XXL Nutrition

Roaccutane logje

Bezoekers in dit topic

Sinds een paar enkele dagen is me gezicht verslechterd, huid is veel roder en meer puisten. Maar mw rug en armen zijn wel verbeterd. Weet iemand wat ik kan doem tegen mijn rode huid op me gezicht?
 
Wat gebruiken jullie tegen het uitdrogen van de huid welke creme/zalf? gebruik momenteel huidolie met vitamine e maarja dat glimt teveel kwil het zo mat mogelijk hebben :)
 
Wat gebruiken jullie tegen het uitdrogen van de huid welke creme/zalf? gebruik momenteel huidolie met vitamine e maarja dat glimt teveel kwil het zo mat mogelijk hebben :)
post een pic van jouw acne, ik wil zien aan wat voor acne ze ROA voorschrijven
 
@Little Daddy

Tegenwoordig word het al heel snel voorgeschreven al verschilt dat per dermatoloog natuurlijk. Ik heb niet extreem last van acne, zeker niet dagelijks nieuwe puistjes gewoon zo nu en dan een, maar omdat ik een lichte huid is dat altijd heel zichtbaar zelfs weken later. Dus toch maar langs een dermatoloog geweest en die schreef meteen roa omdat al het andere toch niet zou werken.

Ik vind de dosis die sommige nemen echt extreem trouwens, 80-100mg pd. Ik neem 20mg en ik heb een kneiter droge huid en lippen. Roa werkt wel ontzettend goed. Heel mijn huid is vet vrij en nadat het eerst wat erger werd (altijd met roa) is mijn acne nu toch wel helemaal over.
 
@Little Daddy

Tegenwoordig word het al heel snel voorgeschreven al verschilt dat per dermatoloog natuurlijk. Ik heb niet extreem last van acne, zeker niet dagelijks nieuwe puistjes gewoon zo nu en dan een, maar omdat ik een lichte huid is dat altijd heel zichtbaar zelfs weken later. Dus toch maar langs een dermatoloog geweest en die schreef meteen roa omdat al het andere toch niet zou werken.

Ik vind de dosis die sommige nemen echt extreem trouwens, 80-100mg pd. Ik neem 20mg en ik heb een kneiter droge huid en lippen. Roa werkt wel ontzettend goed. Heel mijn huid is vet vrij en nadat het eerst wat erger werd (altijd met roa) is mijn acne nu toch wel helemaal over.
Hoelang duurde het ongeveer voordat het weg was?
 
Veel werk. Het proces kan ook zo gaan:
- Bestellen op zwarte markt.
- 20 mg. draaien om de dag
- Enjoy.

Of is roa in jouw mening op een lage dosis dermate schadelijk dat bloedprikken e.d essentieel is?

Gast dat is echt achterlijk.

Toen ik aan de roa zat deed ik het op de manier die Gdzr beschreef. Scherp in de gaten gehouden door de dermatoloog. Ik begon met 2 pillen per dag, na het bloedprikken bleken m'n leverwaarden helemaal niet goed te zijn, dus moest ik even stoppen en daarna naar 1 pil per dag overstappen. Maandje gedaan, weer bloedprikken, bleek het nog steeds teveel te zijn. Dus toen moest ik volgens mij zelfs een maand stoppen en daarna 1 pil per dag met de helft van de werkzame dosis. Als je het niet goed in de gaten houdt kan het echt killing zijn voor je lever. Bovendien zit er ook echt 0,0 voordeel aan jouw manier. Niet mieten over 1 keer per maand een naaldje in je arm, het kan je een lever schelen.
 
Hoelang duurde het ongeveer voordat het weg was?

Ik ben nu precies een maand bezig. Er zijn nergens nieuwe puistjes, enkel nog van die klote littekentjes.
 
post een pic van jouw acne, ik wil zien aan wat voor acne ze ROA voorschrijven

Ik heb het niet voorgeschreven gekregen, via via.. voorbereiding voor de kuur.

Wat gebruiken jullie tegen het uitdrogen van de huid welke creme/zalf? gebruik momenteel huidolie met vitamine e maarja dat glimt teveel kwil het zo mat mogelijk hebben :)
 
Had een zalfje van La Roche (tevens fabricant van roa), kun je wel bij de apotheek halen. Niet goedkoop trouwens, maar werkt prima.

Edit: zie dat je een mat huidje wil hebben? Good luck with that, je huid is sowieso wel een beetje ****ed up als je roa gebruikt
 
Laatst bewerkt:
Fijn heb ook een koortslip gekregen door roaccutane..
1e keer dat ik dit heb
 
een vriend van me, zijn lippen zijn zo ****ed up geworden van ROA, zelf hoef ik het niet meer te heftig spul..
 
moet morgen ochtend bloedprikken om te kijken of mn keverwaardes goed zijn, en dan kan ik vanaf morgen ook aan de roa, laten we hopen dat dat wel werkt
 
Het schijnt toch geen koortslip te zijn, geen idee wat het is.

Update: Me gezicht is nog wat verbeterd, krijg nog wel puistjes maar acne valt vinder op. het wordt steeds lichter:D
 
Laatst bewerkt:
Even een bumpje maken, ik moet nu nog anderhalve maand en dan ben ik van de kuur af.
Al mijn puisten op mijn armen zijn weg, op mijn rug ook, benen nog een klein beetje en mijn gezicht is gigantisch rustig. Mijn gezicht is zo goed als glad en bijna geen puistje meer te bekennen. Zo nu en dan heb ik nog wel is een puisje, maar dat is echt 1 keer in de 2 weken:D

Zit momenteel op de 20mg.

Word jammer genoeg wel behoorlijk snel rood ..
 
Even een bumpje maken, ik moet nu nog anderhalve maand en dan ben ik van de kuur af.
Al mijn puisten op mijn armen zijn weg, op mijn rug ook, benen nog een klein beetje en mijn gezicht is gigantisch rustig. Mijn gezicht is zo goed als glad en bijna geen puistje meer te bekennen. Zo nu en dan heb ik nog wel is een puisje, maar dat is echt 1 keer in de 2 weken:D

Zit momenteel op de 20mg.

Word jammer genoeg wel behoorlijk snel rood ..
Leuk om te horen, roa is echt super tegen acne. Rode vlekjes ect. zullen een paar maanden na de kuur steeds meer vervagen. Jammer dat ik zo laat mee was begonnen, heb een aantal ontsierlijke littekens aan acne overgehouden :( Misschien later microdermabrasie overwegen.
Anyway ben blij voor je!
 
=) bij de ene werkt het bij de andere niet.
Ik heb een jaar roacutane gebruikt. Gewoon afzien met al die uitdrogingsverschijselen. Ook gainde ik niets van spieren.

Nu na 2 jaar heb ik weer een lichte vorm van acne.
Dus laat je niet wijsmaken dat je door een kuur roacutane nooit meer puistjes gaat hebben.
 
Heb vandaag roa voorgeschreven kregen, moet beginnen met 2x 20mg en moet het waarschijnlijk 8 maanden gebruiken, morgen krijg ik groen licht als mijn leverwaarden goed zijn.
 
Leuk om te horen, roa is echt super tegen acne. Rode vlekjes ect. zullen een paar maanden na de kuur steeds meer vervagen. Jammer dat ik zo laat mee was begonnen, heb een aantal ontsierlijke littekens aan acne overgehouden :( Misschien later microdermabrasie overwegen.
Anyway ben blij voor je!
Dat is inderdaad erg vervelend voor je:(
Bedankt!:)

=) bij de ene werkt het bij de andere niet.
Ik heb een jaar roacutane gebruikt. Gewoon afzien met al die uitdrogingsverschijselen. Ook gainde ik niets van spieren.

Nu na 2 jaar heb ik weer een lichte vorm van acne.
Dus laat je niet wijsmaken dat je door een kuur roacutane nooit meer puistjes gaat hebben.

Persoonlijk heb ik niet echt veel last gehad van minder gainen(zover ik weet)
maar goed ik ben 17, dus heb zat testoronen. Dat doe ik ook absoluut niet, ik denk dat me puisten gelijk weer terug komen als ik stop. Anders blijf ik gewoon doorgaan op 10mg

Heb vandaag roa voorgeschreven kregen, moet beginnen met 2x 20mg en moet het waarschijnlijk 8 maanden gebruiken, morgen krijg ik groen licht als mijn leverwaarden goed zijn.

Succes, het resultaat zal verbluffend zijn!


@Little Daddy

Tegenwoordig word het al heel snel voorgeschreven al verschilt dat per dermatoloog natuurlijk. Ik heb niet extreem last van acne, zeker niet dagelijks nieuwe puistjes gewoon zo nu en dan een, maar omdat ik een lichte huid is dat altijd heel zichtbaar zelfs weken later. Dus toch maar langs een dermatoloog geweest en die schreef meteen roa omdat al het andere toch niet zou werken.

Ik vind de dosis die sommige nemen echt extreem trouwens, 80-100mg pd. Ik neem 20mg en ik heb een kneiter droge huid en lippen. Roa werkt wel ontzettend goed. Heel mijn huid is vet vrij en nadat het eerst wat erger werd (altijd met roa) is mijn acne nu toch wel helemaal over.

Ik had altijd een erg vette huid door al mijn puisten, door de roaccutane juist niet meer. In het begin kreeg ik opeens weer een droge huid en nu ik op het einde zit is mijn huid gewoon "normaal" mijn gezicht heerlijk aan:)


Ik zit echt veel beter in me vel nu, ben lekker aan het cutten voor het mooie droge fysiek en heb ook een mooie huid:D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven