AndroidHealthClinic

Race naar de 300kg deadlift

Bezoekers in dit topic

Chreiz

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
7.232
Waardering
943
Lengte
2m
Massa
122kg
Aangezien deze volgens mij ontbreekt of heel erg oud is en niet meer bijgewerkt wordt start ik hem maar op. - Raw deadlifts - Graag BW vermelden, als er veel deelnemers zijn kan ik het nog indelen. - Het maakt niet uit of het een PL approved of een hitchlift is. - Filmpjes hoeven niet, maar mogen uiteraard wel. - Aanvangsgewicht 250kg

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Broken bat DONE @ 103kg
Genetic DONE @ 112kg
Chreiz DONE @120kg
Zacheryah DONE @ 120 kg


285 kg deadlift at 105 kg ----- Triple Aces
285 kg deadlift at 121 kg ----- wannabeestrong

282.5 deadlift at 91 kg ----- NL360

280 kg deadlift at 100kg ----- Pleurklaat
280 kg deadlift at 100,9kg ----- Broken bat
280kg deadlift at 115kg ----- Eddine
280 kg deadlift at 149kg ----- Blabla87


270kg deadlift at 90kg ------ a1s
270kg deadlift @ 96kg ------ 456

265kg deadlift at 98 kg ----- Sanca
265kg deadlift at 110kg ----- T M O S
265 kg deadlift at 123kg ----- Tymboo

262.5kg deadlift @ 133kg ----- jeroen79

260 kg deadlift at 83 kg ----- Starter20
260kg deadlift at 86kg ------ Frenkpie
260kg deadlift at 105kg ----- YouriDeLoore
260 kg deadlift at 107kg ----- Supahjeff
260kg deadlift at 153kg ----- Corpaul

250kg deadlift at 99kg ------ DE GRAAF
250kg deadlift at 114kg ----- jackalxl
250 kg deadlift at 117 kg ----- davidboogie
 
250kg @ 105kg bw
 
tja op zich wil ik wel meedoen :P mja! zeg maar of ik mee mag! top ooit is 265 maar nu ff 225! rond de 110 KG BW
 
Je hebt dus ooit 265 getrokken, dat je een mindere periode hebt gehad doet daar niks aan af:p. Dus als jij wilt meedoen heb ik daar geen probleem mee.
 
Je hebt dus ooit 265 getrokken, dat je een mindere periode hebt gehad doet daar niks aan af:p. Dus als jij wilt meedoen heb ik daar geen probleem mee.

nou mindere periode :P is wel heel zacht uitgedrukt :P maar zet er maar bij :D extra motivatie!!
 
nice. 260kg @ 153kg
 
Grappig man.
 
Eerder triest om jezelf en andere te blijven herhalen.
 
- Raw deadlifts
- Graag BW vermelden, als er veel deelnemers zijn kan ik het nog indelen.
- Het maakt niet uit of het een PL approved of een hitchlift is.
- Filmpjes hoeven niet, maar mogen uiteraard wel.
- Aanvangsgewicht 250kg

Mag ik meedoen? Heb al 400kg getrokken maar zit nu ook in een dipje, momenteel zit ik aan 295kg @ 82kg BW
 
Staan geen prijzen of wat dan ook op, dus lijkt me beetje onzinnig om erom te liegen. Al helemaal omdat de helft elkaar hier kent.
 
wat een geluk dan dat deze + de "grappig man" reply verdomde orgineel zijn :rolleyes:

Was sowieso niet naar jou gericht, maar ik vind het nogal flauw worden om bij elk deadlift gerelateerd topic over hitchen te beginnen terwijl ik volgens mij de enige ben uit dit rijtje die z'n huidige "1RM" heeft behaald door een hitch.

En dit topic gaat ook nog eens over de race ernaartoe, van mij mag een willekeurig iemand al mijn deadlift sessies filmen en gaan tellen hoe vaak er wordt gehitched.
 
jongens jongens, kunnen jullie het nou nooit ffies leuk houden :P haha!

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------

Mag ik meedoen? Heb al 400kg getrokken maar zit nu ook in een dipje, momenteel zit ik aan 295kg @ 82kg BW

400 al getrokken op jouw leeftijd!! netjes hoor kerel :thumbs: waardoor heb je een dipje gehad dan? wel jammer dat je zover terug bent gevallen man!
 
Titel klopt niet. Ff aanpassen => "race naar 300kg hitchen"

Sowieso is mijn doel een PL approved lift en aangezien ik het topic heb opgestart hoef ik de titel niet aan te passen.
 
1x250 @98kg

Ik vrees wel dat die 300 nog laaaaaang op zich gaat laten wachten
 
Ik wil ook meedoen ! maar ik kan nu geen 250kg deadliften vrees ik :)
 
jongens jongens, kunnen jullie het nou nooit ffies leuk houden :P haha!

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------



400 al getrokken op jouw leeftijd!! netjes hoor kerel :thumbs: waardoor heb je een dipje gehad dan? wel jammer dat je zover terug bent gevallen man!

dude..
 
Back
Naar boven