Fitness Seller

Rio 2016

Bezoekers in dit topic

Overigens krijgen Engelse medaillewinnaars helemaal niets voor het winnen van een medaille terwijl die zwemmer uit Singapore 750.000 dollar kreeg voor z'n gouden medaille
Klopt, is per land verschillend geregeld. In Nederland levert een gouden plak volgens mij 30k op.
 
In Nl gaat 50 procent naar belasting. Geen wonder dat Prins Pils en Rutte zo blij zijn. Gaat toch ook meer om de eer? Later kan je het commercieel uitbuiten.
 
Klopt, is per land verschillend geregeld. In Nederland levert een gouden plak volgens mij 30k op.
Gaat nog belasting overheen meen ik van 40 tot 52%. 25.500 euro voor eerste plek, zilveren en bronzen medaillewinnaars moeten het respectievelijk doen met 19.125 euro en 12.750 euro. Als je een tweede wint, krijg je 2/3 van de tweede. Sponsordeals zijn lucratiever, als je uitverkorene bent.
 
In Nl gaat 50 procent naar belasting. Geen wonder dat Prins Pils en Rutte zo blij zijn. Gaat toch ook meer om de eer? Later kan je het commercieel uitbuiten.

Is gewoon inkomstenbelasting, sporters staan in principe onder contract bij noc*nsf
 
Vreemde manier van wisselen bij dat 4x400.
 
WTF is een groene kaart? :roflol:
 
Shootouts liepen niet heel lekker bij de Nederlandse hockeydames pff...
 
mja mja die shootouts toch eigen schuld. Ze speelden veel beter en kregen meer kansen. Maar je de britten al de kansen die ze krijgen laat benutten. NL had in de reguliere speeltijd zo met 3-1 of 3-2 kunnen winnen


WTF is een groene kaart? :roflol:

voor lichte overtreding. Je krijgt er ook een tijdstraf bij van volgens mij ongeveer 2 minuten.
 
media_xll_8987065.jpg
 
Dat zijn me een stel taaie vrouwtjes.
 
Jammer, Mat. Tom Daley 10de in de semis.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Gaat Hollandia die 'muricaanse bitches nog verslaan of hoe zit het? :mad:

De Mountainbike wedstrijd is ook wel leuk.
 
Jenny heeft gewonnen. :)

Jenny%20Rissveds_SCOTT-ODLO_Portrait_2014_BIKE_SCOTT%20Sports_04_80500_jpg_zoom_1.jpg
 
Rare telling mbt punten. De ene zit te zacht, dan weer opzij dan weer dit dan weer dat en maar gillen. Ze zijn ook nog eens passief.
 
Al die onzinvechtsporten afschaffen en mma erin
 
Bolt kan nog wel een Olympiade mee.
 
Hopelijk zometeen weer een Maracanazo.
 
Back
Naar boven