XXL Nutrition

Sportschool Denhaag/Rotterdam

Bezoekers in dit topic

Ano_290122

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 apr 2011
Berichten
368
Waardering
103
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Ik ben opzoek naar een nieuwe sportschool.
Liefst dichtbijgelegen een RET of Randstadrail halte.

Ik train erg graag in een sportschool met een goede atmosfeer met veel mensen die net als ik houden van serieus trainen (geen huisvrouwen en onserieuze jongeren).
- Dumbbells moeten minimaal tot 70kg gaan.
- Meerdere squatracks en benches.

Iemand nog suggesties?
Alvast bedankt
 
Ik ben opzoek naar een nieuwe sportschool.
Liefst dichtbijgelegen een RET of Randstadrail halte.

Ik train erg graag in een sportschool met een goede atmosfeer met veel mensen die net als ik houden van serieus trainen (geen huisvrouwen en onserieuze jongeren).
- Dumbbells moeten minimaal tot 70kg gaan.
- Meerdere squatracks en benches.

Iemand nog suggesties?
Alvast bedankt
FoxGym
 
Mick pls deze retorische vraag.
 
zou wel niet alleen naar rotterdam west gaan tenzij je er iemand kent? vind west een enge plek.
Ik woon in west :( weliswaar het goede deel van Delfshaven maar afijn. Het is vlakbij de binnenweg en naast de vierambachtstraat. Vind het wel goed vertoeven daar.
 
zou wel niet alleen naar rotterdam west gaan tenzij je er iemand kent? vind west een enge plek.
huh hoezo een enge plek? Ik ga in mn eentje er naar toe.
Btw ik heb mn eigen bodyguard.. 135kg 188cm aka the zalmige mosselbeer lloydatoni
 
Ik woon in west :( weliswaar het goede deel van Delfshaven maar afijn. Het is vlakbij de binnenweg en naast de vierambachtstraat. Vind het wel goed vertoeven daar.
Oke, misschien keer samen trainen bij Fox, dan hoef ik niet alleen te gaan ;p

huh hoezo een enge plek? Ik ga in mn eentje er naar toe.
Btw ik heb mn eigen bodyguard.. 135kg 188cm aka the zalmige mosselbeer lloydatoni
Weet niet, vind de vibe daar eng. erg ghetto. :bang:
 
Oke, misschien keer samen trainen bij Fox, dan hoef ik niet alleen te gaan ;p
Weet niet, vind de vibe daar eng. erg ghetto. :bang:

Totaal geen problemen met mensen in de wijk.
Juist degene die jij nu "ghetto" vind zijn het meest relaxt.
Alleen het is een wijk met erg veel verschillende culturen en daarbij behorende waarden / normen.
Het is dan ook meer de houding die je zelf aanneemt en uitstraald.

West is Rotterdam en Rotterdam is verschillende culturen en ik ben blij dat die allemaal bij ons trainen en daar elkaar helpen en kennen.

niks aan het handje dus,... :)
 
Verder niks negatiefs over de gym ofzo FoxGym , volgens velen "the place to be":p
 
Verder niks negatiefs over de gym ofzo FoxGym , volgens velen "the place to be":p

Ik snap je punt ,want voor mij was het in die buurt ook "wennen" ,maar het gaat vaak om je eigen houding.
In het begin bv was ik (bijna) wantrouwend als er iemand binnenkwam waar ik van dacht dat het misschien wel niet helemaal ok was.
Dan kom je erachter als je die mensen leert kennen dat je jezelf een soort van vooroordeel hebt aangeleerd wat (misschien) op niks gebaseerd is.

:)
 
Nou, zal een keer langskomen om te bevestigen of ik het fout had of niet :p
 
Back
Naar boven