XXL Nutrition

Sixpack

Bezoekers in dit topic

Pinda kaas smeren is inderdaad een goeie. Daar heb ik zeker 10% vet mee weggesmolten. Echter kan het voorkomen dat je een allergische reactie kunt krijgen van alleen pinda's. Daarom begon ik het na een paar dagen te mengen met nutella. Dat is weer gemaakt van Hazelnoten. Die afwisseling is beter voor je hypertrophy.

Extra pro tip:
Dit moet je wel pas na een week doen, je lichaam kan in het begin alleen de pindakaas en nutella aan. Maar als je hier gewend aan raakt, is sambal (oelek) een enorme booster. Smeer dit erbij en je ziet echt resultaat. Echter niet gebruiken voordat je lichaam is gewend aan de nutella en pindakaas (zo'n 1,5 - 2 weken)
 
Laatst bewerkt:
Pinda kaas smeren is inderdaad een goeie. Daar heb ik zeker 10% vet mee weggesmolten. Echter kan het voorkomen dat je een allergische reactie kunt krijgen van alleen pinda's. Daarom begon ik het na een paar dagen te mengen met nutella. Dat is weer gemaakt van Hazelnoten. Die afwisseling is beter voor je hypertrophy.

Extra pro tip:
Dit moet je wel pas na een week doen, je lichaam kan in het begin alleen de pindakaas en nutella aan. Maar als je hier gewend aan raakt, is sambal (oelek) een enorme booster. Smeer dit erbij en je ziet echt resultaat. Echter niet gebruiken voordat je lichaam is gewend aan de nutella en pindakaas (zo'n 1,5 - 2 weken)
Ook een goeie weet jij of pindakaas vet omzet in spieren? Of is dat alleen als je veel nutella en chocolade melk drinkt ?
 
Waar gaat het heen met de wereld

AE2ft7k.jpg
 
Goed bezig man ! Ik heb hwt ook een tijd lang gedaan ! Keep up the good work
 
Goed bezig kerel, laat ons weten wanneer je verschil begint te zien. Succes nog! Ik zelf gebruik oko de calvé pindakaas, gewoon omdat die voor mij het beste werkt.
 
Pinda kaas smeren is inderdaad een goeie. Daar heb ik zeker 10% vet mee weggesmolten. Echter kan het voorkomen dat je een allergische reactie kunt krijgen van alleen pinda's. Daarom begon ik het na een paar dagen te mengen met nutella. Dat is weer gemaakt van Hazelnoten. Die afwisseling is beter voor je hypertrophy.

Extra pro tip:
Dit moet je wel pas na een week doen, je lichaam kan in het begin alleen de pindakaas en nutella aan. Maar als je hier gewend aan raakt, is sambal (oelek) een enorme booster. Smeer dit erbij en je ziet echt resultaat. Echter niet gebruiken voordat je lichaam is gewend aan de nutella en pindakaas (zo'n 1,5 - 2 weken)

Nutella en sambal? Welke studie kan dit bevestigen want dat is echt BS volgens mij
 
trollers lol
 
Ja nutella en sambal is gelul. Pindakaas werkt echr !
 
Kreeg ook een zieke baard toen ik begon met pindakaas op mijn wangen en kin te smeren
 
Volgens mij heb je pindakaas op je kuiten ipv je buik gesmeerd :p
 
Vond het allemaal grappig tot ik zag dat ie Belg is, ze zouden er straffen op moeten zetten de natie zo belachelijk te maken
 
Ik dacht altijd dat je met wc papier erover moest wrijven. Zo groeien de meeste konten toch ook.
 
Back
Naar boven