MuscleMeat

Sleutelbeen pijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Danny1984

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
5
Waardering
0
Sinds een dik half jaar heb ik geregeld pijn aan het uiteinde (onder de hals) van mijn linker sleutelbeen. Dit is ontstaan nadat ik de military press heb gedaan met twee losse dumbbells.

Ik ben al bij de fysio geweest en hier konden zij weinig voor mij betekenen.

Wie heeft hier nog meer mee te maken gehad en heeft wellicht nog tips/oplossingen oid?
 
Heb je die pijn alleen met trainen of is het gronisch?
Als je het alleen met trainen hebt (bij MP), dan heb je misschien een probleem met pezen oid onder die hoek. Heb je de MP ook al eens zitten geprobeerd met het bankje onder een kleine hoek (10 graden) naar achter?
 
De pijn is eigenlijks de gehele dag aanwezig. Af en toe een pijnscheut als er wat meer druk (spanning) op komt.
 
Sinds een dik half jaar heb ik geregeld pijn aan het uiteinde (onder de hals) van mijn linker sleutelbeen. Dit is ontstaan nadat ik de military press heb gedaan met twee losse dumbbells.

Ik ben al bij de fysio geweest en hier konden zij weinig voor mij betekenen.

Wie heeft hier nog meer mee te maken gehad en heeft wellicht nog tips/oplossingen oid?

Waarom kunnen ze daar bij de fysio niks aan doen? Ben je al bij de sportdokter geweest?
 
De fysio gaf aan dat het een erg moeilijk te behandelen gedeelte van het lichaam is. Zij heeft drie behandelen hieraan besteed en kwam tot de conclusie dat er weinig aanvullende therapie op losgelaten kan worden.

Ik ben nog niet naar een sportdoktor geweest.
 
heb er zelf ook eens last van gehad. Ws verkeerde repp gemaakt, althans bij mij het geval. Rusten is het enige medicijn
 
Hoe lang heb jij er last van gehad en is het volledig genezen? Ik dacht dat ik er nagenoeg vanaf was tot voor 2 week geleden, toen kwam het na de training weer terug.

Met BP ga ik nu niet boven de 80kg terwijl dat voorheen 140 was.
 
Kan ook een scheurtje in je sleutelbeen zijn, misschien toch een idee om langs de huisarts te gaan.
Misschien dat deze je dan door verwijst voor een foto.
Je kan natuurlijk ook rust houden dan hersteld het zich vanzelf, maar als je er telkens druk ook blijft uitoefenen kan het een lange tijd gaan duren.
 
Back
Naar boven