AndroidHealthClinic

Road to <8% - DieManlet

Bezoekers in dit topic

Je gaat lekker man! :) Wat houden die tarwegras shotjes precies in? Wil ze misschien ook wel is proberen.



Succes nog! En btw zo droog als jij nu al staat is mijn ultieme doel :o


Bedankt kast! Tarwegras shotjes neem ik vaak bij het ontbijt en voor een training, 1 theelepel ongeveer. Het helpt mij wat meer energie te houden. Aangezien je onder onderhoud eet is dat wel lekker! :) ik heb het van www.superfitfoods.nl biologisch & supergoedkoop!
 
Bedankt kast! Tarwegras shotjes neem ik vaak bij het ontbijt en voor een training, 1 theelepel ongeveer. Het helpt mij wat meer energie te houden. Aangezien je onder onderhoud eet is dat wel lekker! :) ik heb het van www.superfitfoods.nl biologisch & supergoedkoop!

kast :o
Ah maar is bestellen en proberen dan!
Ben nu weer langzaam aan kcal aan het verlagen en vanaf volgende week ga ik echt een pak lager in kcal. Gaat me te traag nu, dus dan kan dat tarwegras wel eens gaan helpen :) thanks!
 
Ik ben weer terug van weggeweest, heb even een tijdje niets gelogt ivm. school. Nu weer wat meer rust, geen toetsweek meer en ik ben recent ontslagen (oeps..). Heb dus ook wat aanpassingen in m'n voedingsschema moeten maken om wat goedkoper uit te zijn. Zie hier:

Ontbijt:
- Tarwegrasshot
- 40g. XXL Nutrition Perfect Whey
- 50g. Havermout

Maaltijd 2:
- 1 Kipfilet
- 33g. zilvervliesrijst
Totaal 100g. over 3 maaltijden, denk niet dat ik zo precies ben :p

Maaltijd 3:
- 1 Kipfilet
- 33g. zilvervliesrijst
- Handje hennepzaden

Maaltijd 4:
- 1 Kipfilet
- 33g. zilvervliesrijst

Maaltijd 5:
- 500g. Magere franse kwark
- 50g. havermout
- Handje cacaonibs

Snacks:
1 appel, 30 gram pindakaas en 1 SuperFit Smoothie (zie spoiler)
Roodfruit, cacaonibs en chiazaad, LEKKAH!

Goed, dat voor de voeding. Qua training ga ik weinig aanpassen.
 
lekkere maaltijd 33gram rijst en 1 stukje kip :roflol:
 
Ik eet zelfs 50 gram rijst en dat vind ik al veel te weinig, laat staan 33 gram:eek:

Sterkte!
 
Hahaha met wat groente etc erbij is het prima te doen hoor, eet liever een aantal keer een kleine maaltijd dan constant honger te hebben :)
 
aan je foto te zien zit je niet ver vana je doel haha, mooi fysiek btw no homo.
 
JoJoJo! Het is alweer een hele tijd geleden sinds ik voor het laatst iets gepost heb. Ik heb wel echt lekker doorgetraind en qua voeding loopt het ook eigenlijk op rolletjes. Ik heb een concretere aanpak gemaakt betreft de Flexcup voorbereiding (zie bijlage). De trainingen zijn - zoals je ziet - kracht georiënteerd. Ik vul de zware compounds aan met andere oefeningen voor reps, ik doe dit nu 3 weken en ik moet zeggen dat het echt heel goed bevalt. De sodium verhoging en cut in week 14/15/16 heeft trouwens te maken met een fotoshoot van SuperFit Foods in week 16 :p.

Even een pic van de squats:
35jmphe.jpg


Vanavond een schouder training gepland, zal wel pittig worden.. ik heb er zin in!
Let's goooo!

DieManlet
 

Bijlagen

  • Jaarprep Flexcup 2015.pdf
    45,5 KB · Weergaven: 177
Road to &lt;8% - DieManlet

Ga je mee doen aan de flex cup ? Of heb je alleen dit schema van iemand gekregen?

Is dit het officiële programma van flex cup prep of zelf gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga waarschijnlijk mee doen met de men's physique divisie. Zelf gemaakt natuurlijk. Bestaan er officiële contest-prep programma's dan?
 
Road to &lt;8% - DieManlet

Ik ga waarschijnlijk mee doen met de men's physique divisie. Zelf gemaakt natuurlijk. Bestaan er officiële contest-prep programma's dan?


Ja, als je mee doet aan de Flex Challenge. Dan krijg je alle schema's (voeding en training) van hun.
 
Ja, als je mee doet aan de Flex Challenge. Dan krijg je alle schema's (voeding en training) van hun.


Oh grappig, ik wist niet dat dat bestond. Bedankt voor de tip! Ik ga alleen niet mee doen met de flex challenge ;)
 
Oh grappig, ik wist niet dat dat bestond. Bedankt voor de tip! Ik ga alleen niet mee doen met de flex challenge ;)


Is ook al te laat ;) de groep is al begonnen. Veel cutten hoef je toch niet meer.

Maar succes alvast en hoeveel squat je op die foto?
 
Het lijkt meer dan het is door die formule 1 banden als gewichten :p. Het is 125kg. volgens mij!
 
Het lijkt meer dan het is door die formule 1 banden als gewichten :p. Het is 125kg. volgens mij!


Zie er indrukwekkend uit ja ;) maar 125 kilo voor jouw lengte/gewicht/leeftijd is nog steeds erg goed!

Ik doe het niet na maar heb dan ook 2 operaties an mijn onderrug gehad.
 
Zie er indrukwekkend uit ja ;) maar 125 kilo voor jouw lengte/gewicht/leeftijd is nog steeds erg goed!

Ik doe het niet na maar heb dan ook 2 operaties an mijn onderrug gehad.


Ach, ik doe m'n best [emoji4]. Wat heb je gehad dan? Overbelast of iets?
 
Road to &lt;8% - DieManlet

Ach, ik doe m'n best [emoji4]. Wat heb je gehad dan? Overbelast of iets?


2 x hernia operatie. Geen pretje kan ik je vertellen, maanden helse pijnen en zware pijnstillers.

2 wervel tussenschijven zijn nu de helft platter dan normaal. Ik squat dus niet zwaarder dan 80 kilo ongeveer.
 
2 x hernia operatie. Geen pretje kan ik je vertellen, maanden helse pijnen en zware pijnstillers.

2 wervel tussenschijven zijn nu de helft platter dan normaal. Ik squat dus niet zwaarder dan 80 kilo ongeveer.


Niet niks hé! Wel echt een hele dikke thumbs up dat je nog traint!
 
Back
Naar boven