MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Bezoekers in dit topic

Zoek maar eens op TVA training (transversus abdominus)
 
Om een vacuümpose te doen heb je een complete buikspiercontrole nodig.
Wanneer je dit onder de knie hebt zal je taille in ontspannen toestand een stuk compacter zijn. Deze dieper gelegen buikspieren trainen je niet (optimaal) met de standaard buikspiertraining.
Veel mensen verliezen een paar cm van hun taille door deze spierencontrole te trainen, zonder vet te verliezen. Dat mag het toch op zijn minst interessant maken voor velen.
Hoe compacter je taille hoe imposanter de rest van je fysiek.

Dat je de techniek gebruikt om je taille strakker te maken is een positief iets. Echter als pose vind ik het gewoon helemaal niks. Het ziet er niet mooi uit:D
 
Ik vind vacuum poses juist ****ing gruwelijk, staat machtig, alles lijkt groter daardoor. Tegenwoordig hebben ze tegenovergestelde tailles, uitpuilend.
 
Probeer me je navel zo dicht mogelijk bij je rug te komen..
Dus buik zover mogelijk in trekken en dan aanspannen en dit zolang mogelijk vasthouden.
Werkt vrij snel en scheelt idd heel wat cm op korte termijn.
 
Probeer me je navel zo dicht mogelijk bij je rug te komen..
Dus buik zover mogelijk in trekken en dan aanspannen en dit zolang mogelijk vasthouden.
Werkt vrij snel en scheelt idd heel wat cm op korte termijn.
ik ga het eens proberen :)
Ik vind vacuum poses juist ****ing gruwelijk, staat machtig, alles lijkt groter daardoor. Tegenwoordig hebben ze tegenovergestelde tailles, uitpuilend.
ik vind vacuumpose echt niet mooi maar wel veel beter dan die uitpuilende buiken(komt door de aas ofzo toch???)
 
Ik vind zo'n pose ook echt mooi :)
 
+1 voor vacuumpose, weet alleen niet hoe het zou staan bij een fysiek als die van Roelly
 
rusty jeffers stond ook op de Australian Pro waar roelly stond hij kan (of kon) nog wel z'n buik inhouden, heeft wel minder massa maar toch niet weinig.
2456919527_fc164ab15e.jpg

index.php?action=dlattach;topic=86922.jpg
 
Wow wat een topfysiek, lijkt wat op Arnold :thumbup:

Jammer dat we die vacuüms bijna niet meer zien tegenwoordig.
 
ik vond m alleen bij mike mentzer baas staan die snor :/
 
Back
Naar boven