Fitness Seller

Rich Piana Mutant

Bezoekers in dit topic

?
Jij zegt dat hij sowieso de 80 niet aantikt.
Maakt niet uit, enige wat mij opviel is dat de reactie van jou kwam terwijl ik meestal positief je posts lees van jouw , en nu deze welke me altijd blijft verbazen.
Hij Had ook een doorsnee persoon kunnen zijn die niet op zo vallen zal sterven op zijn 90ste zonder bijv zijn passie na te jagen , dan had hij niet zulke reacties gekregen toch?
Maar wanneer iemand gaat opvallen moeten de ''negatieve'' punten altijd extra benadrukt worden terwijl iedereen dit weet maar toch nog even in gewreven moet worden.

Ik zelf denk dat als hij gewoon goed onder controle blijft hij wel degelijk een ''mooi getal'' zou kunnen halen.
Zelfde vind ik over de PL of Strongman gedeelte die top atleten zijn ook niet clean + hoog bf en hijgen vaak ook bij kleine activiteiten, lijkt me ook niet gezond maar daar zal ik verder ook niks over zeggen buiten nu om.
Maar daar zeg ik ook niks over sinds ik diepe respect heb voor iedereen die extreem (lees: alles doen voor de sport)doen om aan de top te komen, naturel of niet,

Dat van respect mis ik wel eens op dit forum wat ik erg jammer vind.

Volgens mij begrijp je me dan verkeerd. Ik bedoelde met; "Als hij zo wilt leven moet hij dat lekker doen :)" al helemaal niet sarcatisch. Hij moet lekker leven zoals hij dat wilt en ik heb respect voor wat hij heeft bereikt, maar IK zou het niet zo doen. Dat is ieder zijn eigen keuze en daar heeft de rest zich maar bij neer te leggen.

Het viel me alleen op dat hij meerdere keren aangeeft dat hij altijd iets meer moet hebben en niet normaal wilt zijn. Dat hij niet OFF gaat lijkt mij wel duidelijk, daar lijkt hij mij het type ook niet voor en in de states is TRT natuurlijk easy-to-get en dat is vaak niet in doseringen zoals TRT bedoeld is.
 
Volgens mij begrijp je me dan verkeerd. Ik bedoelde met; "Als hij zo wilt leven moet hij dat lekker doen :)" al helemaal niet sarcatisch. Hij moet lekker leven zoals hij dat wilt en ik heb respect voor wat hij heeft bereikt, maar IK zou het niet zo doen. Dat is ieder zijn eigen keuze en daar heeft de rest zich maar bij neer te leggen.

Het viel me alleen op dat hij meerdere keren aangeeft dat hij altijd iets meer moet hebben en niet normaal wilt zijn. Dat hij niet OFF gaat lijkt mij wel duidelijk, daar lijkt hij mij het type ook niet voor en in de states is TRT natuurlijk easy-to-get en dat is vaak niet in doseringen zoals TRT bedoeld is.
Ik denk dat de meeste big guys waarschijnlijk niet of gaan en TRT abusen , of 1x in de zoveel tijd off gaan om een gevoeligheid's punt te creëren als ze weer on gaan (md forums aas doc) zelf weet ik de cycle procedure niet van deze atleten.

Ik denk inderdaad dat ik het in een verkeerde context las dan dat je probeerde te vertellen, excuus daarvoor ;)
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
Sommige pics inderdaad nice, maar in die armen zie je niks bewegen, en dan lijken het net ballonnetjes op half gare spieren. Komt nep over.
 
Sommige pics inderdaad nice, maar in die armen zie je niks bewegen, en dan lijken het net ballonnetjes op half gare spieren. Komt nep over.

Dit...
 
zo zie je veel krachtsporters na een tijdje.
er zijn maar weinig mensen die bodybuildinglooks willen en het steeds verstoppen.
het is nu eenmaal een aandachtssport , of nie ?

kijk maar naar de nieuwe generatie...:o
opgekluifde jongetjes die winter en zomer met een tanktop lopen.

ik vind deze kerel van 41 jaar er zeker niet slecht uitzien , ietsje teveel tattoos , maar das smaak.

Sowieso is met een tanktop lopen gewoon je lichaam showen. Hoe vaak zie je een dunne ecto of vetzak met een tanktop buiten lopen in vergelijking met een gespierde gozer? :o
 
Sowieso is met een tanktop lopen gewoon je lichaam showen. Hoe vaak zie je een dunne ecto of vetzak met een tanktop buiten lopen in vergelijking met een gespierde gozer? :o


Gek genoeg vaak zat.

Afgelopen zomer ook veeeeel met tanktops gelopen, mij te warm in een t-shirt.
 
Kk dikke bentley continental gt !!!
 
Who cares hoe hij er zo uit is komen te zien. Iedereen heeft een doel om er op een bepaalde manier uit te zien. Deze gast ziet er gewoon als buffe mofo uit. Heeft alles goed voor elkaar veel geld etc.. Living the good life. Hij doet met zn synthol armen wel de wijven waar iedereen zich op fapt. Hij heeft het goed voor elkaar en het is niet iedereens smaak, maar denk dat er stiekem wel veel mensen in zijn schoenen willen staan. Boeiend als je zo geen 80 word. Misschien word ie maar 65 maar heeft ie wel geleefd voor iemand van 150jaar bij wijze van... Het is niet ieder zn smaak maar ik vind het wel bruut. Liever zon buffel, zon leven dan ecto 4 life..
 
Who cares hoe hij er zo uit is komen te zien. Iedereen heeft een doel om er op een bepaalde manier uit te zien. Deze gast ziet er gewoon als buffe mofo uit. Heeft alles goed voor elkaar veel geld etc.. Living the good life. Hij doet met zn synthol armen wel de wijven waar iedereen zich op fapt. Hij heeft het goed voor elkaar en het is niet iedereens smaak, maar denk dat er stiekem wel veel mensen in zijn schoenen willen staan. Boeiend als je zo geen 80 word. Misschien word ie maar 65 maar heeft ie wel geleefd voor iemand van 150jaar bij wijze van... Het is niet ieder zn smaak maar ik vind het wel bruut. Liever zon buffel, zon leven dan ecto 4 life..

Wise words !
 
'Better live one day like a lion then 100 years like a sheep' is hier al eens gezegd dacht ik.
dat vat het helemaal samen...
 
Volgens mij heeft die een hele pot saus over die eieren gedaan, nog nooit rode eieren gezien in ieder geval lol. Verder geloof ik ook wel dat die natural is. Ik bedoel, als je iedere dag 3 uur traint moet je uiteindelijk wel breed worden dus
 
Volgens mij heeft die een hele pot saus over die eieren gedaan, nog nooit rode eieren gezien in ieder geval lol. Verder geloof ik ook wel dat die natural is. Ik bedoel, als je iedere dag 3 uur traint moet je uiteindelijk wel breed worden dus
De enige manier om 3u per dag te KUNNEN trainen is als je aan the juice zit. Anders spreken we zeker en vast van overtraining. Ik bedoel maar: "probeer" eens 3u aan een stuk intensief te trainen zonder je nadien slecht te voelen.
 
Nee jo ....hij eet zoveel daarom kan hij 3u per dag trainen.....
Ik geloof ook wel dat hij naturel is.
 
De enige manier om 3u per dag te KUNNEN trainen is als je aan the juice zit. Anders spreken we zeker en vast van overtraining. Ik bedoel maar: "probeer" eens 3u aan een stuk intensief te trainen zonder je nadien slecht te voelen.

dit maakt onderscheid tussen de champions en mensen die de sport niet serieus nemen. Mensen met doorzettingsvermogen zoals Rich bereiken dit gewoon natural.
 
Back
Naar boven