XXL Nutrition

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

Tja, als ik serieus geld kon uitgeven dan toch wel deze 2 grails:

Rolex DSSD:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

JLC:

25841.jpg
 
Die JLC is heel nice. Er was volgens mij iets speciaals met die band, maar is me ontschoten.
 
Als je iets hebt met dat merk tja. Ieder zijn hobby.


natuurlijk ieder zn ding! maar AP Royal Oak is niet mijn ding in ieder geval

Tja, als ik serieus geld kon uitgeven dan toch wel deze 2 grails:

Rolex DSSD:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

JLC:

25841.jpg

Die kan je in ieder geval beiden kopen voor het geld van 1 Royal Oak Chrono en dan hou je nog wat over ook.


Ik zou zelf niet eens weten wat ik voor dat geld zou kopen :o Vind die klokjes van 10.000 eigenlijk totaal niet interessant meer, uitzonderingen daar gelaten. Enkele van deze zou ik tzt wel aan mijn collectie willen toevoegen. Meeste zijn rond de 1000-2000€

omega-speedmaster-professional-calibre-321-wristshot.jpg


8829308296_f385ae80f2_b.jpg


P7066874.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cyrillic_Strela_02-1.jpg


IMG_3889.jpg
 
Leuke klokkies meaantje, voel ze allemaal wel ook.

Vind dit ook wel iets:
o1vr_2015_1kx1k_03.jpg


Alleen is zo'n replica van een rolex 1665... Vind dat altijd een beetje kutgevoel geven. Maar zo'n 1665 is voor mij onbetaalbaar. Twijfel.

Wel aan het sparen voor een datejust:cool:
 
Leuke klokkies meaantje, voel ze allemaal wel ook.

Vind dit ook wel iets:
o1vr_2015_1kx1k_03.jpg


Alleen is zo'n replica van een rolex 1665... Vind dat altijd een beetje kutgevoel geven. Maar zo'n 1665 is voor mij onbetaalbaar. Twijfel.

Wel aan het sparen voor een datejust:cool:

Ik ben normaal niet zon fan van hommage watches. Maar zo'n vintage Rolex word niet meer gemaakt en is onbetaalbaar. In zo'n geval heb ik dan wel zo iets van een hommage is dan een uitkomst. Maar een hommage van een moderne Sub vind ik dan wel weer onacceptabel.

Date just is inderdaad de perfecte "instap" Rolex. Zeker als je hem niet nieuw koopt maar vintage valt de prijs heel erg mee. Ben zelf aan het denken om ook op termijn te gaan sparen voor mijn eerste "luxe" horloge. Mischien ook een datejust of een sppedmaster oid.
 
Leuke klokkies meaantje, voel ze allemaal wel ook.

Vind dit ook wel iets:
o1vr_2015_1kx1k_03.jpg


Alleen is zo'n replica van een rolex 1665... Vind dat altijd een beetje kutgevoel geven. Maar zo'n 1665 is voor mij onbetaalbaar. Twijfel.

Wel aan het sparen voor een datejust:cool:
Hier zou ik prima mee kunnen leven. Dit soort horloges worden hommages genoemd, de naam Rolex wordt namelijk nergens gebruikt en er zijn een aantal afwijkingen ten opzichte van het model waarop het geïnspireerd is. Echte replica's daarentegen heb ik wel moeite mee, die worden 1 op 1 gekopieerd, maar dan met lagere kwaliteitsstandaards. Hommages zijn dan ook toegestaan in tegenstelling not replica's.
 
Hier zou ik prima mee kunnen leven. Dit soort horloges worden hommages genoemd, de naam Rolex wordt namelijk nergens gebruikt en er zijn een aantal afwijkingen ten opzichte van het model waarop het geïnspireerd is. Echte replica's daarentegen heb ik wel moeite mee, die worden 1 op 1 gekopieerd, maar dan met lagere kwaliteitsstandaards. Hommages zijn dan ook toegestaan in tegenstelling not replica's.

het is een 100% kopie van het ontwerp. Enige verschil is het logo. De horloge branch is ook de enige branche waar een "hommage" is toegestaan en niet word gezien als plagiaat.
 
Een goedkope, lekker oversized. (58mm)

360x1000x0_mini-color-zwart.jpg
 
Back
Naar boven