AndroidHealthClinic

Spironolactone 5%

Bezoekers in dit topic

scarface24

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2006
Berichten
35
Waardering
1
Lengte
1m92
Massa
112kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Waar kan ik Spironolactone creme 5% krijgen?? Op internet is het bijna onmogelijk te krijgen.. is het te koop in de aphotheek?
 
Ik neem aan dat je dit middel tijdens je kuur wil gebruiken om de vochtretentie te verminderen.
Dan zou ik tog een wat meer voor de hand liggender product nemen als bijvoorbeeld nolva , proviron liquidex arimidex etc etc.

Is ook een stuk makkelijker te verkrijgen natuurlijk
 
Nee, ik bedoel de creme die je op je hoofdhuid moet smeren. Blockt de dht in je haarzakjes.. Geen haaruitval tijdens en na kuurtjes :o
 
scarface24 zei:
Nee, ik bedoel de creme die je op je hoofdhuid moet smeren. Blockt de dht in je haarzakjes.. Geen haaruitval tijdens en na kuurtjes :o

Jezus zeg jij bent wel heel een heel ijdel mannetje.
Denk je nu echt dat je haar er met bossen tegelijk uitvalt ofzo.
Vergeet al die extra Beauty shit je zit toch niet op een modeshow.

en btw het is een diuretica geen haarmiddel.
 
Pure_tech zei:
Jezus zeg jij bent wel heel een heel ijdel mannetje.
Denk je nu echt dat je haar er met bossen tegelijk uitvalt ofzo.
Vergeet al die extra Beauty shit je zit toch niet op een modeshow.

en btw het is een diuretica geen haarmiddel.



Het is idd diuretica maar het wordt gebruikt tegen haaruitval, klik maar op 'zoeken' op deze site. En echt ijdel ben ik niet maar om nou kaal te worden op mijn 30ste.. :eek: doe maar niet.. En uit ervaring weet ik gewoon dat ik tijdens een kuur redelijk veel haar verlies.. Het is bij iedereen anders dat weet je toch.. Dus ik doe er alles aan om mijn haar te houden.. al zou ik stront op mijn kop moeten smeren zou ik het nog doen (bij wijze van spreken dan):D
 
Laatst bewerkt:
scarface24 zei:
Het is idd diuretica maar het wordt gebruikt tegen haaruitval, klik maar op 'zoeken' op deze site. En echt ijdel ben ik niet maar om nou kaal te worden op mijn 30ste.. :eek: doe maar niet.. En uit ervaring weet ik gewoon dat ik tijdens een kuur redelijk veel haar verlies.. Het is bij iedereen anders dat weet je toch.. Dus ik doe er alles aan om mijn haar te houden.. al zou ik stront op mijn kop moeten smeren zou ik het nog doen (bij wijze van spreken dan):D

Dat wil kale vast wel doen :rolleyes:
 
Hoe weet je nu dat je haaruitval zal gaan krijgen? Eerdere ervaring mee? Zo nee, gebruik dan geen dingen indien deze niet nodig zijn.

Om te weten of je genetisch 'bevoorrecht' bent om haaruitval te krijgen zal je moeten kijken naar de mannen aan je moeders kant.
 
Heb je alopecia androgenetica (mannelijke haaruitval)? Komt het voor in je familie? Zo ja, dan zal 5% topische spironolactone niet veel doen. Het beste is om een 5-ar blocker te gebruiken zoals finasteride of dutasteride.

www.minoxidil.com, de site van dr. Lee verkoopt spironolactone 2% en 5%.
 
scarface24 zei:
Het is idd diuretica maar het wordt gebruikt tegen haaruitval, klik maar op 'zoeken' op deze site. En echt ijdel ben ik niet maar om nou kaal te worden op mijn 30ste.. :eek: doe maar niet.. En uit ervaring weet ik gewoon dat ik tijdens een kuur redelijk veel haar verlies.. Het is bij iedereen anders dat weet je toch.. Dus ik doe er alles aan om mijn haar te houden.. al zou ik stront op mijn kop moeten smeren zou ik het nog doen (bij wijze van spreken dan):D

**** "ik ben niet echt ijdel". Wees trots! ijdel zijn is niets mis mee ... sowieso smeren die troep als het helpt en niet schaad! ;)
 
kan je btr zoals guille zegt aan de producten fina en duta...spiro is ook een diiretica dus meestal niet bepaald gezond...
 
Ik wil geen fina of duta gebruiken omdat het de dht in je hele lichaam blockt.. en ik ben nu aan het kuren met stromba.. heeft weinig zin dus.. Spirolactone blockt alleen dht in de hoofdhuid.. geen haaruitval wel gains.. maar dat spul is zo moeilijk te krijgen.. En het is niet dat ik kaal ben ofzo, maar ik merk dat na elke kuur mijn haar dunner wordt.. Al na twee weken kuren merk ik bijv tijdens het douchen dat ik last van haar uitval heb en helaas komt het niet meer terug na de kuur.. :mad:
 
je zou eventueel ook azelaic-acid of minoxidil gel kunnen proberen..
 
scarface24 zei:
Nee, ik bedoel de creme die je op je hoofdhuid moet smeren. Blockt de dht in je haarzakjes.. Geen haaruitval tijdens en na kuurtjes :o

:roflol: OMFG :eek: :eek:

En de hoeveelste 'Scarface' is dit op DBB? :D
 
DE 24ste.. :D
 
Back
Naar boven