XXL Nutrition

Snel geld verdienen: De spermabank

Bezoekers in dit topic

andrew zei:
als ik me niet vergis is er het een en ander veranderd omtrent sperma doneren, volgens mij kan dat dus niet meer anoniem. Want die kinderen zouden ook het recht hebben om te weten wie hun vader is, aangezien ik dit niet 100% zeker weet zou ik toch eerst eens je eigen goed laten informeren, voor je het weet moet je de opvoeding van een stel koters op je nemen.

Lijkt me sterk. Stel dat je 3 keer per week gaat dan heb je dalijk meer dan 150 kinderen per jaar :eek:
 
Brutez zei:
Ik wil niet een week in m'n bed liggen ik wil rukken, blijf eens ontopic!

Brutez zei:
Voor mijn sperma krijg ik maar 20 euro per keer, niet echt de moeite waard dus..

Maar ik heb iets anders gevonden. Dit ga ik een keer proberen:

Pharma Bio-Research is een onafhankelijk geneesmiddelen onderzoeksinstituut. Gezonde mannen (18-65 jaar) gezocht die niet of licht roken voor deelname. 30 dagen in de kliniek. Vergoeding EUR3.700, - 11 dagen in de kliniek. Vergoeding 1183 euro.

Opzich niet slecht.

:rolleyes: Flapdrol :D.
 
eduardjanssen zei:

Voor 20 euro ruk ik liever thuis bro :D

En wat die kliniek betreft: ik neem aan dat als je daar een maand ligt toch ook wel af en toe mag rukken.
 
Misschien lopen er wel hitsige verpleegsters rond. IK zou me maar rap inschrijven!
 
Jongens!!!!
Met dat programma met die jongen die 3x per week doneerde?!
Ik dacht dat ik te horen had gekregen dat ie een paar dagen van te voren geen coïtus mocht hebben :rolleyes:
En tja ehhh 3x in de week?? Dus ook geen coïtus meer mannen :D
 
m@rl1 zei:
Jongens!!!!
Met dat programma met die jongen die 3x per week doneerde?!
Ik dacht dat ik te horen had gekregen dat ie een paar dagen van te voren geen coïtus mocht hebben :rolleyes:
En tja ehhh 3x in de week?? Dus ook geen coïtus meer mannen :D

dus pech voor je brutez :D
 
m@rl1 zei:
Jongens!!!!
Met dat programma met die jongen die 3x per week doneerde?!
Ik dacht dat ik te horen had gekregen dat ie een paar dagen van te voren geen coïtus mocht hebben :rolleyes:
En tja ehhh 3x in de week?? Dus ook geen coïtus meer mannen :D


ppen mag toch he ;)
 
Oh ja dat was ik jullie vergeten te vertellen, je mag dus niet meer nken :D

Maar ik vraag me af of ze dat echt aan je kunnen zien..
 
Er worden dan medicijnen geloof ik op je getest. Niet een van de leukste dingen dus. Vandaar dat het goed betaald. Er zijn mensen die het voor hun "beroep" doen. Heb eens een reportage gelezen erover
 
pat21 zei:
Er zijn mensen die het voor hun "beroep" doen. Heb eens een reportage gelezen erover

Yeah dit klinkt eigenlijk best verleidelijk man maar ik durf niet. :o
 
Brutez zei:
Oh ja dat was ik jullie vergeten te vertellen, je mag dus niet meer nken :D

Maar ik vraag me af of ze dat echt aan je kunnen zien..

1ml of 3ml sperm it' s a difference bro :D.
 
van dat je anoniem blijft is idd veranderd.

een kind kan geloof ik vanaf zijn 18e je gegevens opvragen, dit is enkel en alleen in nederland geloof ik. dus ik zou er nog maar eens goed over nadenken..
 
George zei:
van dat je anoniem blijft is idd veranderd.

een kind kan geloof ik vanaf zijn 18e je gegevens opvragen, dit is enkel en alleen in nederland geloof ik. dus ik zou er nog maar eens goed over nadenken..

Verstrekking van persoonidentificerende gegevens
  • Een kind vanaf 16 jaar kan bij de stichting vragen of er persoonidentiferende gegevens beschikbaar zijn.
    Het kint hoeft de aanvraag niet te motiveren.
  • De stichting stelt de donor op de hoogte van de aanvraag
  • Als de donor instemt, worden de gegevens verstrekt.
  • Als de donor niet instemt, weeg de stichting het belang van het kind en de donor tegen elkaar af.
    Alleen bij "zwaarwegende belangen van de donor" afgezet tegen de "gevolgen die niet-verstrekking voor de verzoeker zou kunnen hebben" kan worden afgezien van verstrekking.
  • Als de donor overleden of onvindbaar is, nemen de naaste familieleden een beslissing over verstrekking van de gegevens. Naaste familieleden zijn: een echtgenoot/-ote, geregistreerde partner of een bloedverwant in eerste of tweede graad.
  • Tegen de beslissing van de stichting is beroep mogelijk bij de rechter.
 
Kijk, ik zal dan wel wat zeggen, als jij je kwakkie loost en doneerd is de intentie natuurlijk dat ze dat gaan inbrengen bij een vrouwtje. Hoeft niet, maar de mogelijkheid bestaat wel.

Elk kind wil ooit op den duur wel weten wie z'n pappa is. Of die gegevens nou wel of niet verstrekt worden, die bonk ellende komt je vroeg of laat toch wel opzoeken. En laat je verbeelding spreken waar dat toe kan leiden.

Ik zou zoiets niet riskeren voor wat lutteloze briefjes met waarde. Behalve als het puur om onderzoek van zaad gaat. Maar dan mag je nooit dope gebruikt hebben en andere strenge voorwaarden waar half Nederland al op afvalt.

Maar ik snap je punt, spuiten voor duiten lijkt me ook zalig. :cool:
 
Marky zei:
Elk kind wil ooit op den duur wel weten wie z'n pappa is. Of die gegevens nou wel of niet verstrekt worden, die bonk ellende komt je vroeg of laat toch wel opzoeken. En laat je verbeelding spreken waar dat toe kan leiden.
Je kijkt gewoon te veel soaps :eyes:
 
Ja stel nu dat ze je scheisse inbrengen bij een of ander lelijk vadsig wijf en dat kind wordt als zn/haar moeder. Dan word je door iedereen uitgelachen omdat je een lelijk vadsig kind hebt.
 
Man-Mountain zei:
Ja stel nu dat ze je scheisse inbrengen bij een of ander lelijk vadsig wijf en dat kind wordt als zn/haar moeder. Dan word je door iedereen uitgelachen omdat je een lelijk vadsig kind hebt.


Iets minder naar southpark kijken bro :D.
 
Volgens mij krijg je er in NL ook niet voor betaald trouwens, anders zou ik allang een pijplijn naar de dichtsbijzijnde spermabank hebben laten aanleggen.
 
Back
Naar boven