug op mijn hobby smijten maar for the record dan een easy one daaraan gekoppeld (die van Othon is ook nog niet geraden)
shaping-bonsai-tree.jpg

en omdat die ECHT wel té easy is nog een andere simpele erachteraan
hqdefault.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie ik het nu gewoon niet of ben ik echt zo dom ? :(
 
Ik weet het maar moet deze uitzitten door Sanca's machtsmisbruik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
The offspring - Pretty Fly for a white guy; zonder da keun had The Cramps Human Fly ook gekund, veel beter nummer

Nope (en die hebben we al eens gehad)
 
allé, extra tip bij die van mijne hobby :D[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Thanks Sanca Saxon nu zit ik met lief klein konijntje, er zit een vliegje op je neus in mijn hoofd.
 
:1e: :roflol:

Als het deuntje uit je hoofd is mag je een nieuwe maken :D
nu ben ik echt aan het flippen, ik verstond me er niet aan omdat ik namelijk dacht dat dat irritant konijn met zijn stomme vliegeneus al eens was voorgesteld? heb nochtans nog geen paddos gegeten???
 
Ik weet het maar moet deze uitzitten door Sanca's machtsmisbruik
of was dat het machtsmisbruik?? heb je het juiste antwoord eraf gehaald? schaam op jou in dat geval!
 
in which case I shall have to taunt you with a new one (en die van Othon van een paar pagina's geleden is iedereen vergeten, terwijl het zo'n mooie en makkelijke was)
refrein, bam jongeuh

Morpheus-Come-At-Me-Bro-Reaction-Gif-In-The-Matrix.gif

lambs-heart.jpg

tameshiwari2.jpg

Feel_Good_ConnectIn_Events.jpg
 
of was dat het machtsmisbruik?? heb je het juiste antwoord eraf gehaald? schaam op jou in dat geval!

:roflol: Dienase (neus!) is de kerel van die foto dus mocht hij deze uiteraard niet meedoen :P
 
Back
Naar boven