Fitness Seller

roaccutane kuur- log

Bezoekers in dit topic

dekerel

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
585
Waardering
73
Lengte
1m79
Massa
90kg
Hallo allemaal, ik ga bijhouden hoe mijn roa kuur verloopt, zodat anderen die dit middel ook willen proberen, hier kunnen kijken.

ik post zo foto's hoe het nu is, en zal eens in de zoveel tijd een progessie fotos uploaden.

ik begin morgen met 30mg.
 
Succes, zelf ook een roa kuur gehad .. veel verandering van de huid gehad sindsdien. Met de jaren wordt de huid steeds beter.
 
Succes, zelf ook een roa kuur gehad .. veel verandering van de huid gehad sindsdien. Met de jaren wordt de huid steeds beter.

Hey kerel j ebent weer aan het posten hier :cool:.

Alles goed verder?

(ik weet.... je weet neit wie ik ben, maar laat dat maar zo :D.)
 
dag 1: merkte er niks van, alleem maar mooi dus:)
 
dag 1: merkte er niks van, alleem maar mooi dus:)

Succes over 1 week, heb je al hydraterende cremé gekocht en lipbalsem?

Nivea heeft van die cremé zit in een blauw doosje voor 10euro ofzo, aanrader om te kopen, scheelt fcking veel. (vellen)
 
Pff heb het ook gebruikt. Good luck! Zal eerlijk zeggen het is een hel maar het resultaat mag er wezen.
 
dag 2: merk nog niks, van de puisten+droge huid niet.

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 15:53 ----------

Succes over 1 week, heb je al hydraterende cremé gekocht en lipbalsem?

Nivea heeft van die cremé zit in een blauw doosje voor 10euro ofzo, aanrader om te kopen, scheelt fcking veel. (vellen)

ik heb bij de dokter een lippenbalsem en creme gehaald, die speciaal voor roa/extreem droge huid is.
 
Ik begon na een weekje wel eerste bijwerkingen te krijgen, maar zat slechts op 10mg/dag

Heb je op doktersrecept?
 
Ik begon na een weekje wel eerste bijwerkingen te krijgen, maar zat slechts op 10mg/dag

Heb je op doktersrecept?

jep, heb 30mg/dag nu.
 
Ik volg, ben benieuwd over een weekje of 3/4.

succes.
 
Ok succes ermee.

Zelfs op 10mg vond ik bijwerkingen al echt k*t al bleef het voornamelijk bij schrale lippen/droge huid. Blistex werkte heel goed bij mij, maar als je een van de huisarts hebt zal ook wel in orde zijn lijkt me :)
 
dag 2: merk nog niks, van de puisten+droge huid niet.

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 15:53 ----------



ik heb bij de dokter een lippenbalsem en creme gehaald, die speciaal voor roa/extreem droge huid is.

Heb je misschien de naam van die lippenbalsem en creme :)?

Hoe veel weeg je overigens? (i.v.m. dosis)

Onder toezicht van dermatoloog neem ik aan? Of doet de huisarts het?
 
Heb je misschien de naam van die lippenbalsem en creme :)?

Hoe veel weeg je overigens? (i.v.m. dosis)

Onder toezicht van dermatoloog neem ik aan? Of doet de huisarts het?

uhh, het is van de dokter, er zit vaseline, gemixt met wat andere stoffen in.

ik weeg 67kg, en begin met 30mg dus gewoon normaal, ivm 0,5 per kg lichaamsgewicht.

na dag 4 heb ik er nog steeds geen bijwerkingen aan over gehouden, merk wel dat mijn puisten erger worden, maar dit stond ook in de bijsluiter.
 
Wat ook nog zou kunnen werken:

Veeeeeeeeeel water drinken, des te sneller resultaat.
 
dag 11: heb erg last van onderrug, wat een bijwerking is, en begin droge lippen te krijgen,

puisten zijn veel erger geworden, dit kon de 1e 2weken erger worden, hopen dta het snel weg gaat:)
 
Rugpijn komt ook voor idd, toch suc6 ermee zodra je lippen gaan scheuren begint het minder te worden!
 
Rugpijn komt ook voor idd, toch suc6 ermee zodra je lippen gaan scheuren begint het minder te worden!

ja.. had jij ook eerst zo'n uitbarsting van puisten?
 
Nee, geen last van gehad eerlijk gezegt.. na ongeveer 2-3 weken begint het aan te slaan. Je krijgt een droge huid, als je lacht barsten je lippen open en je krijgt rode ogen. Als het goed gaat en je mag 1 dosis hoger van je arts dan ga je naar 2-3 echt vellen van je gezicht krijgen maar dan is het ook zo voorbij. Als alles weg is zou ik nog 2-3 weken doorgaan en dan gewoon stoppen.
 
Hallo allemaal, ik ga bijhouden hoe mijn roa kuur verloopt, zodat anderen die dit middel ook willen proberen, hier kunnen kijken.

ik post zo foto's hoe het nu is, en zal eens in de zoveel tijd een progessie fotos uploaden.

ik begin morgen met 30mg.

hej Kerel,

Heb je deze op doktersrecept?
FF belangrijk;
Ik moest na 1 week bloed gaan prikken omdat deze je lever kunnen aantasten.
Ik ben dan ook gebeld geworden door het ziekenhuis zelf dat ik meteen moest stoppen omdat mijn lever al was aangetast...

Ik wil je niet afschrikken, het spul werkte goed en ik baalde er stevig van. maar ik denk dat, (mocht je het nog niet gedaan hebben) dat je een bovenstaande toch even moet overwegen..
 
jep heb op doktersrecept, en heb voor de kuur bloed geprikt, binnenkort weer.
 
Back
Naar boven