MuscleMeat

Race naar 150kg bench press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is dit wel 150kg, met die zwarte schijven kan het net zo goed 140kg zijn. :p
Haha gratz

Haha dat had gekund echter hebben ze geen 15 kilo bumpers. Achteraf dacht ik ook even dat het anders eruit kan zien. Volgende keer pak ik wel de normale 20 kilo platen in plaats van bumpers XD.

Ik heb nog oude videos in mijn blog waar ik 140kg drukte een tijdje geleden en in competitie ook 140 @73.4. Dus zou er niet echt om liegen.
 
127,5kg @103,7kg BW
 
Elke week aant maxen?
 
Hallo 150 in comp gebonkt gr
 
Leuk filmpje, was dit gisteren @sapcup?
 
Ik ga ook mee racen!
120kg bij BW=93kg
Op een klote bench, zoals je kan zien.
Binnenkort eens een poging doen op een bench met een wat normalere hoogte.
 
Hoe kom ik in de begin post / statuten? Mijn filmpje staat op pagina 20. : )

Valt mij toch tegen dat er niet zoveel 150 banken, is dat zo'n mijlpaal?
 
Dr zijn dr heeeeeel veeeeeel die 150 en meer zelfs benchen

(alleen die loggen niet (meer)
 
Hoe kom ik in de begin post / statuten? Mijn filmpje staat op pagina 20. : )

Valt mij toch tegen dat er niet zoveel 150 banken, is dat zo'n mijlpaal?
3117656.jpg
 
Hoe kom ik in de begin post / statuten? Mijn filmpje staat op pagina 20. : )

Valt mij toch tegen dat er niet zoveel 150 banken, is dat zo'n mijlpaal?
Dit topic is geen kijk mij hier 150kg drukken dus zet mij er maar in topic... maar een race topic. Jij ziet het als een veredelt forum record topic waarin je graag opgenomen wilt worden en wij gebruiken het om elkaar te motiveren een doel te bereiken. Als je met 100kg hier binnen komt en met hard werken laat zien dat je je doel hebt bereikt dan heb je een race laten zien. Het valt mij tegen dat je dat niet begrijpt, beetje meer respect voor de deelnemers is imo wel gepast.

Waarom post je niet in een race naar 200kg je 150kg bench en laat daar je progressie zien?
Als je echt wilt dan zet ik je er wel tussen hoor.
 
Het is niet ook niet aan komen waaien hoor die 150kg bench. Heb ik drie jaar over moeten doen...: (
 
Dit topic is geen kijk mij hier 150kg drukken dus zet mij er maar in topic... maar een race topic. Jij ziet het als een veredelt forum record topic waarin je graag opgenomen wilt worden en wij gebruiken het om elkaar te motiveren een doel te bereiken. Als je met 100kg hier binnen komt en met hard werken laat zien dat je je doel hebt bereikt dan heb je een race laten zien. Het valt mij tegen dat je dat niet begrijpt, beetje meer respect voor de deelnemers is imo wel gepast.

Waarom post je niet in een race naar 200kg je 150kg bench en laat daar je progressie zien?
Als je echt wilt dan zet ik je er wel tussen hoor.


dit.


zie net dat ik hier al weer bijna 2 jaar mee bezig ben gvd


maybe redt ik het nog in die 2 jaar.
 
Back
Naar boven