XXL Nutrition

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

Gezellig hier :wave:

Ohhhh ik vind grote benen juist mooi bij vrouwen. Ben ook blij met mijn grote poten. Alleen kuiten groeien niet maar dat maakt me dan weer niet uit. :roflol:
 
die meid op foto 1 is denk ik
lauren drain.

foto 2 is denk ik ingrid romero
 
die meid op foto 1 is denk ik
lauren drain.

foto 2 is denk ik ingrid romero
IMG_8168.jpg
IMG_8169.jpg
 
haha toch 50 % goed.

Heb je haar op fb? Als je haar vids ziet is ze echt niet buff hoor ;)
 
Gezellig hier :wave:

Ohhhh ik vind grote benen juist mooi bij vrouwen. Ben ook blij met mijn grote poten. Alleen kuiten groeien niet maar dat maakt me dan weer niet uit. :roflol:

Haha kuiten daarentegen vind ik dan weer mooi :emo:
 
Ik wil het ook niet, maar ik moet het leren accepteren ofzo. Shit man, ik heb haar in een jurk gezien, is niet vrouwelijk meer joh die benen... Maar hoe wil ik iets voorkomen als het in mijn bouw zit? Ga ook niet squatten skippen:(

heb je geen pics van benen die je wilt hebben?
 
heb je geen pics van benen die je wilt hebben?

Hahahah ik durf het bijna niet te zeggen, maar benen zoals die van jen selter bijvoorbeeld :eyes: (en ook een asser like that)

Trouwens kleine edit; bovenbenen mogen wat voller
 
Laatst bewerkt:
Krijg ik 50%?



Haha ik kende dr niet eens, ging foto's zoeken van vrouwen die dezelfde bouw hadden :emo:
Hmm, als het goed loopt kunnen we vast tot een goede deal komen.. Eerst maar eens trainen jij, je logt begint op een chatroom te lijken :rolleyes:
 
Hmm, als het goed loopt kunnen we vast tot een goede deal komen.. Eerst maar eens trainen jij, je logt begint op een chatroom te lijken :rolleyes:

Haha ja echt hoor :o

Oke here it is, maar ben niet echt tevreden... Benchen ging totaaaaaal niet... Bij de derde set was het al een fail. Maar eigenlijk was het niet alleen het benchen, rest ging ook niet soepel - voel me ook een beetje futloos vandaag.. Denk dat ik steviger had moeten eten voordat ik ging trainen of het einde van mijn kracht is in zicht(?).. Wat het ook is, denk dat ik nu echt even een tijdje de huidige gewichten ga aanhouden.. (Dit zei ik de vorige keer ook, maar nu meen ik het :emo:)
Moet echt eventjes focussen op mijn techniek. Wellicht dat ik eenmalig ook een pt inschakel ervoor, mocht ik echt het idee hebben dat mijn techniek niet klopt. Anyhowwww laat ik maar eerst een tijdje aankijken of het me in mijn eentje gaat lukken.

Barbell squat 5x5 (70 kg) progress
Bench press 5x5 (35kg fail)
Barbell rows 5x5 (45 kg) progress
Barbell shrugs 3x8 (50 kg) no progress
Barbell curls: 3x8 (20 kg) progress
Skull crushers: 3x8 (15 kg) no progress
Hyperextensions: 2x10 (12 kg)
Cable crunch -



 
Hahahah ik durf het bijna niet te zeggen, maar benen zoals die van jen selter bijvoorbeeld :eyes: (en ook een asser like that)

die heeft ook best benen hoor, daar verkijk je je snel op
 
die heeft ook best benen hoor, daar verkijk je je snel op

True, maar het oogt vrouwelijk bij haar - minder opvallend. Maar goed, dat is niet haalbaar bij mij :o
 
Waarom onrealistische doelen nastreven?

Dat is niet mijn doel. Ik zou dat het liefst gewild hebben, maar eerder in deze topic (denk vorige pagina) heb ik al aangegeven hoe het er waarschijnlijk uit kan komen te zien als ik dit diehard doorzet

Edit: Zie quote

Zie spoiler. Dat vind ik wel wat hebben en denk dat als ik dit zou doorzetten, dat het bij mij ook zoiets zal worden. Van mij part hoef ik niet eens zichtbare buikspieren, als het maar plat is :rolleyes:

Zie spoiler 2 voor wat ik absoluut niet wil. Ten eerste vind ik het tè droog en ten tweede wil ik minder gespierde armen. (Ik voel een lading commentaar aankomen, maar goed. Over smaak valt niet te twisten toch? Ahaha)

 
Laatst bewerkt:
Dat is niet mijn doel. Ik zou dat het liefst gewild hebben, maar eerder in deze topic (denk vorige pagina) heb ik al aangegeven hoe het er waarschijnlijk uit kan komen te zien als ik dit diehard doorzet

dit zou allemaal veel makkelijker zijn met beeldmateriaal wink wink
 
Back
Naar boven