AndroidHealthClinic

Rich Piana Mutant

  • Topic starter HB89
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 208K
  • Volgers 193

Bezoekers in dit topic

Met zoveel geld zou ik ook proberen zo groot mogelijk te worden;)

Ruhl 2. :D
 
Iemand enig idee hoe hij aan z'n geld is geraakt?
 
stelen van die rijke tatta's JWZ
 
Wat heeft hij voor elkaar dan vind je? Kijk naar die synthol armen en schouders en naar die wdstrijdfoto, man man om je kapot te schamen. Heeft niks met bodybuilding te maken, alles lelijk en uit verhouding.

Naja ben het toch niet helemaal met je eens Daan.

Vind het er wel dik en freaky uit zien, die bisceps en trisceps vind ik ook wel iets to much, maar met synthol is het heel simpel. Stop er mee, en binnen een maand krimpt het weer.



Voor de mensen die willen weten waar hij z'n geld mee verdiend heeft:
http://www.youtube.com/watch?v=Fev3jMzE7a8
 
Laatst bewerkt:
Snap de haat reactie's hier niet goed, hem een ''mongol'' noemen zonder directe onderbouwing.
Wij krijgen toch zelf ook wel is van die haat reactie's als je weer eens een gezonde maaltijd eet of alweer gaat trainen..
waarom zou je dan hetzelfde doen tegen iemand die dezelfde passie deelt?

Hij doet het nu puur en alleen omdat hij het gewoon geweldig vind, niet eens voor wedstrijden zoals in het filmpje hierboven werd verteld.
En zo te horen ook een succesvol zakenman (of het nou legaal of illegaal is :p).
 
Hij heeft meer geld dan jij of de meeste anderen op dit forum ooit zal hebben. Dus ja dan heb je t redelijk goed voor elkaar.

1 hoe weet jij dat? En twee is veel geld een graadmeter voor het goed voor elkaar hebben en geluk?
 
Veel jaloerse haters hier zeg, die gozer is een echte buffel en heeft een droomleventje... Maar hier wordt hij toch gebashed:D
 
Hij past in ieder geval wel bij Mutant. Hij geeft zelf al aan dat hij geen gas terug geeft dus het is nog maar de vraag hoe oud hij gaat worden. Als hij zo wilt leven moet hij dat lekker doen :)
 
Hij past in ieder geval wel bij Mutant. Hij geeft zelf al aan dat hij geen gas terug geeft dus het is nog maar de vraag hoe oud hij gaat worden. Als hij zo wilt leven moet hij dat lekker doen :)

Zulke reacties zijn altijd zo waardeloos je weet niet eens exact wat hij gebruikt en in welke dosis.

Als ik een buffe gozer kan blijven tot me 70-80 en alles hebben wat ik wil en daarna dood vallen zou ik daar voor tekenen.
 
Kan het filmpje niet zien om een of andere reden. Ben nu echt wel benieuwd naar hoe hij aan zijn geld geraakt is. :D
 
Kan het filmpje niet zien om een of andere reden. Ben nu echt wel benieuwd naar hoe hij aan zijn geld geraakt is. :D

Hij zegt door zijn film carriere , waar hij in reclames en sitcoms speelden , waardoor hij ook een beetje daardoor uit het training's wereldje raakten.

Ik geloof er in ieder geval weinig van maarja :o
 
Zulke reacties zijn altijd zo waardeloos je weet niet eens exact wat hij gebruikt en in welke dosis.

Als ik een buffe gozer kan blijven tot me 70-80 en alles hebben wat ik wil en daarna dood vallen zou ik daar voor tekenen.

Flikker toch op met je waardeloos. Hij blijft 130kg lean het hele jaar door en geeft in videos al aan dat hij niet normaal wilt zijn en alles extra moet nemen. Denk je niet dat AAS/GH/SLIN daar ook onder valt? Die gaat echt niet off hoor.

Die gaat de 80 niet halen.
 
Flikker toch op met je waardeloos. Hij blijft 130kg lean het hele jaar door en geeft in videos al aan dat hij niet normaal wilt zijn en alles extra moet nemen. Denk je niet dat AAS/GH/SLIN daar ook onder valt? Die gaat echt niet off hoor.

Die gaat de 80 niet halen.
Calm down.

Ik denk dat hij dit gaat onderhouden met peps en AAS ja.
Maar door zo kort door de bocht aan te komen met '' ja hij heeft dit en dat , maar hij gaat wel dood voor zijn zoveelste jaar''

-Met zijn body heeft hij waarschijnlijk ook de kans gekregen om op zijn manier geld te verdienen.

-Zijn passie voort te zetten

Als hij dan voor zijn 80ste (zijn jouw woorden) neervalt , so be it.
 
Waar zeg ik dat hij dit of dat heeft? Ik geef alleen aan dat het nog maar de vraag is hoe oud hij gaat worden. Dit lijkt mij overigens wel een vraag passend bij veel extremisten. Dat hijgeen 80 gaat worden lijkt mij logisch, dat is ong. de gemiddeldste levensverwachting voor een normale man.
 
Mooi is anders als hij synthol nodig heeft om genetische tekortkomingen weg te werken is dat oké. Zijn genoeg pro's die dit doen alleen niet in zulke grote maten de beste ooit flex wheeler had in schouders en armen maakt dit hem nu ook kansloos nee hij was de koning van de simetrie jammer dat wel. Ik zou het zelf nooit gebruiken omdat dat dus echt nep spieren Zijn
 
Waar zeg ik dat hij dit of dat heeft? Ik geef alleen aan dat het nog maar de vraag is hoe oud hij gaat worden. Dit lijkt mij overigens wel een vraag passend bij veel extremisten. Dat hijgeen 80 gaat worden lijkt mij logisch, dat is ong. de gemiddeldste levensverwachting voor een normale man.
?
Jij zegt dat hij sowieso de 80 niet aantikt.
Maakt niet uit, enige wat mij opviel is dat de reactie van jou kwam terwijl ik meestal positief je posts lees van jouw , en nu deze welke me altijd blijft verbazen.
Hij Had ook een doorsnee persoon kunnen zijn die niet op zo vallen zal sterven op zijn 90ste zonder bijv zijn passie na te jagen , dan had hij niet zulke reacties gekregen toch?
Maar wanneer iemand gaat opvallen moeten de ''negatieve'' punten altijd extra benadrukt worden terwijl iedereen dit weet maar toch nog even in gewreven moet worden.

Ik zelf denk dat als hij gewoon goed onder controle blijft hij wel degelijk een ''mooi getal'' zou kunnen halen.
Zelfde vind ik over de PL of Strongman gedeelte die top atleten zijn ook niet clean + hoog bf en hijgen vaak ook bij kleine activiteiten, lijkt me ook niet gezond maar daar zal ik verder ook niks over zeggen buiten nu om.
Maar daar zeg ik ook niks over sinds ik diepe respect heb voor iedereen die extreem (lees: alles doen voor de sport)doen om aan de top te komen, naturel of niet,

Dat van respect mis ik wel eens op dit forum wat ik erg jammer vind.
 
Back
Naar boven