MuscleMeat

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vannochtend om kwart voor 9 gym geweest. Moest 11u werken.

Pull day

Rack pull
60kg 1 set 12 reps warming up

6x100kg
6x140kg
6x180kg
5x190kg
Ppl were mirin.

Seated rows straight bar(eerste x dat ik de oefening doe dus ff gewicht zoeken)
10x45kg
10x52kg
10x58kg
8x60kg

Dumbell rows
10x25kg
10x27,5kg
8x32,5kg
8x32,5kg

Toen tijd begon te dringen moest haasten biceps beetje afgeraffeld toen thalla naar werk.
 
Doe je net als ik rackpulls met z'n extreem korte ROM om je ego te strelen?
 
Alright boys, voor de mensen die het lange tyfus stuk hiervoor niet hebben gelezen, https://forum.bodybuilding.nl/topic...ing-trainings-log.395553/page-33#post-9493859 lees pls

Nou boys. Einde is nabij. Was een toffe ervaring om voor het eerst een log bij te houden. Hoop dat ik genoeg mensen hiermee heb kunnen helpen en dat veel vragen beantwoord zijn. Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag en zal ik proberen ze te beantwoorden.

Ik ben dus van 86kg naar 82kg en me kracht is ongeveer het zelfde gebleven en zelfs iets gestegen. Bf is degelijk gedaalt. Doel is nu nog steeds door te cutten naar 79-80kg.

Ik heb gezegd geen fotos te plaatsen, maar omdat er veel vraag naar is, heb ik na een munt tossen besloten toch fotos er op te plaatsen.
Vertel jullie wel, verwacht niet aesthetic god fotos en body :o

Dit is de eerste x in my life dat ik me bovenste abs langzaam naar buiten zie komen dus ben er erg trots op wat ik tot nu toe behaald heb. Love hands zijn iets kleiner, maar helaas niet wat ik nog wil. Ik sla daar helaas het meeste vet op -.-

Ik zal een log openen in de trainings log sectie. Dus de mensen die me willen volgen, feel free to follow! Link volgt nog.

image.jpg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
Doe je net als ik rackpulls met z'n extreem korte ROM om je ego te strelen?
Bar net onder knie. En dan omhoog tot rug opslot. Zal proberen video xtje te maken in me trainings log. Link volgt nog!
 
schouders en armen zijn goed man, en nice veins, die heb ik niet snel:(
 
schouders en armen zijn goed man, en nice veins, die heb ik niet snel:(
Thx brah. Voornamelijk door mn snel gegroeide armen verdenken meerdere mensen mij van AAS. Achja zie het maar als compliment :p
 
log gaat niet actief worden, wil wel ff zeggen dat sinds ik off ben, ik wel steeds honger heb. Snak steeds naar een beetje snacken.. Toch wel een van de singen die ik mis aan t5... Het hongerstillende
 
heb er net eentje gepopped (had nog wat over van ooit) Want gisteren ongeplande (door jonko induced) vreetfestijn gehad.
Dus vandaag ipv rustdag wordt een strafcardio-dag (guilt feels are strong).
Zal later even mijn ervaring delen :D:D
 
verdorie hey.

Blijf het een heftig goedje vinden. Ik ging als een malle in de gym, was ook nog eens lekkere muziek op.
nu de rest vd dag uitspacen.
 
Heb dezelfde als jou, vandaag twee gepakt gistere 1. Energie valt me mee maar na het trainen (gebruik ze als pwo) zweet ik me toch kapot joh, helemaal lichtjes in mn kop ook haha, treed dat effect dan gewoon laat op ofwat? Want dan neem ik ze eerder als 40min voor training
 
Heb dezelfde als jou, vandaag twee gepakt gistere 1. Energie valt me mee maar na het trainen (gebruik ze als pwo) zweet ik me toch kapot joh, helemaal lichtjes in mn kop ook haha, treed dat effect dan gewoon laat op ofwat? Want dan neem ik ze eerder als 40min voor training
Ik nam ze altijd op een lege maag. 20-25min tot ze bij mij insloegen. Als ik ze nam voor het burn effect bouwde het effect langzaam op.
 
Hmm 1 ding weet ik wel en dat zijn er nooit geen twee meer nemen, space hem inmiddels weg en ben toch een partij misselijk... Met 1 was het effect wel heerlijk
 
Hmm 1 ding weet ik wel en dat zijn er nooit geen twee meer nemen, space hem inmiddels weg en ben toch een partij misselijk... Met 1 was het effect wel heerlijk
Heb je het wel opgebouwd? Ik heb de eerste 2 weken 1 cap gedaan. Nadat effects minder werden 2.

Verder vond ik 2 caps als pwo heerlijk. Heb me nog nooit zo machtig gevoeld. Was hyperactief en kreeg een ego boost van +100. Alpha feel was high tho.
 
Haha nee tweede dag al twee, misschien daarom dus! Merk er tijdens trainen niet heel veel van, wel beetje. Maar ben nu geen zak waard. Met eentje wel haha
 
Haha nee tweede dag al twee, misschien daarom dus! Merk er tijdens trainen niet heel veel van, wel beetje. Maar ben nu geen zak waard. Met eentje wel haha
Zou niet te snel verhogen van dosis. Word je idd misselijk van en je voelt je alsof elk moment je hele maaginhoud naar buiten komt. Voelde me echt slecht als ik te snel verhoogde.
Snap ook niet waarom je verhoogd als je met 1 cap al goede effects had? :D
 
Ik ben nu begonnen met 1 cap op trainingsdagen als pre workout. Na ongeveer 2 weken ben ik van plan ook 1 cap te pakken op rustdagen direct na het opstaan. Wellicht dat ik een aantal weken later wel weer over ga op 2 caps per dag op trainingsdagen: 1 direct na opstaan en 1 als pre workout.

Volgens mij is het best wel verslavend, want je gaat er wel echt lekker op. Moet ook zeggen dat je opeens meer zin krijgt in bijv coke, terwijl ik dat nooit zo erg heb haha...
 
Voelde me indd zo haha, eentje ging wel lekker ja maar was gewoon benieuwd wat twee zou doen maar het effect voelde niet als 2x harder maar eerder 5 :D voortaan 1 pilletje dus :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven