AndroidHealthClinic

[Roelly Winklaar] Motorongeluk

  • Topic starter zeror
  • Startdatum
  • Reacties 48
  • Weergaven 8K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

Hopenlijk voor hem dat hij snel hersteld, en dat hij nu even geen wedstrijd gepland heeft staan.
 
Zijn er eigenlijk pakken met zijn postuur? En ja, is een serieuze vraag.
Die zullen speciaal op maat gemaakt worden voor hem denk ik..
maar ik vroeg het me eigenlijk ook al af..



Oo trouwens ik draag altijd een pak of het nou 40 graden of 2 graden is..
 
Vind het ook onverantwoord om in je tanktop en korte broek op een motor te stappen, en al helemaal als je zoals hem je geld verdiend met je lichaam. Denk ook niet dat BSN hier blij mee zal zijn.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Oef nasty. Hij wordt er niet mooier op zeg maar qua huid :D

Ah well, met zo'n lijf zou iedereen in een tank op een motor kruipen.
 
Oef nasty. Hij wordt er niet mooier op zeg maar qua huid :D

Ah well, met zo'n lijf zou iedereen in een tank op een motor kruipen.

Ik geloof niet dat en pakken bestaan in zijn maat?
 
Ik geloof niet dat en pakken bestaan in zijn maat?

Jawel hoor, in de US zijn er zat gigantische bb-bikers. Ik zou alleen van zijn levensdagen niet in pak rondrijden op Aruba. Slaat nergens op.
 
Het asfalt op Aruba voelt waarschijnlijk net zo prettig aan als in Nederland. Dat lijkt mij wel een goede reden.
 
vind het ook onverantwoord om in je tanktop en korte broek op een motor te stappen, en al helemaal als je zoals hem je geld verdiend met je lichaam. Denk ook niet dat bsn hier blij mee zal zijn.

+1
 
Vind het ook onverantwoord om in je tanktop en korte broek op een motor te stappen, en al helemaal als je zoals hem je geld verdiend met je lichaam. Denk ook niet dat BSN hier blij mee zal zijn.

jammer genoeg rijden ze zelf zonder helm en schoenen in ander landen
 
als je zoveel geld verdiend met je lichaam is het niet slim om zulke risico's te nemen...:rolleyes:
en al helemaal niet enkele weken voor een belangrijke wedstrijd.???
 
In zijn been zit wel een leuk gaatje, de rest lijkt me gewoon een flinke slide over de weg, brandwonden door het schuren. Zal dus vast niet lang uit de roulatie zijn.
 
Ach laat de man toch met z'n moto rijden. Als je alle risico's wil vermijden kan je de trap niet meer afgaan.
 
rug ziet er ook niet al te gezond uit eerlijk gezegd
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is er gematst vanaf gekomen, als je ziet hoe dat ding in puin ligt? Of ben ik nu gek? ???
 
Hij is er gematst vanaf gekomen, als je ziet hoe dat ding in puin ligt? Of ben ik nu gek? ???

Dat is een andere motor. Een trollfoto ;). Heeft niks met roelly van doen. (voor zover ik weet).
 
Dat is een andere motor. Een trollfoto ;). Heeft niks met roelly van doen. (voor zover ik weet).
Oh echt? Was niet eens in me opgekomen dat dat ook nog zou kunnen :o

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

lol, op de foto reed hij op een hayabusa, dat is niet dezelfde motor
:roflol: Mijn technische kant is te vrouwelijk om dat te kunnen herkennen :o
 
Back
Naar boven