XXL Nutrition

ScitecNutrition.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
31 aug 2016
Berichten
28
Waardering
30
Welkom in het nieuwe sponsor topic van Scitec.

We hebben erg veel zin in de samenwerking met het forum.
Check onze eerste give-away actie in het volgende topic: https://forum.bodybuilding.nl/topics/win-100-whey-protein-professional-scitec-samples.400066/
Doe mee en wie weet ben je aan het einde van de week (zondag 11 september) een pot eiwit rijker. :thumbs:


Even een klein stukje over mijzelf:
Eén van de personen die van dit account gebruik zal gaan maken (en van wie deze post ook af komt) is Wesley Vissers, ook wel 'Determination' genoemd op dit forum. Een tijdje geleden was ik actief op het forum en heb ik verschillende logs bijgehouden en heb ik ook twee keer meegedaan aan de DBB fotowedstrijd.
Daarna ben ik zelf bezig gegaan met bodybuilding wedstrijden en het is nu echt mijn passie geworden. Scitec Nutrition is mijn sponsor en ik sta achter het merk!

Dus als je vragen hebt, iets wilt weten over een product, over het merk zelf of iets totaal anders, laat het in dit topic weten. Dan zal ik mijn best doen om te antwoorden. :thumbup:
Daarnaast zal ik ook andere topics open over verscheidene onderwerpen.
 
Sanca Saxon Waarvoor eigenlijk gekozen voor deze boardsponsor?
Kan me nog de poll nog herinneren war onze voorkeur naar uitging.
 
Zeker in. Meer dan 10 jaar geleden was dit mijn standaard merk dat ik gebruikte. Ze stonden toen echt wel verder met hun sups dan de meeste anderen.
 
Zeker in. Meer dan 10 jaar geleden was dit mijn standaard merk dat ik gebruikte. Ze stonden toen echt wel verder met hun sups dan de meeste anderen.
Scitec is een van de betere supps idd imo toch.veel beter dan MP sowieso hehe.
 
in @ page 1
 
in! nog geen ervaring btw
 
Komen de dames die jullie sponseren ook hier :cool:
Bij mijn facebook berichten stond altijd wel zon vrouwke van hun op, mag het hopen haha
 
In voor chicks en korting
 
Heel goed merk. Gebruik het nu sinds een jaar ongeveer. Hun whey pancakes zijn heel lekker.
Benieuwd naar de prijzen die we hier tevoorschijn gaan zien komen
 
Iemand ervaring met de warmachine preworkout? Op hun site krijg je er ook nog is een bijpassende shaker bij:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven