Fitness Seller

Solvents en kunstof

Bezoekers in dit topic

Luitjes,

Ik hoor steeds vaker dat mensen spuiten voor trekken,en dit laten liggen tot het moment daar is om te zetten.

Ik had vd week een gesprek met Klaas,waarin wij het hadden over Benzyl Alcohol en Butyl en mindere kunstoffen.

Benzyl Alcohol is erg agresief,en zorgt ook in bepaalde maten voor geirriteerde spuitplekken,kan pijnlijk zijn,zelfs zo pijnlijk dat je er bijvoorbeeld ziek van wordt,dus een best heftig goedje.

Benzyl Alcohol is een solvent wat nodig is om de hormoon poeders op te lossen. Zonder BA zal je gear kristaliseren,dus is noodzakelijk,tevens ook voor de sterieliteit.

BA is in staat om plastics deels op te lossen. Hierdoor kunnen moleculen,in je rommel komen en dat spuit je weer in je systeem.

Rubber dopjes die lang met dit goede in aanraking komen,zullen deels oplossen,wegbrokkelen,en ook in je systeem komen.

Laat ALTIJD je ampullen RECHTOP staan,zodat de olie niet de kans heeft om aan je dopje te knabbelen.

Voorgetrokken spuiten is helemaal NOT DONE.

Je zuiger kan door solvents deels oplossen,en de rubberzuigerdop kan zelfs gaan zwellen.
Dit is bijv het geval met Ethyl Oleaat,een vrij pijnloze solvent,die in Viromone en Farmak zit.

Hierdoor kan je zuiger niet meer normaal functioneren,en kan je kracht gaan zetten,met alle gevolgen van dien.

UG labs hebben een gemiddelde van 2% BA en 18% BB (Benzoaat) in hun gear,das best een aanzienlijk deel. BA op zich is overgens kankerverwekkend.

Dus laat je spulletjes rechtop staan en je spuiten,pas vullen als het moment daar is.

Overgens zijn alle solvents niet echt "gezond'' Benzyl alcohol, Ethyl Oleaat, Peg 300/400 etc,zijn allemaal middelen van noodzakelijk kwaad.
Maar zorg ervoor dat je dop niet de kans krijgt om op te lossen in je olie.
 
ja das geen probleem,maar liever trekken,zetten

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Goede info ik had alles in een boodschappen tas ergens onderin de kast gelegd. Zal ff de vials mooi sorteren en rechtop zetten.

Bedankt.

edit alles staat rechtop nu:D;


:heart:!

Bekijk bijlage 10695

Jezus wat een lege la man....schiet helemaal vol. Echoot het ook als je erboven staat bro?
 
ja das geen probleem,maar liever trekken,zetten

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------



Jezus wat een lege la man....schiet helemaal vol. Echoot het ook als je erboven staat bro?

Dat is nog van mij en die dikzak samen omdat hij het niet thuis durft neer te leggen als zijn marrokaanse vriendin erachter komt krijgt hij een plaatselijk besnijdenis zonder verdoving....Zag laatst een kuurschema van Dorian Yates die doet hier 1 week mee:)
 
Ik ook hahahaha

Zal mijn la volgende week ff uitruimen,mag jij de kliekjes hebben....(degene die op zijn kop gelegen hebben)
 
Damm lekkere snoep la.
En dat de dag na sintmaarten
 
ja das geen probleem,maar liever trekken,zetten

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------



Jezus wat een lege la man....schiet helemaal vol. Echoot het ook als je erboven staat bro?

hahahahaha
 
Haha, ok ik snap 'm al mart,

PS: Heb ook mijn lade maar eens opgeruimt en alles recht gezet terug :D
 
Haha, ok ik snap 'm al mart,

PS: Heb ook mijn lade maar eens opgeruimt en alles recht gezet terug :D


De lege vials mogen blijven liggen hoor gozer..
 
Ik ook hahahaha

Zal mijn la volgende week ff uitruimen,mag jij de kliekjes hebben....(degene die op zijn kop gelegen hebben)

:roflol:

Kriel zegt niet veel maar als hij iets zegt is het er meestal knal op, haha :D
 
goeie post kriel!

Heb gelukkig vanaf het begin geleerd nooit spuiten met rubber zuigers te gebruiken ;)
 
Was vd week aant aspireren met 5ml primo in mijn poot,schoot er lucht via de zijkant vd plastic zuiger in.....heleboel weer opnieuw moeten zetten,zucht,dan zijn rubber stoppen wel makkelijk.
 
Was vd week aant aspireren met 5ml primo in mijn poot,schoot er lucht via de zijkant vd plastic zuiger in.....heleboel weer opnieuw moeten zetten,zucht,dan zijn rubber stoppen wel makkelijk.

Dan zat je waarsch in een lastige positie? dat je hem niet helemaal recht indrukte zeg maar? Heb hier nog nooit last van gehad eigenlijk :rolleyes:
 
Sta idd als een ballerina in de zijkant. Kan door mijn borst en schouder niet makkelijk van links naar rechts dan gaat alles trillen
 
Was vd week aant aspireren met 5ml primo in mijn poot,schoot er lucht via de zijkant vd plastic zuiger in.....heleboel weer opnieuw moeten zetten,zucht,dan zijn rubber stoppen wel makkelijk.

ach was een tijdje geleden aan het injecteren in mijn poot, ging er moeilijk in.....dus wat meer kracht erop. schiet de spuit uit de naald....naald nog in mijn poot, olie dwars door de kamer en zelfs over het beeldscherm van de tv:D. wilde opstaan maar die naald zat er nog in hehe...die begon lekker te trillen tegen een zenuw aan:o
 
Hahaha trieste junks hier eigenlijk
 
Ach het is een way of live he...
 
ach was een tijdje geleden aan het injecteren in mijn poot, ging er moeilijk in.....dus wat meer kracht erop. schiet de spuit uit de naald....naald nog in mijn poot, olie dwars door de kamer en zelfs over het beeldscherm van de tv:D. wilde opstaan maar die naald zat er nog in hehe...die begon lekker te trillen tegen een zenuw aan:o

hehe wilt lukken, gister net hetzelfde meegemaakt maar dan in schouder. ik had de naald er niet hard genoeg opgedrukt wss, en had 10 min geleden schouders getrained :D
 
ach was een tijdje geleden aan het injecteren in mijn poot, ging er moeilijk in.....dus wat meer kracht erop. schiet de spuit uit de naald....naald nog in mijn poot, olie dwars door de kamer en zelfs over het beeldscherm van de tv:D. wilde opstaan maar die naald zat er nog in hehe...die begon lekker te trillen tegen een zenuw aan:o

:roflol:
 
ach was een tijdje geleden aan het injecteren in mijn poot, ging er moeilijk in.....dus wat meer kracht erop. schiet de spuit uit de naald....naald nog in mijn poot, olie dwars door de kamer en zelfs over het beeldscherm van de tv:D. wilde opstaan maar die naald zat er nog in hehe...die begon lekker te trillen tegen een zenuw aan:o

http://nl.wikipedia.org/wiki/Luer-Lock
die aanschaffen, dan kan dat neit gebeuren
 
Sinds ik in men Delt zet heb ik geen enkele keer meer een allergische reactie gehad...

Voorheen in me bil soms ook een halve voetbal erop!
 
Back
Naar boven