MuscleMeat

Replica Pistool

Bezoekers in dit topic

Kijk weet je, als justitie weet dat je zo'n levensechte namaak in huis hebt zulllen ze weinig doen. Die 270 euro is ook een algemene richtlijn. Ga je echter op straat iemand of meerde personen bedreigen en ze het vuur aan de schenen leggen, of nog verder gijzelingen uitvoeren met dir spul, dan kan dit zelfs leiden tot gevangenisstraf.

Maar wanneer je het gewoon als sier in je huis hebt, zal er weinig gebeuren...

FF off-topic: Heb jij in je jeugd een minderwaardigheids complex gehad ofzo? :p Eerst die thread over breed lopen, en nu weer dit gedoe. :D
 
Jah doek ook wel es, met zo'n bivakmuts en zo'n ak47 replica de bank in rennen van RAAAAAAH ALLEMAAL OP DE GROND, achteraf wel vertellen dat het een grap is en allemaal erom lachen natuurlijk. :thumb:
 
wat marky zegt
zolang dat netjes bij jou aan de muur hangt ga je weinig gezeik hebben
loop je er wat mensen mee af te dreigen -> kans dat er iemand klacht indient en dan begint het gezeik .... waarschijnlijk worden je spullen in beslag genomen en krijg je boete

gevangenisstraf zou je toch al eerst bankje moeten overvallen :)
 
Replica`s mag je voorhanden hebben, maar waar jij over praat is een Gas- und Schrekwaffen. En die mogen niet!
Als de wouten weten dat er eentje aan de muur hangt komen ze `m er hoogstpersoonlijk afhalen en ze geven je `n dikke boete/je moet voorkomen.
En wat moet je d`r nou helemaal mee.
Als je in wapens bent geinteresseerd ga dan `s bij de schietvereniging kijke en zorg dat zo`n hoerig nepwapen van de straat afblijft. Zal je hoogstens problemen opleveren en al helemaal geen respect.
 
idioot gedoe gewoon,.. elke dag worden mensen vermoord door die dingen,.. ik kijk net op straat en mijn buurjongetje van 6 is soldaatje aan het spelen..
Het begint al bij de ouders, als je al zwak van geest bent en dan ook nog een opvoeding krijgt zonder normen en waarden dan is al snel het eind zoek.
Hoge boetes,.. of nog beter een wereldwijd verbod op replica en nep wapens en daarna de echte omsmelten.
 
abc zei:
idioot gedoe gewoon,.. elke dag worden mensen vermoord door die dingen,.. ik kijk net op straat en mijn buurjongetje van 6 is soldaatje aan het spelen..
Het begint al bij de ouders, als je al zwak van geest bent en dan ook nog een opvoeding krijgt zonder normen en waarden dan is al snel het eind zoek.
Hoge boetes,.. of nog beter een wereldwijd verbod op replica en nep wapens en daarna de echte omsmelten.

Ach welk jongetje van 6 speelt r nu geen oorlogje? Dat was vroeger, naast hutten bouwen, toch wel zo'n beetje het heftigste wat je kon doen. Ik ben totaal geen voorstander van guns of zo, maar om nou oorlogje spelen toe te wijzen aan slechte opvoeding en een gebrek aan waarde en normen gaat wel erg ver als je het mij vraagt.

Ik heb ook nog eens in het buitenland zo'n speelgoed gun gehaald waar je knappers in kan stoppen. Maar die gun was wel gewoon van ijzer en zag r redelijk echt uit. Dat is zo'n beetje mijn vetste speelgoed ooit geweest!

Maaruh, ontopic, ik snap ook niet echt wat je op deze leeftijd nog met zo'n geval moet? Als je het leuk vind om te schieten ga dan naar de schietclub of koop een luchtbuks of zo.
 
nasty^PhysIc zei:
Weet iemand wat van straf er op staat, als je gepakt wordt met een Replica Pistool 9mm? Ga over 2 weken weer ééntje halen in Duitsland..
Dit is idd strafbaar de boetens zijn ook vrij hoog en je moet er afstand voor tekenen en anders mag je voor de politie rechter komen


17-1-2002. Vanmorgen rond 03.30 uur heeft de politie onder leiding van de rechter-commissaris en op verzoek van de Spaanse autoriteiten een huiszoeking verricht in de Spuistraat 216-218, in Amsterdam beter bekend als “Vrankrijk”.
De zoeking werd verricht nadat uit onderzoek was gebleken dat de Spaanse man, die gistermiddag in de binnenstad was gearresteerd en die ervan wordt verdacht banden te hebben met de ETA, in “Vrankrijk” zijn verblijfplaats had.
Bij de huiszoeking werden diverse goederen in beslag genomen.

Verder werd in een van de kamers in het pand enige tientallen replica’s van wapens aangetroffen. Deze replica’s vallen echter wel onder de Wet Wapens en Munitie en zijn in beslag genomen. De wapens behoren niet toe aan de Spaanse verdachte. Naar deze wapens wordt verder onderzoek ingesteld.

Tijdens het onderzoek in de woning ontstonden voor het pand wat kleine schermutselingen tussen de aanwezige politie en mensen die poolshoogte kwamen nemen. Er is niemand aangehouden.


of zie:

http://www.justitie.nl/Images/11_29963.pdf
 
Laatst bewerkt:
heb zelf ook bb guns..

een fam. lid heeft me toch een vette gun..


Beretta 92Fs Inox, uit italië
 
heb er zelf ook, en bij een BB-fight met groep maten paar jaar terug nog wel eens een heel politie eenheid achter me aan gekregen. (toen is er 1 maatje opgepakt. wapen in beslag genomen, thats it.)

inmiddels ligt de strafmaat stukkie hoger, kan zelfs strafblad krijgen las ik laatst!
 
zoutzak zei:
heb er zelf ook, en bij een BB-fight met groep maten paar jaar terug nog wel eens een heel politie eenheid achter me aan gekregen. (toen is er 1 maatje opgepakt. wapen in beslag genomen, thats it.)

inmiddels ligt de strafmaat stukkie hoger, kan zelfs strafblad krijgen las ik laatst!
tegenwoordig zijn ze niet meer soepel met wapens en munitie,Als je een luicht druk pistool hebt wat orgineel geel of rood,oranje is en je maakt dat zwart ben je al strafbaar!!!

idd ik zelf heb mijn verlof ik heb 2 9MM's en een Heckler & Koch MP5K (deze is "onklaar gemaakt " geheghegehe)
1 ladykiller aka Walther PPK 7.65
 
Marky zei:
Kijk weet je, als justitie weet dat je zo'n levensechte namaak in huis hebt zulllen ze weinig doen. Die 270 euro is ook een algemene richtlijn. Ga je echter op straat iemand of meerde personen bedreigen en ze het vuur aan de schenen leggen, of nog verder gijzelingen uitvoeren met dir spul, dan kan dit zelfs leiden tot gevangenisstraf.

Maar wanneer je het gewoon als sier in je huis hebt, zal er weinig gebeuren...

FF off-topic: Heb jij in je jeugd een minderwaardigheids complex gehad ofzo? :p Eerst die thread over breed lopen, en nu weer dit gedoe. :D

neehoor, heb een hele (leuke) jeugd gehad! Al mijn Vrienden aan de drugs verslaaft, zelf ook aan de drugs geraakt, mensen overvallen, inbreken in huisen etc etc
 
ScHrOeFjE zei:
Dit is idd strafbaar de boetens zijn ook vrij hoog en je moet er afstand voor tekenen en anders mag je voor de politie rechter komen


17-1-2002. Vanmorgen rond 03.30 uur heeft de politie onder leiding van de rechter-commissaris en op verzoek van de Spaanse autoriteiten een huiszoeking verricht in de Spuistraat 216-218, in Amsterdam beter bekend als “Vrankrijk”.
De zoeking werd verricht nadat uit onderzoek was gebleken dat de Spaanse man, die gistermiddag in de binnenstad was gearresteerd en die ervan wordt verdacht banden te hebben met de ETA, in “Vrankrijk” zijn verblijfplaats had.
Bij de huiszoeking werden diverse goederen in beslag genomen.

Verder werd in een van de kamers in het pand enige tientallen replica’s van wapens aangetroffen. Deze replica’s vallen echter wel onder de Wet Wapens en Munitie en zijn in beslag genomen. De wapens behoren niet toe aan de Spaanse verdachte. Naar deze wapens wordt verder onderzoek ingesteld.

Tijdens het onderzoek in de woning ontstonden voor het pand wat kleine schermutselingen tussen de aanwezige politie en mensen die poolshoogte kwamen nemen. Er is niemand aangehouden.


of zie:

http://www.justitie.nl/Images/11_29963.pdf

dat zijn andere replica's! Met die guns die ik bedoel kan je ook Pyro's we knallen
 
nasty^PhysIc zei:
dat zijn andere replica's! Met die guns die ik bedoel kan je ook Pyro's we knallen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoe krijg je zn verlof? :D
 
nasty^PhysIc zei:
Weet iemand wat van straf er op staat, als je gepakt wordt met een Replica Pistool 9mm? Ga over 2 weken weer ééntje halen in Duitsland..

Je zult in elk geval waarschijnlijk voor de rechter moeten verschijnen...dan wordt het afgedaan met een fikse boete...ik hoorde van de eigenaar van de wapenzaak waar ik mn 9 mm heb gehaald 250 euro als je gepakt wordt...

Ik ben btw afgelopen December gepakt met 9 mm munitie (blank) , knalpatronen en strijkers dus ik verwacht nog een leuke boete als ik niet voor moet komen....
 
MmS zei:
Is het trouwens nog steeds zo dat je zonder legitimatie pistolen kunt kopen in germany?

Nee bro...je hebt nu een 'leichte waffenschein' nodig, deze kun je alleen in Duitsland krijgen als je 18 jr of ouder bent, dus niet als Nederlander.
 
Die replica's kan je ook niet meer kopen zonder legelimatiebewijs. Je moet eerst een heel formelier invullen als je er 1 wil kopen!
 
Back
Naar boven