MuscleMeat

Nieuws Rico VS Badr (challenge accepted) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dit was wel een 0 - 1 dude die geen flauw idee heeft watskeburt op de grond. Vrij armoedig.

Nou is dat ook wel normaal dat je zo'n tool krijgt als eerste fight, maar het zegt echt 0,0. Ik verwacht niet veel van Rico maar ik zou uit nieuwsgierigheid wel kijken. Daarbij heeft hij toch een naam, zeker nu. Dus grotere promoties zullen hem graag op willen pikken met een paar fights ervaring denk ik.

Doorgaans doen kickboksers het niet zo goed. Hoewel Schilt iets van 40ish MMA partijen heeft met een winnend record, zag je we echt een gigantisch skill verchil met mannen als Barnett en Fedor in die partijen. Zijn wel mismatches.

Ik had high hopes voor Spong die een tijdlang bij de Blackzillians heeft getraind en er best ok uitzag in WSOF. Maar toen brak ie dat been en ging hij opeens boksen.


Heb deze toen live gekeken (that's how I roll :p )... Dat been en die legkicks. Gewoon pijnlijk om naar te kijken.

Overigens in de eerste seconden zie je de co-main Sefo - Huckaba. Dat is wel echt een fkn barnburner hahaha. Die CEO van WSOF die zelf vecht ook hahaha. Zie je Dana al de kooi instapen op een random card?
 
Laatst bewerkt:
Gevonden :)


Edit: hmmm in mijn herinnering was de partij stuk beter :p
 
Laatst bewerkt:
Wie won deze partij nou? :p
Melendez. In het commentaar vóór de fight komt Rogan met een classic line. "Gilbert should have the advantage in boxing, but Diego has the advantage in craaazzzzy" :p
 
Back
Naar boven