XXL Nutrition

Shakebeker kopen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Highfly3r

Cool Novice
Lid geworden
25 feb 2011
Berichten
134
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Weet iemand waar je los een shake beker kan kopen?

Ik heb er een bij bodylab besteld maar daar kan je die niet los bestellen dus word het geld weer terug gestort.
 
Kopen? Are you crazy? :D
Die kan je gratis krijgen bij een bestelling, o.a. bij B&F.
 
gewoon iets bestellen bij bodyenfitshop, krijg je er 1 gratis, ook nog een goede :)
 
Bij van die gezondheidswinkels als "De Tuinen" kun je ze kopen. Daar heb ik mijn 1e ook gekocht, was een prima ding. Sindsdien heb ik een aardige collectie van B&F-shop shakebekers opgebouwd :) Da's overigens het enige fitnessproduct dat je bij De Tuinen moet kopen, volgens mij betaal je er even veel voor 500 gr whey als 2 kg isolaat bij B&F..
 
die smartshake bekers zijn wel de shit :D !
 
die smartshake bekers zijn wel de shit :D !
de echte wel ja.
maar als je die van B&F bedoel dan ben ik het er niet mee eens.
die van hun is ook geen smartbeker.

Een echte orginele smartbeker is met een pillenbakje aan de onderkant van de beker geschroeft.
B&F heeft dat niet en is dus ook belachelijk om zo'n beker dan een smartbeker te noemen.
De smart zit in de pillenboxje en niet in de metalen veer zeefje..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo'n pillenbakje vind ik persoonlijk een van de meest nutteloze toevoegingen aan een shakebeker ooit
 
en anders loop je even langs de tuinen, kost je ene tientje als je geen bestelling wilt maken.
 
Ja ik doel op de echte, heb er 3 van deze.
[Link niet meer beschikbaar]

Ze zijn echt wel handig.
 
Kopen? Are you crazy? :D
Die kan je gratis krijgen bij een bestelling, o.a. bij B&F.

Helemaal correct:D Bij ons (Bodyenfitshop.nl) krijg je bij elke bestelling vanaf 30,00 euro een Gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90!!!:)

Naast de Gratis Shaker Pro twv 9,90 kun je ook nog kiezen voor gratis proefverpakkingen bijvoorbeeld van de meest populaire Whey in Nederland, Whey Perfection. Bestel je boven de 100,00 euro dan kun je daar bovenop bijvoorbeeld ook nog kiezen voor een Gratis vetmeter, Powerstraps of Wristwraps. We hebben niet alleen de laagste prijzen en de beste service, we geven ook nog eens alles weg;)

Uitleg kies uw kado's
 
Kan alles zeggen, maar de shakebeker van B&F is echt wel waardeloos.
Heb er ook 1 gehad, en deze na de zoveelste kliederboel omdat die klote deksel er niet recht opging kapot geslagen en weg geflikkert.
Was er zo eentje met blauwe deksel met klein zwart dopje daar weer op.
(Weet niet of ze inmiddels beter zijn, dan heb ik niets gezegd)
 
Kan alles zeggen, maar de shakebeker van B&F is echt wel waardeloos.
Heb er ook 1 gehad, en deze na de zoveelste kliederboel omdat die klote deksel er niet recht opging kapot geslagen en weg geflikkert.
Was er zo eentje met blauwe deksel met klein zwart dopje daar weer op.
(Weet niet of ze inmiddels beter zijn, dan heb ik niets gezegd)
Stukken beter. :D deksel gaat er nu altijd goed op.
 
Kan alles zeggen, maar de shakebeker van B&F is echt wel waardeloos.
Heb er ook 1 gehad, en deze na de zoveelste kliederboel omdat die klote deksel er niet recht opging kapot geslagen en weg geflikkert.
Was er zo eentje met blauwe deksel met klein zwart dopje daar weer op.
(Weet niet of ze inmiddels beter zijn, dan heb ik niets gezegd)

De nieuwe shakebeker::)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ons kado voor jou!Kies nu bij elke bestelling vanaf 30,00 euro voor een Gratis Shaker Pro ter waarde van 9,90 euro!
De gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.
 
Shakebekertje scoren lijkt me niet zo'n heel lastige opgave;)
Heb laatst deze aangeschaft voor 4.50: http://nrgboost.nl/shakebeker-1.html
Dat was echter met nog wat andere producten, weet dus niet of de shakebeker los ook franco verzonden wordt!

Anders gewoon net doen alsof je in de kroeg bent; viltje op een glas en schudden maar!
 
Back
Naar boven