1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Scheur schouderkapsel

Discussie in 'Herstel en blessures' gestart door fleke, 2 jul 2012.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. fleke

fleke Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    82kg
    beste mensen,

Rond sept 2011 heb ik last gekregen van mijn schouder, naja dokter bezocht en 1 maand relatieve rust gehouden, hierna begonnen met fysiotherapie veelal RC oefeningen gedaan en gestopt met borst training, chinups heb ik nog wel een periode gedaan, maar rond dec daar ook volledig mee gestopt. Therapeut dacht aan supraspinatus impingement, zodoende veelal rust gehouden. Begin 2012 foto's in het ziekenhuis laten maken, hierop was alleen wat bursitis te zien verder niets. Verder gegaan met wat fysiotherapie en veelal rust gehouden, nu heb ik vorige week donderdag een kijkoperatie gehad waaruit blijkt dat ik een scheur in mijn schouderkapsel heb. De oprthopeed heeft mij geadviseerd om voor 2 maanden intensief te gaan trainen hierna kunnen we bepalen of er verbetering heeft opgetreden en of we een vervolg operatie moeten gaan uitvoeren.

Natuurlijk was ik erg blij met het advies dat ik weer kan gaan trainen, alleen weet ik niet in hoeverre mogelijke training mijn blessure kan verergeren. Hopelijk zijn er mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt die mij advies kunnen geven, ik sta te spingen om weer te gaan trainen maarja is dit wel slim? daarnaast weet ik niet in hoeverre een fysiotherapeut hier goed advies over kan geven, ik ben wat skeptisch geworden na deze lange vervelende periode. verder kickbokste ik ook altijd graag nu vraag ik mij af of dit kwaad kan?

Het verhaal is misschien wat onsamenhangend, maarja advies zal zeer gewaardeerd worden :)

groetjes!

2. fleke

fleke Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    82kg
    Oke ik heb het ziekenhuis gebeld en blijk een bankart laesie te hebben, heeft iemand hier ervaring mee?

3. Cobblepot

Cobblepot Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    35
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    96kg
    Vetpercentage:
    15%
    Vraag een 2nd opinion, hiermee zou ik geen advies durven volgen van een forum. Enige advies wat ik je kan geven is rotator cuff oefeningen (even youtuben) en deze voorleggen aan je therapeut.

Deel Deze Pagina