Fitness Seller

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Bezoekers in dit topic

Goede bump, still rip kris.

Respect
 
Kris nog altijd herrinert !
 
Memorial post voor Kris.

Alweer 15 maanden geleden.
 
Ook al heb ik mijn hobby moeten laten voor wat het is (gedwongen helaas) ,
Ik zal je nooit vergeten Kris (SPADE VI) !!

Ray........
 
Ook al heb ik mijn hobby moeten laten voor wat het is (gedwongen helaas) ,
Ik zal je nooit vergeten Kris (SPADE VI) !!

Ray........

Welke hobby heb je moeten opgeven en waarom ?

Folding ?
 
Welke hobby heb je moeten opgeven en waarom ?

Folding ?
Ja F@H :(
door de ADMIN van de site waar ik voor Folden , is een grote [censord],
als je al pot jan dikkie typt, ben je al BANNED :o

dus banned van een site die over genomen was waar ik voor Folden,
was ook een vriend van me die aan deze ziekte is overleden.. en aan de eerste site verbonden was (phill)..

(Phill you are still in my heart !) ff voor mezelf :)
 
Laatst bewerkt:
Bump voor Kris.
 
Bump voor jou kris R.I.P
 
prima bump.

Kris fl
 
Ik heb ff me post hierboven aangepast er hoeft hier absoluut niet gescholden te worden , mijn excuus !

Kris zoals je ziet, always in my thoughts..
 
Kris , hopelijk altijd een deel van DBB.
 
Een vergelijkbare strijd net van dichtbij meegemaakt. Nog meer respect voor Kris hoe hij is omgegaan met zijn ziekte. Tot het laatst hier aanwezig en dankzij dit topic blijft hij aanwezig in ons hart.
 
Ik had zijn verhaal nooit mee gekregen op Dbb. Heb net zijn laatste dagen terug gelezen... Wat een verhaal, en wat een karakter had deze gozer. Rillingen gaan nog steeds door mijn lijf. Hierdoor ga je nadenken over t leven...
 
Op 1 of andere manier hoop ik toch altijd dat je op één of andere manier zou kunnen ervaren hoe dit topic verder verloopt..

De hoeveel mensen die hebt hebt je geïnspireerd... natuurlijk is dit slap gelul achteraf... Want laten we eerlijk zijn, 9 van de 10 verandert zijn leven echt niet doordat iemand is overleden aan een ziekte simpelweg omdat wij hetzelf niet hebben meegemaakt.. Maar dat hoeft ook niet.

Hoe je je tot stand hebt gehouden tijdens de vreselijke ziekte zegt genoeg over je karakter..

En ik denk dat ik voor vele spreek, op het moment dat ik zeg dat je voor vele een groot gemis bent op DBB.

Rip Kris
 
Op 1 of andere manier hoop ik toch altijd dat je op één of andere manier zou kunnen ervaren hoe dit topic verder verloopt..

De hoeveel mensen die hebt hebt je geïnspireerd... natuurlijk is dit slap gelul achteraf... Want laten we eerlijk zijn, 9 van de 10 verandert zijn leven echt niet doordat iemand is overleden aan een ziekte simpelweg omdat wij hetzelf niet hebben meegemaakt.. Maar dat hoeft ook niet.

Hoe je je tot stand hebt gehouden tijdens de vreselijke ziekte zegt genoeg over je karakter..

En ik denk dat ik voor vele spreek, op het moment dat ik zeg dat je voor vele een groot gemis bent op DBB.

Rip Kris

Moet zeggen dat je wel gelijk hebt over die 9 van de 10 jammer genoeg. Voor sommigen is zelfs het verlies van een dierbare nog niet genoeg om bv te stoppen met bepaalde slechte gewoontes.

Voor mij was het verhaal van kris wel een eye opener wat betreft mijn eigen gewoontes en ben er ook zeker na zijn verhaal beter op gaan letten ( gestopt met roken bijvoorbeeld ). Ook probeer ik gewoon elke dag wat meer uit het leven te halen omdat het zo voorbij kan zijn (cliche ,maar toch).

RIP strijder.
 
Spade, Kris voor altijd een deel van DBB.

Ook mogen we nooit Lauw vergeten.
 
Back
Naar boven