AndroidHealthClinic

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Bezoekers in dit topic

Squats zijn best wel klote met een loopneus pfff.. snel moe ook. Was na 3 setjes eigenlijk al gaar, maar heb doorgezet en de amrap (al waren het geen mooie reps) ook gedaan. Ik zet t er nooit bij, maar dit is een vpr:)

Squats
3 x 97.5
3 x 97.5
3 x 95.5
3 x 97.5
3 x 97.5
6 x 97.5

Daarna veel te gaar om assistance te doen, al was leg extension wel ff fijn (kon ik ff zitten lol:p). Smithsq heb ik overgeslagen

Pull through
15 x 41
15 x 41
15 x 41

Leg extension
9 x 86
9 x 86
9 x 86
9 x 86

Side raises
15 x 2 x 4
12 x 2 x 6
12 x 2 x 8
12 x 2 x 8
12 x 2 x 8
12 x 2 x 8

Upright rows
10 x 36
10 x 36
10 x 36
14 x 36 @9

Facepull
14 x 27
14 x 27
12 x 32
12 x 32
 
Amrap mag imo minder netjes gaan dan de andere werksetjes, even lekker leeg enzo :)
 
Gisteren wel met erg veel kcal gerefeed:p
Bijna 3800 kcal. Ging er makkelijk in ook nog (500+ carbs). Merk dat ik wat meer energie heb vandaag, verkoudheid ook op z'n retour.

DL
3 x 120 @6
3 x 120
3 x 120
3 x 120
3 x 120
3 x 120 @7

Bench (vet gaar na deadlift:p
4e benchdag ook ivm oud en nieuw dus heb het rustig aan gedaan
6 x 55
6 x 55
6 x 55

Lat pulldown
10 x 41
10 x 45 @7
8 x 50 @7
7 x 55 @10
10 x 50 @10

Bw pullups (ff kijken wat ik nog kan)
4x73.8 kg met moeite ook nog
Best slecht:p

BOR met touw
5 setjes 8-12 reps (70-90kg)
Niet onthouden

Hanging knee raise
8 x
8 x
8 x

Rope crunch
15 reps 4 sets tot 64 kg
Beetje lastig om gewicht in de nek te krijgen.. had ff hulp nodig :p
 
Haha goeie refeed. Plan je die in, zo ja hoevaak? Vooral omdat het mentaal goed doet, en enigszins wua energie, denk ik?

Lekker deads ook!
 
Haha goeie refeed. Plan je die in, zo ja hoevaak? Vooral omdat het mentaal goed doet, en enigszins wua energie, denk ik?

Lekker deads ook!
Nu 1 x per week en indd vanwege de energie!!! Mentaal gezien eigenlijk nog niet nodig. Volgende week wel iets minder gek:p

En thnx:) voelde ook lekker vandaag
 
Nu 1 x per week en indd vanwege de energie!!! Mentaal gezien eigenlijk nog niet nodig. Volgende week wel iets minder gek:p

En thnx:) voelde ook lekker vandaag

Lekker 1x per week! Als je het dan inderderdaad niet te gek maakt lijkt me dat prima :p

Zelf geloof ik niet zo in het "hormonale" verhaal wbt refeeden, maar qua energie is het zeker fijn.
 
Lekker 1x per week! Als je het dan inderderdaad niet te gek maakt lijkt me dat prima :p

Zelf geloof ik niet zo in het "hormonale" verhaal wbt refeeden, maar qua energie is het zeker fijn.

Je moet als vrouw ook inderdaad heel diep en lang cutten wil je niet meer ongesteld raken enz enz.

ZO ver zal een pl chick natuurlijk nooit gaan :D:D
 
Lekker 1x per week! Als je het dan inderderdaad niet te gek maakt lijkt me dat prima :p

Zelf geloof ik niet zo in het "hormonale" verhaal wbt refeeden, maar qua energie is het zeker fijn.
Ik heb aardig wat op pubmed etc gelezen over refeeds etc. en het hormoniale effect is slechts tijdelijk. Oftewel, zodra je weer in een tekort zit kun je niet van de refeed profiteren (hormoniaal gezien).

Qua energie merk ik zeker wel een verschil:)

Je moet als vrouw ook inderdaad heel diep en lang cutten wil je niet meer ongesteld raken enz enz.

ZO ver zal een pl chick natuurlijk nooit gaan :D:D
Dat sowieso niet:) En nee, zo diep ga ik zeker niet:) 4-6 weken is wel beetje max nu. Al wil ik niet direct daarna bulken. Eerst tijd op onderhoud.
 
Je moet als vrouw ook inderdaad heel diep en lang cutten wil je niet meer ongesteld raken enz enz.

ZO ver zal een pl chick natuurlijk nooit gaan :D:D

Ja, zover gaan de meeste normaal denkende vrouwen niet :roflol:

Ik heb aardig wat op pubmed etc gelezen over refeeds etc. en het hormoniale effect is slechts tijdelijk. Oftewel, zodra je weer in een tekort zit kun je niet van de refeed profiteren (hormoniaal gezien).

Qua energie merk ik zeker wel een verschil:)


Dat sowieso niet:) En nee, zo diep ga ik zeker niet:) 4-6 weken is wel beetje max nu. Al wil ik niet direct daarna bulken. Eerst tijd op onderhoud.

Dat het tijdelijk is kan ik nog wel aannemen, maar zoals je zegt, is het vrij logisch dat dat effect gewoon verdwijnt zodra je weer cut (wat dus altijd zo is...) :p

In 4-6 weken kan je toch mooi zo'n 5% kwijtraken!
 
Ja, zover gaan de meeste normaal denkende vrouwen niet :roflol:



Dat het tijdelijk is kan ik nog wel aannemen, maar zoals je zegt, is het vrij logisch dat dat effect gewoon verdwijnt zodra je weer cut (wat dus altijd zo is...) :p

In 4-6 weken kan je toch mooi zo'n 5% kwijtraken!
Ja 5% is me al vaker gelukt in 5 weken dus moet lukken:)
 
Gisteren 1e werkdag weer:( Ik vind werken niet zo erg, maar het vroege opstaan en laat thuis komen is wel min. Ik was om kwart voor 5 thuis en moest daarna 2 x koken. 1 x dieetvoedsel voor mij en 1 x stampot met worst voor mn gezin. Gelukkig wel dieetvoer klaar voor meerdere dagen:p Kwam ook thuis met hoofdpijn die niet weg wou gaan grr. Pijnstillers slik ik niet of ik moet echt vreselijk pijn hebben. Dusss gewoon naar de gym ook al was de motivitie 10 x niks

Training ging best ok naar omstandigheden

SQ
6 x 90
6 x 90
6 x 90
6 x 90 @7
Vid komt eraan

Small stance smith sq
8 x 80
8 x 80
8 x 80 @7

Leg extension
8 x 91
8 x 91
8 x 91
8 x 91 @9

Pullthrough
14 x 50
14 x 50
14 x 50

Db curl
10 x 10
10 x 10
10 x 10
10 x 10

Overhead extension (met db dit x want had nogal pijn in mn abs van gisteren :p)
10 x 16
10 x 16
10 x 16
10 x 16

Rope pushdown 4 sets

One arm curl 4 sets
 
Gisteren 1e werkdag weer:( Ik vind werken niet zo erg, maar het vroege opstaan en laat thuis komen is wel min. Ik was om kwart voor 5 thuis en moest daarna 2 x koken. 1 x dieetvoedsel voor mij en 1 x stampot met worst voor mn gezin. Gelukkig wel dieetvoer klaar voor meerdere dagen:p Kwam ook thuis met hoofdpijn die niet weg wou gaan grr. Pijnstillers slik ik niet of ik moet echt vreselijk pijn hebben. Dusss gewoon naar de gym ook al was de motivitie 10 x niks

Training ging best ok naar omstandigheden

SQ
6 x 90
6 x 90
6 x 90
6 x 90 @7
Vid komt eraan

Small stance smith sq
8 x 80
8 x 80
8 x 80 @7

Leg extension
8 x 91
8 x 91
8 x 91
8 x 91 @9

Pullthrough
14 x 50
14 x 50
14 x 50

Db curl
10 x 10
10 x 10
10 x 10
10 x 10

Overhead extension (met db dit x want had nogal pijn in mn abs van gisteren :p)
10 x 16
10 x 16
10 x 16
10 x 16

Rope pushdown 4 sets

One arm curl 4 sets

Nette training hoor! Zieke squats! Ben benieuwd naar je filmpje!
 
Had blijkbaar mn deads ook nog niet gepost

Focus op techniek is wel wat minder, maar gaat daardoor allemaal een stuk makkelijker. Ik merk dat ik veel spanning verlies zodra ik teveel ga nadenken.

Sumo vorm blijft matig, maar nu eerst maar eens gaan pieken! Nog minder dan 6 weken te gaan tot de meet..
 
Goeie gewichten allemaal, hoor! Sumo's zien er soepel uit.
 
Vanavond heb ik mn medium deadlift dag (@circa 75% 4x6)
Vanavond ga ik opnieuw de bar naast de spiegel plaatsen. Rug trekt niet bol, maar staat al niet recht bij de setup. Vanavond eens kijken of ik een medium zware set kan doen met een rechte rug. Bij conventional gaat me dit makkelijk af, maar bij de sumo kost het me aardig wat moeite om in positie te komen en overal spanning op te krijgen. Heup mobiliteit ga ik ook aan werken na de meet (of zou dat nu ook geen kwaad kunnen?).
 
Stevige squats hoor! Benieuwd naar je deadlifts vanavond, succes iig!
 
Als je laat thuis bent van werk kan je man dan niet koken?

Of komt ie nog later thuis als jou?

Gewoon aan het werk zetten ;)
 
Back
Naar boven