AndroidHealthClinic

Sp's 2016 log

Bezoekers in dit topic

Oef, mooie training zeg.. Die lunges zal je ook wel voelen denk ik! .. Je doet ze nog lopend ook :o
Ben benieuwd hoe het gaat als je dadelijk weer meer voeding binnenspeelt, die 5 x 92.5 gaat dan gewoon lukken vermoed ik! :cheer:
 
Oef, mooie training zeg.. Die lunges zal je ook wel voelen denk ik! .. Je doet ze nog lopend ook :o
Ben benieuwd hoe het gaat als je dadelijk weer meer voeding binnenspeelt, die 5 x 92.5 gaat dan gewoon lukken vermoed ik! :cheer:
Thnx!

Ja die voel ik!!! Was ff vergeten dat ik vanavond zware deadlifts op het programma heb staan ... oops..

Wel fijn die ass spierpijn maar niet heul handig:P

Hoop dat die 92,5 gaat lukken! De 90 was op rpe 8 dus er zit sowieso meer in EN deze week meer voedsel dus dat moet helpen! Ben gelukkig ook weer fit, verkoudheid is bijna helemaal weg (mocht ook wel zeg ppff..heeft lang gesluimerd)

Vanavond ook volume bench 5x5. Vorige week 5x5x52,5 gedaan wat best ok ging, alleen de bench sessie op 57,5 haalde ik maar 3 reps (voelde me ook nog niet hersteld).

Hoop vanavond 5x5x53,5 te kunnen doen zonder problemen. Twijfelde eerst om 55 te doen, maar lijkt me beter op vakantie ivm microplates:) Mits ik dit haal natuurlijk...

Deadlift vanavond wordt 107,5 (5x107,5 + 2x3x107,5). Als ik dat haal dan heb ik een vpr in the pocket! Maar goed, wel spierpijn nu:P
 
Gisteren was niet mijn dag.. hou het maar kort..

4x107.5 @9 sumo. Vpr, maar niet bijzonder verder.. wou 5 reps op rpe 9:p Ging wel netjes! Wel zwaar, maar knieën bleven stabiel. Blijkbaar techniek ding en geen zwakke abductoren.
Daarna 2x3x105
Laatste rep kreeg ik kramp in de borstaanhechting. Heb het vaker gehad, maar gebeurd gelukkig niet regelmatig. Benchen ging niet meer, die pak ik vandaag erbij.

Nog wel wat schouder werk en abs. 3x10x20 Ohp (niet te zwaar ivm vandaag volume bench), side raises 3x13x2x6, Facepull hoog/midden/laag (20-30 reps per set, 3 sets totaal), ab Vcrunch 3 sets
 
kramp in borst bij sumo dl?

Hoe dan?

Sta je voorover verkrampt ofzo?
 
kramp in borst bij sumo dl?

Hoe dan?

Sta je voorover verkrampt ofzo?
Ben 3 jaar terug geopereerd.. blijft een zwakke plek. Werd me verteld dat ik nooit fatsoenlijk zou kunnen bankdrukken, maar ben toch een aardig eind gekomen:)
 
Over 2 dagen op vakantie! Heb ff minder zin om te loggen:p Skwaats gaan goed, deadlift ok, bench.. mwah. extreem wisselend. Wel shitweek gehad ivm werk. Werkgever failliet dus nu 1 a 2 maand later geld van uwv. Sowieso in de stress gezeten want was niet zeker of timing ons ging overnemen ivm fase C contract. Gelukkig is dat nu wel het geval. Beetje eetbuien gehad dus shape verkloot. Helaas pindakaas.

Vandaag gestart met gzcl (had ik al tijdje in m'n hoofd). Werk met hogere percentages en vind het heerlijk! Schema is voor 4 weken. Percentages gaan iedere week omhoog.


Skwaatszz
Werksets
1x3x90
2x2x92.5
3x1x95
Voelde niet te zwaar! De 90 voelde wel zwaarder dan vorige week, maar 92.5 juist weer lichter (iets meer rust gehad tussendoor).

Daarna pullups
3x5

Incline bp
3x8x40

Side + reardelts 5 sets
 
Laatst bewerkt:
Vind je niet juist lastig zo vaak van programma veranderen? Bent wel vaak gewisseld laatste tijd of heb ik dat mis.

Kloten van je werk. Hoop dat het goed komt. Opleiding kun je blijven doen?
 
Waar ga je naartoe op vakantie? :)
Naar Turkije, in de buurt van Belek (club asteria).

Vind je niet juist lastig zo vaak van programma veranderen? Bent wel vaak gewisseld laatste tijd of heb ik dat mis.

Kloten van je werk. Hoop dat het goed komt. Opleiding kun je blijven doen?
Ja zie instagram voor wat uitleg:p

ADD speelt laatste tijd weer erg op:(. Heel irritant. Ben weer extreem snel verveelt. Krijg niks meer gedaan (bedoel ik ook echt niets). Ging een tijdje weer goed sinds ik 400 mg caffeine ben gaan doseren, maar ik merk er momenteel niets meer van. Verder ophogen voelt niet goed, maar zou wel helpen. Ritalin wil ik niet nemen, heb het liggen en het helpt, maar veel meer bijwerkingen. Ik zit momenteel aan macuna pruriens te denken (ivm hoge concentratie l-dopa). Dat wil ik na mijn week weg gaan proberen. Kijken of dat helpt.

Iets nieuws geeft weer wat motivatie, maar ik weet ook dat bijna elk programma in zekere zin werkt (mits het consequent word gevolgd). Dat laatste kan ik niet meer opbrengen. Skip ook weer veel oefeningen die ik wel in mijn schema had staan. Die dan weer andere dingen erbij.

Hoop dat ik dit na de vakantie tenminste 4 weken kan aanhouden. Gelukkig is het erg kort!

Ze hebben mijn opleiding betaald, maar heb geen idee wat er nog volgt. Nu eerst nog maar niet over na denken:p
 
.. Ben je er nog? :rolleyes:
 
Is vakantie tijd ;)
 
Wachtwoord weer vergeten?
 
Heb inmiddels wel weer zin om te loggen. Jaja heeft lang geduurd. Komt misschien omdat de zomer voorbij is:p

Valt nu nog niet veel te loggen. Laatste dagen rustig aan gedaan, vandaag helemaal niks.
Morgen ga ik mijn 1rm testen, want ik ga met een coach aan de slag!!! Zelf aankloten is leuk, maar maakt me veel te onzeker en bleef daardoor te vaak switchen van schema's.

Ik vind het heeeuulll lastig om alle vertrouwen bij iemand anders te leggen, maar heb wel 1 gevonden waar ik volledig mee op 1 lijn zit.

Heb mn schema voor week 1 binnen en was wel ff schrikken. Had al verwacht dat ik eerst weer in een hypertrofie fase zou komen dus echt lage gewichten en veel reps!! Ook maar 1 x deadlift per week voor nu.

Had niet gepland om te maxen, maar ik wil graag weten wat mijn progressie is en heb sinds mei geen 1rm gedaan. Voor sumo uberhaupt niet. Ik doe dit wel zonder echte deload en intensiteitsblok. Zat namelijk nog onder de 85% qua lifts.

Bench zal ongeveer gelijk liggen of iets omlaag (helaas door dat gekloot met mn pols), sumo deadlift hoop ik 130 en squat hoop ik nu wel op een pr! 105 is mooi, 110 nog beter:p
Maar goed, moet er niet teveel van verwachten want ben er niet op voorbereid om te pieken:p

Dat was het voor nu, wie is er allemaal nog actief:)?
 
Succes met je coach!
 
Vandaag ga ik naar mn 1rm toe werken. Na een slechte nachtrust en lichte rugpijn (door tuinwerk lol) niet het beste moment, maar om nog maanden of langer te moeten wachten heb ik geen geduld voor!! Misschien stelt de coach dat uit tot de 1e wedstrijd, heb geen idee.

Oppas tot 12 uur dus so be it! Heb wel mn vent nodig als mentaal support haha.

Zo ff stevig ontbijten (1 heel pannenkoekmix + wheyshake met pindakaas) en wat caffeine naar binnen schuiven.
 
Had mn lifts aardig goed ingeschat.

1x105 squat gehaald wat een pr is van 5 kg! 107.5 was een dikke grinder (vergat ook goed te bracen) en werd uiteindelijk voor de zekerheid door mn vriend omhoog gehaald.

Bench voelde niet goed vandaag. 65 kg ging moeizaam dus 67.5 kg niet eens geprobeerd. Helaas nog niet terug waar ik was (pr staat op 67.5), maar komt wel weer.

Deadlift heb ik in mei 115 kg gedaan en toen ook besloten enkel sumo te doen. Alles boven de 115 was ook meteen een pr.
Heb uiteindelijk 120 (die vrij easy ging), 130 kg en 132.5 kg getild. Helaas ietswat moeite met grip door rsi.

Deadlift was foei lelijk, maar toch wel blij dat ie van de grond kwam!! Hoop in de toekomst ook mn 1rms netjes te kunnen doen.

Vanaf morgen moet ik gepauzeerd deadliften. 2.5 cm boven de grond, heel apart. Zal wel een goede reden voor zijn:p
Alles weer met baby weights en je zou bijna kunnen zeggen een bodybuilding schema.
 
Back
Naar boven