1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Schema om zwaarder/sterker te worden ?

Discussie in 'Trainingsschema's en Programma's' gestart door Mark93, 24 jan 2011.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. Mark93

Mark93 Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m69
    Massa:
    51kg
    Vetpercentage:
    14%
    Hallo, ik ben nieuw hier dus alvast sorry als ik hier verkeerd zit met mijn topic :o Ik ben zo rond de 1.70m en maar 50kg (14% vet percentage) ik wil graag zwaarder/sterker worden omdat ik mezelf een beetje te mager vind, ik sport wel veel omdat ik nu een vooropleiding doe voor Defensie dus ik doe ook al wel een beetje aan krachttraining en conditietraining.
    Omdat het zwaarder worden erg moeilijk gaat hoop ik hier tips voor te kunnen krijgen, alvast bedankt.

2. rob91

rob91 Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    331
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Vetpercentage:
    12%
    Rippetoe.

3. penfold

penfold Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    86kg
    Rippetoe + eten tot het aan je oren uitkomt

4. stentehman

stentehman Cool Novice

Leuk Bevonden:
    5
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m69
    Massa:
    71kg
    Vetpercentage:
    11%
    damn, ik ben 1.69 en weeg 61 kilo en mijn vetpercentage is 11% gemiddeld.
    dan doe ik het nog behoorlijk goed .
    moet de stats ook een keer aanpassen in mijn profiel :x
    eten totdat je kotsneigingen krijgt omdat het teveel wordt, gezien jouw gewicht kan er wel heel wat bij (:

Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  5. Mark93

Mark93 Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m69
    Massa:
    51kg
    Vetpercentage:
    14%
    Jaa dat dacht ik ook al :P ik heb alleen niet de tijd om 7 keer per dag wat te eten, ik heb laatst ook wat gelezen over weight gainers misschien is het een idee om hiermee te beginnen als het geen kwaad kan ?

6. Ano_88_5

Ano_88_5 Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    15
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m68
    Massa:
    160kg
    Vetpercentage:
    1%
    Nee ook bij jou kan er flink wat bij, ik weeg stukje zwaarder als jou en bij mij kan er nog een hoop bij :D

7. Ano_88_5

Ano_88_5 Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    15
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m68
    Massa:
    160kg
    Vetpercentage:
    1%
    Je moet je kcal behoefte berekenen. Als jij je onderhoud weet moet je daar zo'n 500 kcal boven gaan zitten. Tijd om te eten heb je altijd, na het opstaan, eerste pauze, tweede pauze, derde pauze, avondeten, voor het slapen gaan. Moet lukken toch? Gainer kan je pakken als je dat wilt, maar ik zou eerst je voeding op orde krijgen, dat is belangrijker.

8. Bosshogg

Bosshogg Huge Freak

Leuk Bevonden:
    1.064
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    15%
    Maak je voeding eerst maar op orde, want als je 80kg weegt moet je veel meer eten dan nu. En als je dan al heel de dag aan het eten bent zijn weightgainers op dat moment pas handig

Deel Deze Pagina