AndroidHealthClinic

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

Oke komt 'ie dan hoor - nee niet mijn asser pic, maar mijn log van vandaag:

Barbell squats 5x5 (57,5 kg) progress
Deadlift 1x5 (57,5 kg) progress
Press 5x5 (17,5 kg) progress
Row 5x5 (40 kg) progress
Curl 3x8 (15 kg) progress
Narrow bench press 3x8 (25 kg - net gehaald, omdat iemand vrijwillig wilde spotten)
Cable crunches 3x15 (30 kg)
 
baited :(
 
Correcter is aandachttrekkerij.

Haha ja zag het net ook (met behulp van google). Dacht die HUARGH heeft me al eerder gecorrigeerd terwijl het onjuist bleek te zijn - kan 't beter even dubbelchecken. :o
 
Log van vandaag zou moeten zijn (nog niet uitgevoerd dus):

Barbell squat 5x5 (60 kg)
Bench press 5x5 (27,5 kg/30 kg)
Barbell rows 5x5 (42,5 kg)
Barbell shrugs 3x8 (50 kg)
Barbell curls: 3x8 (17,5 kg)
Skull crushers: 3x8 (12,5 kg)
Hyperextensions: 2x10 (12 kg)
Cable crunch: 3x15 (30 kg)

Maar ik heb al sinds maandag last van mijn linkerzijde onderrug. Door de drukte in de sportschool heb ik mijn oefeningen sneller willen uitvoeren dan ik normaal doe. Denk dat ik daardoor een verkeerde beweging heb gemaakt en mijn rug ermee heb belast. :(

Ik ben nu onderweg naar de gym, maar moet even kijken hoe zwaar ik de gewichten moet pakken.

Is het handig om een belt te kopen (ook al til je niet al te zware gewichten)? Zo ja, welke raden jullie me dan aan? Had er al eens naar gekeken, maar er zijn echt veel riemen in verschillende soorten en maten ???
 
Maar ik heb al sinds maandag last van mijn linkerzijde onderrug. Door de drukte in de sportschool heb ik mijn oefeningen sneller willen uitvoeren dan ik normaal doe. Denk dat ik daardoor een verkeerde beweging heb gemaakt en mijn rug ermee heb belast.

sacro-illiac joint

geen belt kopen
 
Log van vandaag zou moeten zijn (nog niet uitgevoerd dus):

Barbell squat 5x5 (60 kg)
Bench press 5x5 (27,5 kg/30 kg)
Barbell rows 5x5 (42,5 kg)
Barbell shrugs 3x8 (50 kg)
Barbell curls: 3x8 (17,5 kg)
Skull crushers: 3x8 (12,5 kg)
Hyperextensions: 2x10 (12 kg)
Cable crunch: 3x15 (30 kg)

Maar ik heb al sinds maandag last van mijn linkerzijde onderrug. Door de drukte in de sportschool heb ik mijn oefeningen sneller willen uitvoeren dan ik normaal doe. Denk dat ik daardoor een verkeerde beweging heb gemaakt en mijn rug ermee heb belast. :(

Ik ben nu onderweg naar de gym, maar moet even kijken hoe zwaar ik de gewichten moet pakken.

Is het handig om een belt te kopen (ook al til je niet al te zware gewichten)? Zo ja, welke raden jullie me dan aan? Had er al eens naar gekeken, maar er zijn echt veel riemen in verschillende soorten en maten ???
Succes! Belt lijkt me nog niet direct nodig.
 
Log van vandaag zou moeten zijn (nog niet uitgevoerd dus):

Barbell squat 5x5 (60 kg)
Bench press 5x5 (27,5 kg/30 kg)
Barbell rows 5x5 (42,5 kg)
Barbell shrugs 3x8 (50 kg)
Barbell curls: 3x8 (17,5 kg)
Skull crushers: 3x8 (12,5 kg)
Hyperextensions: 2x10 (12 kg)
Cable crunch: 3x15 (30 kg)

Maar ik heb al sinds maandag last van mijn linkerzijde onderrug. Door de drukte in de sportschool heb ik mijn oefeningen sneller willen uitvoeren dan ik normaal doe. Denk dat ik daardoor een verkeerde beweging heb gemaakt en mijn rug ermee heb belast. :(

Ik ben nu onderweg naar de gym, maar moet even kijken hoe zwaar ik de gewichten moet pakken.

Is het handig om een belt te kopen (ook al til je niet al te zware gewichten)? Zo ja, welke raden jullie me dan aan? Had er al eens naar gekeken, maar er zijn echt veel riemen in verschillende soorten en maten ???

Bij lichte oefeningen zeker geen belt,gaat je rug verzwakken. Riemen enkel voor als je zwaar gaat.
 
sacro-illiac joint

geen belt kopen

Thanks! Daar kan ik iig wat mee - even een keer goed ervoor zitten en kijken wat eraan gedaan kan worden.

Succes! Belt lijkt me nog niet direct nodig.

Bij lichte oefeningen zeker geen belt,gaat je rug verzwakken. Riemen enkel voor als je zwaar gaat.

Ja, dat dacht ik dus ook. Ik begreep er niks van, omdat de pijn ook altijd op dezelfde plek was.

Thanks voor de reacties, bespaart weer wat geld haha.
 
Thanks! Daar kan ik iig wat mee - even een keer goed ervoor zitten en kijken wat eraan gedaan kan worden.

zijn meerdere dingen die je kunt doen maar een peanut roller is zeer makkelijk en vaak ook effectief (+ gewoon rustig aan doen obviously, zoals bij bijna alle problemen)
 
zijn meerdere dingen die je kunt doen maar een peanut roller is zeer makkelijk en vaak ook effectief (+ gewoon rustig aan doen obviously, zoals bij bijna alle problemen)

"You can roll on my peanuts" comments in 3,2, 1... Nee? Niemand?

Haha maar rustig aan doen lukt me niet echt - voel me een pussy als ik nu lager ga. Heb weer progressie geboekt bij de compounds, wellicht dat ik de hyperextensions zonder gewicht pak voor 'n keertje. :o
 
"You can roll on my peanuts" comments in 3,2, 1... Nee? Niemand?
Denk je dat wij zo goedkoop zijn... ???

Haha maar rustig aan doen lukt me niet echt - voel me een pussy als ik nu lager ga. Heb weer progressie geboekt bij de compounds, wellicht dat ik de hyperextensions zonder gewicht pak voor 'n keertje. :o
Gewoon aanvoelen wat nog gezond is en wat niet... Elke keer tot het uiterste gaan lukt niet.
 
"You can roll on my peanuts" comments in 3,2, 1... Nee? Niemand?

Haha maar rustig aan doen lukt me niet echt - voel me een pussy als ik nu lager ga. Heb weer progressie geboekt bij de compounds, wellicht dat ik de hyperextensions zonder gewicht pak voor 'n keertje. :o

Ik ben niet zo voor ballbusting.
 
Denk je dat wij zo goedkoop zijn... ???


Gewoon aanvoelen wat nog gezond is en wat niet... Elke keer tot het uiterste gaan lukt niet.

Hahaha laat ik zeggen dat ik een een goed idee heb van hoe er in deze forum gedacht wordt - was zelfs erg 'warm' ontvangen in mijn log. :o
 
Back
Naar boven