XXL Nutrition

Scheur schouderkapsel

Bezoekers in dit topic

fleke

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2010
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
87kg
beste mensen,

Rond sept 2011 heb ik last gekregen van mijn schouder, naja dokter bezocht en 1 maand relatieve rust gehouden, hierna begonnen met fysiotherapie veelal RC oefeningen gedaan en gestopt met borst training, chinups heb ik nog wel een periode gedaan, maar rond dec daar ook volledig mee gestopt. Therapeut dacht aan supraspinatus impingement, zodoende veelal rust gehouden. Begin 2012 foto's in het ziekenhuis laten maken, hierop was alleen wat bursitis te zien verder niets. Verder gegaan met wat fysiotherapie en veelal rust gehouden, nu heb ik vorige week donderdag een kijkoperatie gehad waaruit blijkt dat ik een scheur in mijn schouderkapsel heb. De oprthopeed heeft mij geadviseerd om voor 2 maanden intensief te gaan trainen hierna kunnen we bepalen of er verbetering heeft opgetreden en of we een vervolg operatie moeten gaan uitvoeren.

Natuurlijk was ik erg blij met het advies dat ik weer kan gaan trainen, alleen weet ik niet in hoeverre mogelijke training mijn blessure kan verergeren. Hopelijk zijn er mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt die mij advies kunnen geven, ik sta te spingen om weer te gaan trainen maarja is dit wel slim? daarnaast weet ik niet in hoeverre een fysiotherapeut hier goed advies over kan geven, ik ben wat skeptisch geworden na deze lange vervelende periode. verder kickbokste ik ook altijd graag nu vraag ik mij af of dit kwaad kan?

Het verhaal is misschien wat onsamenhangend, maarja advies zal zeer gewaardeerd worden :)

groetjes!
 
Oke ik heb het ziekenhuis gebeld en blijk een bankart laesie te hebben, heeft iemand hier ervaring mee?
 
Vraag een 2nd opinion, hiermee zou ik geen advies durven volgen van een forum. Enige advies wat ik je kan geven is rotator cuff oefeningen (even youtuben) en deze voorleggen aan je therapeut.
 
Back
Naar boven