AndroidHealthClinic

Rich Piana Mutant

Bezoekers in dit topic

Dit blijft de dikste foto van hem:

tumblr_m54erhcxtv1rs4ej4o1_500.jpg
 
Haha Kijk dan foking monster!!!
Ik teken er ook voor om er zo uit te zien op me 41 ste .... Foking beest
 
Laatst bewerkt:
Zeker goed fysiek, alleen jammer van dat macho gedrag en die belachelijke serie:laugh:
 
ugly as phuck

17sehu.jpg

fu851c.jpg

2pzn344.jpg
 
aardig, een tattoo van een dobberman met een varkensneus...
 
Gozer staat in vroegere (contest) glorie in onze eigen DBB galerij, uiteraard met IETS kleinere armen...

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 07:36 ----------

Link:

[Link niet meer beschikbaar]

stukken beter in verhouding ;-) hoe is het verder? ;-)
 
stukken beter in verhouding ;-) hoe is het verder? ;-)

Hier alles op en top! Kleintje van 10 maanden onderhand erbij en trainen gaat ook weer lekker zijn gang.

Hoe is het bij jou en Rodge?
 
Uit verhouding
Zonde van die synthol
 
Hier alles op en top! Kleintje van 10 maanden onderhand erbij en trainen gaat ook weer lekker zijn gang.

Hoe is het bij jou en Rodge?

Nogsteeds allebei huge en kaal waarsch :)
 
Hier alles op en top! Kleintje van 10 maanden onderhand erbij en trainen gaat ook weer lekker zijn gang.

Hoe is het bij jou en Rodge?

10 maanden alweer... gaat hard ;-)
hier alles ok. altijd weer wat tegenslagen of drukte wat het trainen niet ten goede komt. maarja, lijkt erbij te horen ;-)
 
Nogsteeds allebei huge en kaal waarsch :)

En lelijk:p

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 00:35 ----------

10 maanden alweer... gaat hard ;-)
hier alles ok. altijd weer wat tegenslagen of drukte wat het trainen niet ten goede komt. maarja, lijkt erbij te horen ;-)
Baasje groeit harder dan zijn pa, haha...

Tegenslagen? Jouw leven vloeit toch voort uit een sprookjesboek, prins Charming:cool:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KaLe
volgens mij zijn alle pro's ook uit verhouding, maar dat terzijde.
Beetje jammer als je na 1 min na je laatste set incline press nog steeds niet op adem bent.
 
En lelijk:p

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 00:35 ----------


Baasje groeit harder dan zijn pa, haha...

Tegenslagen? Jouw leven vloeit toch voort uit een sprookjesboek, prins Charming:cool:

:roflol:
 
volgens mij zijn alle pro's ook uit verhouding, maar dat terzijde.
Beetje jammer als je na 1 min na je laatste set incline press nog steeds niet op adem bent.

Als alle pro's uit verhouding zijn, wat is dan in verhouding?;)
 
een mongol is het..lelijker dan lelijk
 
ma dn wel een mongol die het voor elkaar heeft .....
 
ma dn wel een mongol die het voor elkaar heeft .....

Wat heeft hij voor elkaar dan vind je? Kijk naar die synthol armen en schouders en naar die wdstrijdfoto, man man om je kapot te schamen. Heeft niks met bodybuilding te maken, alles lelijk en uit verhouding.
 
Hij heeft meer geld dan jij of de meeste anderen op dit forum ooit zal hebben. Dus ja dan heb je t redelijk goed voor elkaar.
 
Idd hijs toch al binnen, als hij dit als passie erbij doet , laat hem lekker zijn ding doen.
 
van die synthol is zonde ja en die "wedstrijd foto " hierboven waar hij die tatts al heeft volgens mij deed ie toen al geen wedstrijden meer ... Ma tog vind ik het bij hem egt niet super lelijk ofzo . zit helemaal vol tatts ,hij heeft dikke auto's veel cash .... Lkkr de hele dag trainen sgijt aan alles .... Tis niet voor niets een MUTANT
 
Back
Naar boven