Fitness Seller

SCL Holland 2016

Bezoekers in dit topic

Jammer genoeg rijd ik niet op vandaag, hopelijk volgend jaar weer
 
Jammer, dacht eindelijk die enige echte piraat in levende lijve te zien

Tot eergisteren ging ik er vanuit dat we zouden oprijden, helaas. Ik had vooral Ivo terug willen zien op onze jaarlijkse meeting, doe hem de grtjs als je hem ziet
 
Tot eergisteren ging ik er vanuit dat we zouden oprijden, helaas. Ik had vooral Ivo terug willen zien op onze jaarlijkse meeting, doe hem de grtjs als je hem ziet
Is ook wel een aardig stuk rijden vanaf jou denk ik? Uhm welke Ivo? Denk niet dat ik die Ivo ken/herken...
 
Is ook wel een aardig stuk rijden vanaf jou denk ik? Uhm welke Ivo? Denk niet dat ik die Ivo ken/herken...

+-2.5u enkel rit maar dat had ik er wel voor over. Ivosnivo aka Ovosnovo aka strongman :D
 
+-2.5u enkel rit maar dat had ik er wel voor over. Ivosnivo aka Ovosnovo aka strongman :D
Ah die hier ook een tijd actief is geweest maar geband is volgens mij? Heb geen idee hoe die eruit ziet :p
 
Ah die hier ook een tijd actief is geweest maar geband is volgens mij? Heb geen idee hoe die eruit ziet :p

Idd jammer genoeg niet meer actief hier

 
Ik zit naast skinnie zijn gruwelijk mooie biceps!

Alex staat nr1 na 3 onderdelen. Enzo doet het ook top!

Heb je dan nog wel plaats om te zitten ?

Mooie update, tijd voor een nieuwe !!

Ik zag dat Enzo 6 reps had op de dumbbell en de tire ging hem precies ook goed af, ik heb geen flauw idee voor de rest

 
Was een hele mooie wedstrijd.

1. Eric Dawson
2. Alex Moonen
Nummer 3 durf ik niet te zeggen, ik denk Lalas? Of toch Jitse?

Kende Eric Dawson helemaal niet, maar heeft wel indruk gemaakt!

Heb nog wat filmpjes gemaakt van de Nederlanders, kan ze wel ff uploaden op Youtube en hier plaatsen bij interesse.

Jammer dat Niels niet mee deed, zag hem naar z'n arm wijzen dus gok op een blessure in z'n arm?
 
Yes, filmpjes please
 
Laatste filmpje wat ik heb:



Alex, Jitse en zeker Enzo ook hebben top gepresteerd. Jammer dat Jitse z'n schouders het lieten afweten bij de one arm dumbbell press op reps en de forward hold anders had hij ook op het podium gestaan.
 
Jammer dat Niels niet mee deed, zag hem naar z'n arm wijzen dus gok op een blessure in z'n arm?
Had ff met Niels gesproken en gaf aan dat hij onderarm blessure heeft. Maar hij zal volgende maand zeker klaar zijn voor de finale!
Nu weet ik wie jij bent vanuit de hoek waarin de opnames zijn gemaakt. ;)

Alex 2e, Jitse nog 4e geworden met 3 onderdelen gewonnen en Enzo 6e net achter Caron. Nederland heeft het echt top gedaan. Zal een mooie finale worden dit jaar.

1. Eric Dawson
2. Alex Moonen
3. Mariuz Lalas
4. Jitse Kramer
5. JF Caron
6. Enzo Tauro
 
Back
Naar boven