AndroidHealthClinic

The Selina becomes Se-lean-a log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok OT blijven dus.......(heb je hem wel ingeleverd?), sorry kon het niet laten......beetje nieuwsgierig.

Wel lekker weer het trainen opgepakt. Dus hoofd leegmaken en lekker knallen!
 
Ghehe, vind het opvallend hoeveel er hier "licht autistisch" zijn :')
 
Ghehe, vind het opvallend hoeveel er hier "licht autistisch" zijn :')

Begreep dat onze grote BB-mate, Filemon Wesselink, een programma maakt over autisme? Nog niet gezien, maar zouden we ons hiervoor dan niet met zijn allen moeten aanmelden? :p:p:p
 

Ok OT blijven dus.......(heb je hem wel ingeleverd?), sorry kon het niet laten......beetje nieuwsgierig.

Wel lekker weer het trainen opgepakt. Dus hoofd leegmaken en lekker knallen!

Ughhh guyssssss... Oké, het is ingeleverd, maar i.p.v. een hardcopy ben ik voor een conceptversie gegaan. Maar goed, let's drop the subject.

Mocht ik over een aantal weken te horen krijgen dat ik afgestudeerd ben, dan houd ik jullie nog zeker op de hoogte daarvan.
Shit joh, misschien trakteer ik jullie wel op Mc Chicken menu's, maar dan wil ik het woord scriptie niet meer voorbij zien komen in deze topic. Deal? :o
 
Ughhh guyssssss... Oké, het is ingeleverd, maar i.p.v. een hardcopy ben ik voor een conceptversie gegaan. Maar goed, let's drop the subject.

Mocht ik over een aantal weken te horen krijgen dat ik afgestudeerd ben, dan houd ik jullie nog zeker op de hoogte daarvan.
Shit joh, misschien trakteer ik jullie wel op Mc Chicken menu's, maar dan wil ik het woord scriptie niet meer voorbij zien komen in deze topic. Deal? :o
58885507.jpg
 
Goed dat je wel ingeleverd hebt, ondanks dat het een concept versie is.

En nu weer verder met trainingen loggen jij.........;)
 
Ughhh guyssssss... Oké, het is ingeleverd, maar i.p.v. een hardcopy ben ik voor een conceptversie gegaan. Maar goed, let's drop the subject.

Mocht ik over een aantal weken te horen krijgen dat ik afgestudeerd ben, dan houd ik jullie nog zeker op de hoogte daarvan.
Shit joh, misschien trakteer ik jullie wel op Mc Chicken menu's, maar dan wil ik het woord scriptie niet meer voorbij zien komen in deze topic. Deal? :o
DEAL!!!!!
 
Krijg een flashback naar mijn middelbare schooltijden toen anderen gingen stoken, zodat ik met een meisje ging vechten.. Dit keer mag de popcorn gewoon in de kasten gelaten worden - no hate, only love :eyebrow:
 
De bully van de school dus jij?

Ingaan op het love gedeelte was too obvious
 
Krijg een flashback naar mijn middelbare schooltijden toen anderen gingen stoken, zodat ik met een meisje ging vechten.. Dit keer mag de popcorn gewoon in de kasten gelaten worden - no hate, only love :eyebrow:

Was dit met of zonder modder?
 
Back
Naar boven