Fitness Seller

Nieuws Rico VS Badr (challenge accepted) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ThaWasteland

Enormous Athlete
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Berichten
40.354
Waardering
64.412
Lengte
1m85
Massa
93kg
Gaat het dan eindelijk gebeuren?

15z322x.jpg
 
De oude Badr had wel gewonnen denk ik... maar vind hem na al het gedoe niet meer zou scherp. Mijn geld gaat op Rico.
 
Denk dat nog voor de match het hoofd van Rico op straat ligt, voor de ingang van de lokale snackbar in Helmond.
 
Hoop echt dat Badr lens getrapt wordt met zn nigger attitude. Net als tegen Graham
 
win voor badr, niks persoonlijks naar rico maar hij heeft lang niet dezelfde tegenstanders k.o gemept als dat badr wel heeft..

dus talent vs ervaring, mijn geld gaat op ervaring
 
win voor badr, niks persoonlijks naar rico maar hij heeft lang niet dezelfde tegenstanders k.o gemept als dat badr wel heeft..

dus talent vs ervaring, mijn geld gaat op ervaring
Afgelopen jaar amper wedstrijden gedaan in tegenstelling tot rico
Winst Rico
 
wanneer is de match?
 
Eitje voor Rico
 
ik word niet meer warm van het huidige kickboxen/k1
 
Als het goed is komt dit gevecht op Ziggo sports.
 
Denk dat het een makkelijke partij wordt voor Rico. Badr is er te lang uit geweest.
 
Denk dat het een makkelijke partij wordt voor Rico. Badr is er te lang uit geweest.


mwa als het om puur talent gaat is Badr de king en gecombineerd met zijn straatschooier

mentaliteit is hij voor niemand een makkelijke tegenstander



Rico heeft wel een van de beste trainers die er rondloopt en die niet altijd de waardering en exposure krijgt die hij verdient
 
Makkelijke partij voor Rico? Zo te zien heeft Badr niet stilgezeten...

badr.jpg
 
Badr heeft keihard gekuurd en doet meer aan deadliften dan aan pads trainingen (bij wijze van spreken). Maar Rico heeft ook dit fysiek en heeft een betere stamina. Badr was in Grozny tegen Londt ook zo groot en het leek helemaal nergens meer op (helaas).

Rico dus.
 
Back
Naar boven