MuscleMeat

Richella's log.

Bezoekers in dit topic

Richella

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 sep 2012
Berichten
309
Waardering
29
Lengte
1m60
Massa
54kg
Jeetje dat is lang geleden. Drie jaar geleden heb ik voor het laatst op dit forum iets geplaatst. Maar goed toch weer ingelogd, want ik vind het toch leuk om met anderen over de sport te kunnen praten. Nog even iets. Ik ben 27 jaar en kom uit sportcity Heerenveen.

Al die tijd ben ik blijven trainen. Krachtsport en dan met name bodybuilding is toch wel mijn grote liefde gebleken. Echter vind ik ook een boel andere sporten leuk waaronder hardlopen en trailrunning. Dit jaar heb ik dan ook mijn eerste halve marathon gelopen en twee trailruns van 25 kilometer. Ik blijf alleen steeds weer terugkeren naar het bodybuilding. Inmiddels ben ik ook een stuk wijzer. Ik heb begeleiding gehad van een coach met als doel wedstrijden. Echter is dit een te extreme manier, met name voeding, om met de sport bezig te zijn. Wie weet komt dit ook wel een beetje door een anorexia verleden in de familie. Niet van mezelf trouwens.

De komende periode leg ik de focus op het winnen van massa met een mix van powerlifting erbij, want het aangaan van de strijd met de gewichten blijk ik toch wel erg leuk te vinden.
 
In!

(Welke gym train je?)
 
(Welke gym train je?)[/QUOTE]

Ik train bij Fidnuz.
 
Jiihaa hartstikke in! Zet 'm op:)
 
Gisteravond lekker de benen getraind. Ondanks dat ik last had van mn rug toch een aardige training neer kunnen zetten. Squats gedaan met riem voor iets meer ondersteuning van mn onderrug.

Squat
1x10x40kg
2x8x50kg

Plate loaded legpress
4x8x100kg

Stiff leg deadlift
1x10x30kg
2x10x40kg

Leg curl
1x10x15kg
2x8x20kg

Calves legpress
4xfailx70kg

Standing calve raises
3x12xbw

Helaas deze week niet heel veel kunnen trainen. In augustus heb ik een burnout opgelopen en deze week voor het eerst weer zes uur per dag gewerkt. Dat is toch wel even iets anders dan halve dagen heb ik gemerkt. Ik was af en toe zo vermoeid deze week dat ik gewoon niet ben gaan trainen. Dat vergt dan af en toe nog net iets teveel. Op het moment train ik dus lekker naar mn kunnen.
 
Terugkomen na een burn out kost gewoon tijd. Halve dagen gaat dan vaak nog wel maar als het dan net wat meer wordt kom je rust te kort.
Maar goed dat je naar je lijf luistert! Trainen naar wat je kan is dan altijd het beste.

Maar wel lekker dat je je ook goed voelt bij je training! Gewoon rustig aan verder oppakken! Je komt er wel!
 
Zo vandaag weer eens lekker kunnen trainen. Sowieso rug en toen ik bezig was besloot ik dat er ook nog wel wat schouders en triceps bij kon. Overigens vanochtend gestart met creatine. In één keer 5 gram genomen en dit vonden mijn darmen niet zo leuk. De hoogte van de dosering is dus nog een beetje uitvogelen. Ik merk trouwens dat nu, ik vrijwel alles eet wat los en vast zit haha, mijn gewichten toch aardig omhoog beginnen te gaan. Hier mijn training van vandaag.

Lat pulldown
1x10x30kg
3x10x35

Machine row
1x10x25kg dit ging echt veels te gemakkelijk. Gewicht omhoog dus.
2x10x35kg
1x10x40kg

Lat pulldown smalle greep/straight arm pulldown
1x8x30/1x8x15
2x8x35/2x8x15
De pulley station bij de straight arm pulldown was heel anders dan waar ik em normaal doe. Het ging zo veel zwaarder.

Dumbell row per arm
2x10x16kg
1x8x18kg

Dumbell shoulder press
3x10x10kg

Side raise
1x10x8kg
2x10x9kg

Triceps cable pushdown touw
3x10x25kg

Triceps extension kettlebel
3x12x6kg
Pfff hier begonnen mn armen ineens flink vol te lopen.

Triceps cable pushdown stang/reverse grip triceps cable pushdown
1x8x25x/1x8x20
2x8x30/2x8x20

Dat was em weer voor vandaag.
 
Zo vandaag weer eens lekker kunnen trainen. Sowieso rug en toen ik bezig was besloot ik dat er ook nog wel wat schouders en triceps bij kon. Overigens vanochtend gestart met creatine. In één keer 5 gram genomen en dit vonden mijn darmen niet zo leuk. De hoogte van de dosering is dus nog een beetje uitvogelen. Ik merk trouwens dat nu, ik vrijwel alles eet wat los en vast zit haha, mijn gewichten toch aardig omhoog beginnen te gaan. Hier mijn training van vandaag.

Lat pulldown
1x10x30kg
3x10x35

Machine row
1x10x25kg dit ging echt veels te gemakkelijk. Gewicht omhoog dus.
2x10x35kg
1x10x40kg

Lat pulldown smalle greep/straight arm pulldown
1x8x30/1x8x15
2x8x35/2x8x15
De pulley station bij de straight arm pulldown was heel anders dan waar ik em normaal doe. Het ging zo veel zwaarder.

Dumbell row per arm
2x10x16kg
1x8x18kg

Dumbell shoulder press
3x10x10kg

Side raise
1x10x8kg
2x10x9kg

Triceps cable pushdown touw
3x10x25kg

Triceps extension kettlebel
3x12x6kg
Pfff hier begonnen mn armen ineens flink vol te lopen.

Triceps cable pushdown stang/reverse grip triceps cable pushdown
1x8x25x/1x8x20
2x8x30/2x8x20

Dat was em weer voor vandaag.
 
Overigens vanochtend gestart met creatine. In één keer 5 gram genomen en dit vonden mijn darmen niet zo leuk.
Zeker dat dit door de creatine komt? Heb hier zelf nog nooit last van gehad of van gehoord...
 
Zeker dat dit door de creatine komt? Heb hier zelf nog nooit last van gehad of van gehoord...

Kan best hoor ;) Zeker als je het bv op nuchtere maag neemt.
 
Ik zet 's ochtends een kop thee voor mezelf waar ik het in oplos. Dit drink ik gedurende mijn ontbijt op.
 
In! Ik volgde je ook al op insta;)
 
Ik heb sowieso een hele gevoelige spijsvertering dus het verbaasd me niks hoor. Blijkt nu dat wanneer ik gram sochtends neem het dus wel aardig goed gaat. Ik kiep de dosering zo in mn mond en neem er limonade bij. Door de suikers lost dit goed op en wordt de creatine goed opgenomen.
 
Oeps gisteren helemaal mijn training vergeten te loggen hier. Dus bij deze. Borst en biceps stonden op het programma. Enne volgens mij begint de creatine lekker aan te slaan.

Dumbell chest press
2x8x10kg elke arm
2x8x12 kg elke arm

Incline dumbell chest press
1x8x8 kg elke arm. Veels te licht!
1x8x10 kg elke arm.
2x8x12kg elke arm. Holy moly! Nog nooit eerder met dit gewicht gedaan.

Incline chest press plate loaded
1x10 zonder schijven.
2x8x5kg elke kant

Biceps curl halter
4x8x20kg

Biceps cable curl
4x8x25kg

Hammer curl
3x10x8kg
3xfailx8kg

Halter curl. Geen idee hoe deze halter heet, maar je hebt dezelfde greep als bij de hammer curl
4x10x17kg

De pomp zat er echt lekker in. Vind het zo mooi om te zien wat voor effect supplementen en genoeg eten voor effect hebben op mn spieren. Leuk om te zien in de spiegel haha.
 
Back
Naar boven