AndroidHealthClinic

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

Hé hé, ik kies wel zorgvuldig uit met wie ik die (naakt)foto's deel.

HA! Grapjas :roflol:

Edit: Ik dacht trouwens dat je erg gesteld was op je privacy, maar ik weet al wie jij bent :coffeepc:
 
Laatst bewerkt:
Haha ja echt hoor :o

Oke here it is, maar ben niet echt tevreden... Benchen ging totaaaaaal niet... Bij de derde set was het al een fail. Maar eigenlijk was het niet alleen het benchen, rest ging ook niet soepel - voel me ook een beetje futloos vandaag.. Denk dat ik steviger had moeten eten voordat ik ging trainen of het einde van mijn kracht is in zicht(?).. Wat het ook is, denk dat ik nu echt even een tijdje de huidige gewichten ga aanhouden.. (Dit zei ik de vorige keer ook, maar nu meen ik het :emo:)
Moet echt eventjes focussen op mijn techniek. Wellicht dat ik eenmalig ook een pt inschakel ervoor, mocht ik echt het idee hebben dat mijn techniek niet klopt. Anyhowwww laat ik maar eerst een tijdje aankijken of het me in mijn eentje gaat lukken.

Barbell squat 5x5 (70 kg) progress
Bench press 5x5 (35kg fail)
Barbell rows 5x5 (45 kg) progress
Barbell shrugs 3x8 (50 kg) no progress
Barbell curls: 3x8 (20 kg) progress
Skull crushers: 3x8 (15 kg) no progress
Hyperextensions: 2x10 (12 kg)
Cable crunch -


Trainen gaat vaak in golf bewegingen, de ene keer gaat beter dan de andere keer
Ene week press ik minder als de vlgende week. Heeft met je herstel te maken
Zou me er verder niet te druk om maken, toch weer een beste training
 
Trainen gaat vaak in golf bewegingen, de ene keer gaat beter dan de andere keer
Ene week press ik minder als de vlgende week. Heeft met je herstel te maken
Zou me er verder niet te druk om maken, toch weer een beste training

Ja dat is ook zo inderdaad. :)
Ik heb voorheen altijd met lage gewichten en hoger in reps getraind (de gewichten werden niet eens verhoogd dus veel uitdaging was er niet).
Deze manier van trainen is daarom nog best nieuw voor me en ik moet nog leren accepteren dat ik niet iedere training progressie kan maken denk ik..
 
Tja is mooi doel altijd progressie maken...maar iedereen loopt tegen een plateau aan
Gewoon lekker door gaan en niet forceren, een blessure gooit je verder terug
Heb zelf jaren last van rug problemen maar nooit gestopt met trainen, uiteraard wel anders of lichter.
Je bent lekker bezig en dat is belangrijk met kleine stapjes kom je ook verder
 
Tja is mooi doel altijd progressie maken...maar iedereen loopt tegen een plateau aan
Gewoon lekker door gaan en niet forceren, een blessure gooit je verder terug
Heb zelf jaren last van rug problemen maar nooit gestopt met trainen, uiteraard wel anders of lichter.
Je bent lekker bezig en dat is belangrijk met kleine stapjes kom je ook verder

Gelijk heb je. Ikzelf heb jaren terug een ongelukje gehad, waarbij mijn knieschijf uit zijn plek was geschoten. Voordat ik was gestart met deze training dacht ik er geen last meer van te hebben, maar nu voel ik weer een soort van druk op mijn knie. Ik weet daarom eigenlijk ook niet of het heel slim is om bijvoorbeeld bij het squatten verder dan parallel te gaan, maar daarom ga ik het nu ook even rustig aan doen. Eerst maar focussen op de juiste techniek en vanuit daar weer opbouwen.
:lifter:
 
Eerste drie weken gehad, nog 17 te gaan! :study:
Even een tussentijdse update:

02-01-2017 >>> 22-01-2017
78,3 kg >>> 76,1 kg
Zou eigenlijk nu rond de 75 kg moeten zitten, maar i.v.m. PMS zit het nu wat hoger. Dat verklaart ook waarom ik deze week zo erg hunker naar junkfood...
images.jpg

Hieronder mijn progressie in drie weken tijd qua training:
2017-01-22 19_25_45-2k17  [Compatibiliteitsmodus] - Excel.png
 
Wat is een 'barbel'?
 
Wat is een 'barbel'?
HAHA had het niet eens in de gaten, maar heb het aangepast (in mijn bestand) :o

Military heb ik ook gecorrigeerd btw.
 
25 reppers bench en sq O.o

Waarom niet gewoon 6-15 reps?

Leuk plaatje brw:p
 
Damn, ik laat jullie 1 weekendje alleen en de boel ontploft hier...

Hahahaha.. Ik zou nu wel een before foto willen plaatsen, maar als ik had geweten hoe het hier eraan toe ging dan had ik dat liever anoniem gedaan met een ander nickname. It takes no genius to figure out my identity :janken:

Hmm, zou je het ons nu echt zo makkelijk gemaakt hebben... :)

Mooie progressie voor de rest!
 
25 reppers bench en sq O.o

Waarom niet gewoon 6-15 reps?

Leuk plaatje brw:p

Hahah ohhh nee! :o Was het maar zo'n feest, nee niet aan een stuk door! Het zijn 5 sets van 5 reps - heb het totaal genoteerd :p


Damn, ik laat jullie 1 weekendje alleen en de boel ontploft hier...



Hmm, zou je het ons nu echt zo makkelijk gemaakt hebben... :)

Mooie progressie voor de rest!

Of misschien toch een trollaccount, who knows? ???:p

Thanks Banshee!
 
Zo zuinig op foto's en dan ons recht naar je toe leiden, vreemd... ;) En zitten rellen in andere topics!

Beter zelf aankaarten dan dat het later vanzelf in mijn gezicht ontploft toch? :o

Haha nou rellen wil ik het niet noemen, maar ehh ja. Denk dat ik hem op zijn teentjes heb getrapt door oude quotes erbij te pakken. Maar goed, begin er de volgende keer maar beter niet meer aan :emo:
 
Denk dat ik hem op zijn teentjes heb getrapt door oude quotes erbij te pakken.
Dat was inderdaad een disaster waiting to happen :roflol: Het is hier altijd n beetje explosief als je n mening hebt
:p
 
ah ok vandaar! Prima trainingen iig!!
 
waar is de rel?
 
Back
Naar boven