Fitness Seller

Sportschool Nijmegen

Bezoekers in dit topic

Lisa024

Cool Novice
Lid geworden
14 jan 2016
Berichten
151
Waardering
36
Lengte
1m83
Hallo!
Ik woon zelf in Malden, train daar nu bij een kleinere sportschool. Bijna 40 euro per maand voor iets waar ze verouderde apparaten hebben en maar 1 squatrek..

Ik zoek een nieuwe sportschool die te doen is qua afstand (dus max Nijmegen Zuid) want ik ga natuurlijk wel op de fiets. Ik ben op zoek naar iets dat meer gericht is op kracht dan op cardio.

Nou hoor ik veel over Atlas. Is het daar een groot testosteron feestje of kan je daar als "beginner" (1 jaar serieuze krachttraining ervaring) en vrouw zijnde lekker trainen? Beetje op je gemak ergens voelen is natuurlijk fijn.

Andere suggesties zijn ook welkom.
 
Die verouderde toestellen zijn meestal de betere toestellen.
 
Atlas is een goede gym om serieus te trainen. Trainen ook wel vrouwen dacht ik.
 
http://riverlandhealthcentre.nl/ kan je ook boksen en kickboxen maar ze focussen wel meer op training voor atleten dan voor bodybuilders. Db's gaan tot 40kg maar barbell kan je zo vol laden als je wilt.

Ze hebben alleen een kabel station waar je ook fly's, pull downs en low rows kan doen en een dojo met zakken.
Maar het is altijd super rustig soms alleen en avonds misschien 6 man max dus je kan altijd lekker supersetten of een uur squaten.

Ze hebben de standaard 20kg barbell een stiff bar een ez curl bar en een trapbar, volgens mij voor 30pm onbeperkt.

Oh ja, voor cardio heb je alleen roeimachines (maar ik boks voor cardio)
 
Back
Naar boven