XXL Nutrition

Schoenen voor Powerlifting

Bezoekers in dit topic

Dumbel

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 jul 2011
Berichten
432
Waardering
128
Lengte
1m90
Massa
114kg
Vetpercentage
10%
Ik had de Powerlift 2.0 op het oog vanwege de kleine hak maar die zijn helaas nergens meer te krijgen in mijn maat. Ik las dat de 3.0 minder stabiel was, dus die valt af. Iemand andere suggesties? Liefst met vergelijkbare hak lengte.
 
naaldhak? zucht..... gewoon die 3.0 nemen wat een dom gelul van minder stabiel, schoen is nauwelijks veranderd!
 
naaldhak? zucht..... gewoon die 3.0 nemen wat een dom gelul van minder stabiel, schoen is nauwelijks veranderd!

dit.

zijn meer cosmetische veranderingen volgens mij.
 
Oh er werd gezegd dat de hak van de 3.0 meer indrukte dan de 2.0 en daarom minder stabiel was. Jammer dat er altijd maar onjuiste informatie wordt verspreidt...
 
Ik heb de Reebok Cossfit lifter plus 2.0 gehad en heb nu de Adidas Power Perfect 2. Ik vind persoonlijk de Adidas aangenamer aan de voet. Staat ook super stabiel, moest je je daar zorgen over maken bij de Powerlift 2.0.
 
Nike romaleos 2
 
Ik heb de powerlift 3.0 en het zijn topschoenen.
 
Ik heb de adidas ironwork 3 nog liggen, maar squat voornamelijk op mijn chucks als ik lowbar doe en highbar draag ik vaak adidas gympen, geen idee hoe ze heten maar zijn lekker stevig en ietsjes een hakje.
 
Allstars voor squats en bench
 
Wat zijn chucks dan wel niet :(
Trabant!

Vraag me nog altijd af of Dave Tate en zijn vriendjes aandelen Chuck Tailors hebben. Het verschil tussen die gympies en echte gewichthefschoenen is dag en nacht.
 
Trabant!

Vraag me nog altijd af of Dave Tate en zijn vriendjes aandelen Chuck Tailors hebben. Het verschil tussen die gympies en echte gewichthefschoenen is dag en nacht.

Ik heb beide, maar vind chucks veel fijner wanneer ik low bar squat met een wijde stance. Ik denk dat ze ze aanraden omdat ze geen reet kosten.
 
Trabant!

Vraag me nog altijd af of Dave Tate en zijn vriendjes aandelen Chuck Tailors hebben. Het verschil tussen die gympies en echte gewichthefschoenen is dag en nacht.

Oly shoes kreeg ik uiteindelijk last door aan mijn rechterknie. Knieën kwamen veel verder naar voren dan met flat soles. Bij bench sta ik veeeel vaster en komt mijn kont minder snel los met flat soles.
 
Back
Naar boven