AndroidHealthClinic

Road to <8% - DieManlet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jaa! Goed nieuws gehad net. Net na m'n rugblessure werd ik vanmiddag gevraagd om zondag as. voor een Redbull/Tesla commercial te staan: foto- en videoshoot. Nu volle bak depleten en zaterdag/zondag weer wat carbs laden. Ik zal de resultaten hier posten. I'm out!
 
Ik volg!

Btw wat meten je armen, benen? Hoe lang train je al? En wat zijn je stats op de grote 3?
 
Hahaha met wat groente etc erbij is het prima te doen hoor, eet liever een aantal keer een kleine maaltijd dan constant honger te hebben :)

Haha meerdere kleine maaltijden kreeg ik juist honger van (nooit verzadigd) heb het ook een jaar gedaan en toen ik wist dat meal frequency niet van belang is overgegaan op drie biggie meals

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Haha meerdere kleine maaltijden kreeg ik juist honger van (nooit verzadigd) heb het ook een jaar gedaan en toen ik wist dat meal frequency niet van belang is overgegaan op drie biggie meals

In trouwens

M.b.t. Lage vet weet ik niet of je een vriendin hebt? Toen ik droog trainde en niet op vetten lette (te weinig dus) merk ik nu nog klachten (lage test gehaltes, verminderde libido) just some advice. Goeie shape!
 
Ik volg!

Btw wat meten je armen, benen? Hoe lang train je al? En wat zijn je stats op de grote 3?


Welkom :) Geen flauw idee! Ik weet alleen dat skinny jeans er niet in zitten voor mij. [emoji23]
En wat betreft de stats: dl: 160, sq:150 en bp 3x105 (nooit een 1rm gedaan). Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van zware gewichten, vind een mix tussen low reps en hoog volume ook altijd wel lekker. Doe nu wendler icm hoog volume assistance oefeningen, echt een aanrader!

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Haha meerdere kleine maaltijden kreeg ik juist honger van (nooit verzadigd) heb het ook een jaar gedaan en toen ik wist dat meal frequency niet van belang is overgegaan op drie biggie meals

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------





In trouwens



M.b.t. Lage vet weet ik niet of je een vriendin hebt? Toen ik droog trainde en niet op vetten lette (te weinig dus) merk ik nu nog klachten (lage test gehaltes, verminderde libido) just some advice. Goeie shape!


Haha nee ik ben nog vrij gezellig.. Vanaf maandag start ik de carbcycle van dit haar weer, dan zit ik weer hoog in vet. Een gram of 120 pd uit m'n hoofd, libido als geen ander!

Morgen een training in Maastricht doen, got my meals packed voor de komende 2 dagen. Iemand van dbb die in Maas traint?

Kusje,
DieManlet
 
Eerste foto is binnen! Had wel iets droger willen zijn eigenlijk, maar dat had gewoon niet gekund in het tijdsbestek dat ik had.
Ik kijk misschien een beetje moeilijk, shit happens..

DSC_08893.jpg
 
Hey zo'n auto heeft m'n pappie ook.

Enne, goed fysiek.
 
Hey zo'n auto heeft m'n pappie ook.

Enne, goed fysiek.


Wat een monster van een auto hè! Heb niet het geluk gehad om zelf even een rondje te rijden, maar mocht er wel naast zitten :p dat was al mooi
 
Weer een fotootje binnen gekregen :)

ImageUploadedByTapatalk1426573711.433255.jpg
 
Is 16 gram vet per dag niet ongezond weinig?
 
Back
Naar boven