1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Skype kan geen verbinding maken

Discussie in 'Film, Foto, Tv, PC en Literatuur' gestart door JG888, 7 jun 2011.

1. JG888

JG888 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    Hallo Allemaal,

Ik heb Skype al paar maanden op mijn laptop alleen nu opeens duurt het verbinding maken heel lang! Na 5 minuten zegt hij dan: Skype kon geen verbinding maken. Weten jullie hoe dit kan? Alles is hetzelfde gebleven op mijn laptop. Bij andere vrienden van mij, kan Skype ook opeens geen verbinding maken. Zou het iets te maken kunnen hebben met de overname van Skype door Microsoft?

2. quifix

quifix Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    343
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m74
    Massa:
    84kg
    Skype ligt plat atm

3. Rated

Rated Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    110
    Geslacht:
    Man
    Dit, maar volgensmij is die nu weer up, ben iig weer online.

Deel Deze Pagina