AndroidHealthClinic

Sp's 2016 log

Bezoekers in dit topic

Gepauzeerd dl is naisss. Die voel je wel in je rug etc!
 
Gepauzeerd dl is naisss. Die voel je wel in je rug etc!
Ik vond m niet zo nais:p maar moest m ook direct pauzeren nadat het gewicht van de grond kwan en met kapot eelt:( Liep ook nog flink te stuntelen met mn start positie. Naja, volgende keer beter!

Gisteren een soort van lichte dag. Na een maxdag is niets echt licht:p Bench setjes van 10 met 45 kg op rpe 7, legpress (ja legpress) paar setjes 100 kg met 9 reps op rpe 7 en daarna gepauzeerde deadlifts 3 setjes van 6 met 93.5 kg.

Vandaag een bodybuilding dag (zoals vanouds lol), RUG/BI'S. Flink veel volume (setjes van 4-6). Ik verwacht flink spierpijn te krijgen:p Nu btw spierpijn in de glutes van de legpress hehe.
 
Laatst bewerkt:
Haha zo hoort het:P
 
Zo lekker spierpijn vandaag.
Gisteren rug/biceps getraind.
Dacht serieus dat hij bedoelde over de week verspreid, maar nee was echt op 1 dag:p

Hammer pullups (paarse band) gymgewicht 71.2
8x
8x
8x
8x
8x

Vbar latpulldown (lang geleden!)
10 x 41
10 x 41
10 x 41
10 x 41
10 x 41

Lscr
12 x 36
12 x 36
12 x 36
12 x 36

One arm cable row
15 x 23 per arm
15 x 23
15 x 23
15 x 23

Cable curls
12 x 18
12 x 18
12 x 18
12 x 18
12 x 18
12 x 18

Hammer curl
15 x 6 (per arm)
15 x 6
15 x 6
15 x 6
15 x 6
15 x 6

Dikke onderarm pomp:/ Lichaam weet niet meer wat het moet met al die melkzuur!!

Ook uitslag van t hormoononderzoek binnen. Niks afwijkends te zien dus dat is positief!
 
4 oef rug en 2 biceps is toch vrij normaal?

Jullie pl-ers zijn gewoon niks gewend qua volume :D

Had je gehoopt dat er iets negatiefs uit onderzoek kwam dan?
 
4 oef rug en 2 biceps is toch vrij normaal?

Jullie pl-ers zijn gewoon niks gewend qua volume :D

Had je gehoopt dat er iets negatiefs uit onderzoek kwam dan?
Haha naja, voorheen deed ik ook 24 sets voor de rug, maar sinds PL nu over het algemeen rond de 20 sets verspreid over 3 dagen. Ook niet zo hoog in reps normaal dus best dodelijk dit:p Zal wel weer snel wennen.

Ergens hoop he dat alles goed is, maar het geeft alleen totaal geen inzicht waarom ik maandelijks huidaanvallen krijg (noem het maar aanvallen want net als alles is genezen begint de ellende opnieuw) en waarom mijn cyclus ineens is veranderd van steady 28 naar wisselend 24-30 dagen. 1 bloedonderzoek geeft daar ook niet genoeg inzicht in, maar dat wist ik van tevoren. Kan alleen zeggen eat op het moment van meten alles binnen de normaalwaarden valt, alleen was progesteron vrij hoog. Had nu achteraf miss beter dag voor de menstruatie moeten meten, dan is het op zn ergst:/

Nice die pullups!
thnx!
 
Kan dat niet gewoon te maken hebben met andere factoren waarop je lichaam reageert? Stress, voeding etc?
 
Kan dat niet gewoon te maken hebben met andere factoren waarop je lichaam reageert? Stress, voeding etc?
Ja dat zou kunnen. Heb verder bijna nooit puistjes, alleen enkele diepere gelegen onstekingen en dat geeft ook hele erge littekens. Zou ook gewoon aan de maandelijkse hormoonschommelingen kunnen liggen. Wel weer typisch dat toen ik naar turkije ging alles weg was en aan het einde kwam het weer terug:p Zon lijkt sowieso behoorlijk te helpen
 
Denk je vitamine d3 tekort?

Nooit gehoord dat je daar acne van krijgt.
 
Ja dat zou kunnen. Heb verder bijna nooit puistjes, alleen enkele diepere gelegen onstekingen en dat geeft ook hele erge littekens. Zou ook gewoon aan de maandelijkse hormoonschommelingen kunnen liggen. Wel weer typisch dat toen ik naar turkije ging alles weg was en aan het einde kwam het weer terug:p Zon lijkt sowieso behoorlijk te helpen

Merk zelf ook wel dat mijn pil nu anders werkt dan in t begin/afgelopen. Cyclus niet altijd meer het zelfde. Soms wat dagen vroeger en soms later. En daarnaast weer wat meer rug/buiklachten.
Maybe toch behoefte aan wat anders of zoals Pillz zegt miss bepaald tekort aan vit.
 
Denk je vitamine d3 tekort?

Nooit gehoord dat je daar acne van krijgt.
Nee denk het niet, maar de zon werkt wel antibacterieel.

Merk zelf ook wel dat mijn pil nu anders werkt dan in t begin/afgelopen. Cyclus niet altijd meer het zelfde. Soms wat dagen vroeger en soms later. En daarnaast weer wat meer rug/buiklachten.
Maybe toch behoefte aan wat anders of zoals Pillz zegt miss bepaald tekort aan vit.
Ja blijft lastig. HA richt zich toch meer op oppervlakkige bestrijding en als enige niet oppervlakkige bestrijding roacutane. Maar goed, zo erg is het ook weer niet. Benzyl etc werkt wel tegen pyistjes, maar komt niet diep genoeg.

Heb ook gedacht aan allergieen (ook ivm ibs), maar kom daar maar eens achter.

---------


Laatste dagen geen lekkere trainingen. 3 sec zakken en pauzeren met squats voor 3 setjes van 7 trok ik bijna niet. Had ook dikke koppijn erbij. Bench ging easy maarja was ook maar 48.5 kg en 3x8. Heb al easy 3x7x52.5 gedaan week ervoor.

Gisteren weer zon mega volume (voor mijn doen) schouder/tricep dag.

Db press.
8 x 2 x 12
8 x 2 x 12
8 x 2 x 12
8 x 2 x 12
8 x 2 x 12

OHP s.
10 x 23.5
10 x 23.5
10 x 23.5
10 x 23.5
10 x 23.5

Lateral raise
12 x 2 x 6
12 x 2 x 6
12 x 2 x 6
12 x 2 x 6

Rear delt lat. Raise
15 x 2 x 4
15 x 2 x 4
15 x 2 x 4
15 x 2 x 4

Dips met paars elastiek gym (gymgewicht 72kg)
12 x
12 x
12 x
12 x
12 x
12 x (maar met 5 sec pauze om de laatste 3reps te halen!)

Tricep pushdown
15 x 27
15 x 27
15 x 27
15 x 27
15 x 27
15 x 27


Vandaag voor het eerst in 7 jaar 70 kg!!! 3 ons meer dan vorige maand. Nu dus ongesteld (cyclus maar 25 dagen nu), zal dus aankomende dagen weer zakken ivm vocht.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk zulke squats. :P
 
Redelijk volume :)

Nu op naar 80 kilo? Lekker power gut kweken :p
 
Redelijk volume :)

Nu op naar 80 kilo? Lekker power gut kweken :p
Haha 80 kg. Nou nee dank je! Als ik vet kweek is het op mn lovehandles, hams, billen... eerder een powerbutt dan:p
 
Mn vriend heeft me aangestoken grrr. Hij was al hele week thuis en nu ben ik aan de beurt:(

Wel wezen trainen, maar stond te wankelen op mn benen. Misschien niet geheel verstandig, maar dacht dat het weer wat beter ging toen ik op stond.

Uiteindelijk, met moeite, 3x5x85 kg gesquat (zou easy moeten zijn).Bench gelukkig nog redelijk licht 3x6x52.5kg

Nu lekker onder de dekens netflixen:p Morgen weer an die arbeit helaasshh. Weekend gaat veel te snel!

Ben benieuwd naar aankomend schema. Vind het wel jammer dat ik niet de beste start heb gemaakt, maar helaas niet zelf in de hand.
 
Balen dat je vriend je aangestoken heeft.. :(
Maar om er dan nog zo een squat uit te gooien. top hoor! :thumb:
Beterschap en hopelijk is het morgen wat bijgetrokken!
 
Balen dat je vriend je aangestoken heeft.. :(
Maar om er dan nog zo een squat uit te gooien. top hoor! :thumb:
Beterschap en hopelijk is het morgen wat bijgetrokken!
Ja zo kun je het ook zien natuurlijk, thnx:) (glas is halfvol enzo:p). Hoofdpijn is al flink afgezwakt. Wel keelpijn voor in de plaats:/ Maar goed, beter dan hoofdpijn:p

Heb al wat extra sap gehad (zelf gemaakte groene sapjes) en extra vit c. Hopelijk ben ik snel weer fit.
 
Back
Naar boven