MuscleMeat

Russian dashcam

Bezoekers in dit topic

Wat je in zo'n gevechten vaak ziet:
Agressor valt aan en begint te meppen of te trekken.
De tegenstander blijkt verrassend sterker en mept harder.
De agressor had dit niet verwacht en wordt bang.
De agressor doet een paar stappen achteruit en begint het "uit te leggen:" waarom deed je dit, en dat..." alsof die tracht uit te leggen waarom die kwaad was. Hij wil dus de andere kalmeren door hem duidelijk te maken dat hij een reden had om kwaad te zijn.

Dit zie je iedere keer, keer op keer. Zielig.
Denk dat dit komt omdat het lichaam van de ''verdediger'' reageert alsof hij in een levensbedreigende situatie bevind en het lichaam hierop reageerd.

De 1 slaat omdat hij pissig is en de ander slaan omdat hij zich bedreigd voelt en dus nog meer uit zijn lichaam kan halen. (Onbewust)
 
Denk dat dit komt omdat het lichaam van de ''verdediger'' reageert alsof hij in een levensbedreigende situatie bevind en het lichaam hierop reageerd.

De 1 slaat omdat hij pissig is en de ander slaan omdat hij zich bedreigd voelt en dus nog meer uit zijn lichaam kan halen. (Onbewust)

Daar kan wel wat inzitten daar bij beiden adrenaline vrijkomt maar bij de één meer dan de ander.
Maar eigenlijk was dat mijn punt niet. Heel vaak is de agressor toch sterker. Er is namelijk een reden waarom hij de agressor is. Iemand die vaak ook meer ervaring heeft met zo'n situaties dan het slachtoffer.

Maar het blijft een feit; Zowat alle mensen die iemand aanvallen worden plots plots mensen die gaan uitleggen waarom ze zo kwaad waren zodra ze een harde tik krijgen. De fight of flight he. Eerst vechten maar als blijkt dat de rollen zich aan het omdraaien zijn dan wordt het flight. Maar omdat ze geen gezichtsverlies willen lijden gaan ze dan maar stoer gaan praten maar als dat niet lukt dan worden ze plots heel wat diplomatischer.

Ik moet wel zeggen dat ik na het kijken van heel wat van de road rage filmpjes uit Rusland merk dat ze daar, als het op vuistgevechten aankomt, redelijk eerlijk vechten. Meestal één tegen één, en eens de hiërarchie bepaald is, houden ze er mee op en staan ze niet op het hoofd te springen en zo; Er zijn er natuurlijk ook met wapens maar meestal gebruiken ze dat nooit op elkaar maar op elkaars wagen. En dan gooien ze elkaars ruit in, praten ze nog wat en rijden ze verder. Echt vreemd. Volgens mij kosten herstellingen daar 1 euro of zo.
 
Lada monster merk :roflol:
 
Die russen kijken ook niet op van die ongelukken, gewoon doorlopen :roflol:
 
Mooie taartjes op 17:14
 
Er reed eergisteren bijna een Pool tegen mijn blitse bolide. :mad:
 
Laatst bewerkt:
Ritsen ging wel vlot op 4:16 :D
 
Dat mag hier allemaal niet, een beetje jammer toch wel.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Al een paar dagen lopen checken dit soort filmpjes. Zie vooral veel figuren uit de Kaukasus agressief zijn.
 
Back
Naar boven