Fitness Seller

Schouderblessure

Bezoekers in dit topic

Ik heb je een tip gegeven hoor, maar je reageert er amper op en vervolgens ga je een theorie over artrose die kant nog wal raakt aan de haal.
Juist dat eigenwijze is de reden dat mensen zoals ik (en bijv gymz) die veel verstand hebben van deze materie, onze kostbare tijd aan wat anders besteden.
Vervolgens word je boos als er een grapje gemaakt wordt... Welkom op het internet.

De grap was dat je zei dat je er "ook" weinig van weet... Ik werk inmiddels 17 jaar als manueel therapeut en heb op dit forum ook een aardige reputatie opgebouwd, maar in topics als deze is het alsof je tegen een muur praat. Dat is niks nieuws, dat gebeurde in 2005 al toen ik hier net op het forum kwam. Toen frustreerde die discussies me enorm en tegenwoordig lach ik erom en sla ik 80% van de topics waar ik aan kan bijdragen over.
Misschien een acromioclaviculaire subluxatie?

@TS Misschien kun je een foto posten van een romp en aanduiden met een precieze pijl waar het is, hoe het aanvoelt etc.
De meeste letsels hebben namelijk een specifiek soort pijn.
 
Geen kennis van deze blessure maar is 6-7x per week misschien niet oorzaak van overtrainen?

Correct me if i'm wrong...
 
Back
Naar boven