AndroidHealthClinic

Schering stopt productie primobolan

Bezoekers in dit topic

terbiz

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2006
Berichten
676
Waardering
1
schering duitsland is gestopt met productie van primobolan heb ik vernomen uit goede bron
 
hopelijk zijn er nog genoeg HG merken over die dit goedje maken? ik bedoel.. ik wil het nog wel een keer proberen hoor!! :D
 
hehe zijn er ook mensen die het van schering kopen dan? :D UG merken zijn al te duur :P
 
UG primo is ook niks mis mee hoor.
 
Schijnt ook wat moelijk te krijgen die primo UG, maar goed.
Jammer van die schering maar ja, we moeten verder he:rolleyes:
 
UG primo kan best ok zijn; maar ik geef toch de voorkeur aan HG spullen....
 
meest gefakte samen met deca imo.
geef mij maar ug
 
iedereen is dus waargeschuwd dat hij binnen 2 jaar geen echte pimo meer kan krijgen !
 
meest gefakte samen met deca imo.
geef mij maar ug


indd, die deca van norma is 80% nep. zit wel werkzame stof in maar word naar ik vernomen heb door n ug lab gefabriceerd.
maakt gebruik van de goede naam
 
bro primo werd in duitsland gemaakt en daar ligt productie stil
 
Volgens mij word het wel gewoon nog gemaakt door Schering in een paar andere landen. En dat primo veel gefaked word is ook bull-shit, 10 jaar geleden misschien.

Waarom is er bijna nie aan te komen dan ?
 
Volgens mij heeft hij het over human grade
 
kan best van primo want in turkije waren ze dit jaar ook niet te vinden terwijl vorig jaar geen probleem was en b12 ook niet meer van organon trouwens
 
in turkije is het vol op te koop weet niet waar jij zat?
Maar bij side belek en antaly kon je ze gewoon kopen alleen de prijs was flink omhoog gegaan vergeleken met vorig jaar.
 
prijs in apotheker turkijke is nu iets van 8,85 lira
 
jah ik moest 3 weken geleden 7.64 betalen kwam uit op 4.1 euro dus was niet echt rendabel vond ik om mee te nemen.

maar als het nu al 8.85 is is het helemaal niet te doen.
 
Back
Naar boven