1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Sleutelbeen pijn

Discussie in 'Herstel en blessures' gestart door Danny1984, 4 mei 2012.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. Danny1984

Danny1984 Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Sinds een dik half jaar heb ik geregeld pijn aan het uiteinde (onder de hals) van mijn linker sleutelbeen. Dit is ontstaan nadat ik de military press heb gedaan met twee losse dumbbells.

Ik ben al bij de fysio geweest en hier konden zij weinig voor mij betekenen.

Wie heeft hier nog meer mee te maken gehad en heeft wellicht nog tips/oplossingen oid?

2. BuRRuN

BuRRuN Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    45
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    87kg
    Vetpercentage:
    15%
    Heb je die pijn alleen met trainen of is het gronisch?
    Als je het alleen met trainen hebt (bij MP), dan heb je misschien een probleem met pezen oid onder die hoek. Heb je de MP ook al eens zitten geprobeerd met het bankje onder een kleine hoek (10 graden) naar achter?

3. Danny1984

Danny1984 Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    De pijn is eigenlijks de gehele dag aanwezig. Af en toe een pijnscheut als er wat meer druk (spanning) op komt.

4. MesutY

MesutY Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    608
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m66
    Massa:
    70kg
    Vetpercentage:
    12%
    Waarom kunnen ze daar bij de fysio niks aan doen? Ben je al bij de sportdokter geweest?

5. Danny1984

Danny1984 Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    De fysio gaf aan dat het een erg moeilijk te behandelen gedeelte van het lichaam is. Zij heeft drie behandelen hieraan besteed en kwam tot de conclusie dat er weinig aanvullende therapie op losgelaten kan worden.

Ik ben nog niet naar een sportdoktor geweest.

6. JohnAfca

JohnAfca Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    22
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    87kg
    Vetpercentage:
    11%
    heb er zelf ook eens last van gehad. Ws verkeerde repp gemaakt, althans bij mij het geval. Rusten is het enige medicijn

7. Danny1984

Danny1984 Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Hoe lang heb jij er last van gehad en is het volledig genezen? Ik dacht dat ik er nagenoeg vanaf was tot voor 2 week geleden, toen kwam het na de training weer terug.

Met BP ga ik nu niet boven de 80kg terwijl dat voorheen 140 was.

8. Vortexx029

Vortexx029 Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    254
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    96kg
    Kan ook een scheurtje in je sleutelbeen zijn, misschien toch een idee om langs de huisarts te gaan.
    Misschien dat deze je dan door verwijst voor een foto.
    Je kan natuurlijk ook rust houden dan hersteld het zich vanzelf, maar als je er telkens druk ook blijft uitoefenen kan het een lange tijd gaan duren.

Deel Deze Pagina